Autor: |
Zpráva: |
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
31.10.2017 - 18:28 |
|
Nechcem písať do vlákna s protestami tak sa zastanem Tomáša tu. Replay som si pozrel z pohľadu každého monopostu ktorý bol v tomto incidente zapletený. U mňa je jasne vidieť že nos Petra je zaborený v kolese Tomáša (áno, je až priamo v ňom), Tomáša to poslalo do pretáčavého šmyku, na začiatku sa mu to asi darilo kontrolovať ale na výjazde ho otočilo, vycúval na trávu a naspäť na trať. Olda Tomáša musel vidieť a čas zareagovať mal, Tomáš asi 2s stál a z Oldovho pohľadu je to jasne vidno. Nechcem rozhodnutie komisárov spochybňovať len si myslím že Tomášov trest je neoprávnený.
|
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
31.10.2017 - 18:29 |
|
Určite Olda musel vidieť aj žltú vlajku
|
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
31.10.2017 - 19:03 |
|
Jaro a ten kontakt tam vôbec nebol nie?
|
|
|
31.10.2017 - 19:04 |
|
Ano, uznavam. Az ted sem se kouknul z Oldovo auta z kokpitu, a ten naopak, kdyz videl ze Stanek nacouval na trat a tam zastavil, pridal plnej plyn a napral ho, dle me schvalne. Ovsem to ze Stanek moh zustat mimo trat a ze Rehak postrcil Stanka, za tim si stojim. Navic Rehak behem ty rovinky 2x vyjel z pytle za Stankem a 2x se zas poslusne vratil, protoze nemel narok. Potreti to zkusil a postrcil ho. Takze ted bych vynes trest pro vsechny 3. Ale to uz musi nekdo jinej.
Ex Big Mac Boss |
|
|
31.10.2017 - 19:08 |
|
A za co teda trestáš mě??? Že jsem se dostal cizím zaviněním do kolize a do pozice, ve které mě pak Hromek bez jakýchkoliv snah o vyhnutí trefil? Neudělal jsem nic proti pravidlům a pokud ano, tak prosím o přesnou specifikaci mého porušení.
|
|
|
31.10.2017 - 19:09 |
|
nebezpecny navrat na trat
Ex Big Mac Boss |
|
Petr Řehák |
Pilot GP2 |
|
76 Příspěvky |
registrován: 25.09.2016 |
|
|
31.10.2017 - 21:35 |
|
Hoši ahoj,
já musím taky,
první Q jsem vyhrál tak do druhé jsem vyjel ihned at me nikdo nezdržuje,
jenže v pitline jak vyjížděl Oldřich Hromek tak to do mě nasypal, replay SQ 7 čas 0.20
zatím ahoj
|
|
|
01.11.2017 - 08:05 |
|
Nebezpečným návratem na trať je určitě myšleno něco jinýho. A ne to, že dezorientovaný po kolizi (kterou jsem nezpůsobil), se dostanu zpět na trať. Nebezpečným návratem na trať je myšleno cílené vrácení se do jízdní stopy za plné kontroly auta. Což tohle rozhodně nebylo. TAKŽE ZCESTNÝ DŮVOD! A pořád se opomíjí fakt, že se jednak jednalo o kvalifikaci (kdyby nebyl Hromek buldozer a nesešrotoval auto při jiném kontaktu se soupeřem) a jednak byla chyba Hromka, že za každou cenu potřeboval zajet čas a VŮBEC nehleděl na vzniklou situaci na trati a jel naplno i za cenu kolize (navíc úmyslné dle mého názoru).
|
|
Jaroslav Strišovský
|
|
|
01.11.2017 - 09:36 |
|
Tomáš Staněk napsáno: |
Jáchym Švejnoha napsáno:
nebezpecny navrat na trat
Nebezpečným návratem na trať je určitě myšleno něco jinýho. A ne to, že dezorientovaný po kolizi (kterou jsem nezpůsobil), se dostanu zpět na trať. Nebezpečným návratem na trať je myšleno cílené vrácení se do jízdní stopy za plné kontroly auta. Což tohle rozhodně nebylo. TAKŽE ZCESTNÝ DŮVOD! A pořád se opomíjí fakt, že se jednak jednalo o kvalifikaci (kdyby nebyl Hromek buldozer a nesešrotoval auto při jiném kontaktu se soupeřem) a jednak byla chyba Hromka, že za každou cenu potřeboval zajet čas a VŮBEC nehleděl na vzniklou situaci na trati a jel naplno i za cenu kolize (navíc úmyslné dle mého názoru). |
proste si normálne dostal šmyk, lebo si sa zľakol, ty tu píšeš, ako keby ťa tam niekto zostrelil
btw. neviem čo si chcel povedať tým nezaujatá komisia, čím ti príde zaujatá tá pôvodná?
|
|
|
01.11.2017 - 10:01 |
|
a ferraristi mínuskujte si koľko chcete, hlavne ty Tomáš Stanek, si prečítaj po sebe, píšeš drzo ako hulvát...
|
|