Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
197 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
7 -3
19.12.2017 - 16:12  
Neviem ako začať, príde mi, ako keby sa všetci hromadne snažili o to aby p. J. Syrovatský nezískal ani maličkú možnosť niečo vyhrať a získať. Či už sú to (nezmyselné) tresty - niektoré - alebo aj niečo iné. Od môjho prestupu k nemu sa to deje aj mne. Každopádne, dá sa to považovať za "vyrazenie z trate"? Pozrel som si replay minimálne 5x a nevidel som tam nič za čo by mal byť trest a nie to ešte DQ (rozumiem že Jirka mal napomenutie). Bol tam kontakt no vyrazenie z trate to nebolo, Jirka pozíciu vrátil a je už druhá vec že si ju (až) o kilometer neskôr vzal späť - takže nie HNEĎ. Nerozumiem prečo sa o to vyššie zmienené niektorí snažia u Jirku a aj u mňa no príde mi to až nefér. Prečo za väčšinu incidentov za ktoré ani nemôžeme môžu jazdci Ferrari A či dokonca aj B?
Neberte to ako "nerešpektovanie" alebo niečo iné no píšem len svoj názor na túto dosť závažnú vec.
Ďakujem.

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
7 -1
19.12.2017 - 17:08  
Musím souhlasit s Tomášem, tohle byl spíš závodní incident. Navíc nevim jestli nekoukám náhodou na něco jinýho, ale Pavel vyjel až v další zatáčce ven, ne v tý ve který se štrejchli. Samozřejmě to mohlo bejt následkem štrejchnutí, ale mě osobně se spíš zdá, že to vyjetí byla jeho chyba, protože tu první zatáčku projel s přehledem. Tudíž se Jirkovi nedivím, že pak co ho předjel pozici nevrátil a vrátil ji až po befelu od maršála.


Ex Big Mac Boss
Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
197 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
4 -2
19.12.2017 - 17:20  
Podobný incident sa stal v Mexicu B skupiny, Řehák ťukol do T.Staňka a ten sa potom otočil. Incident sa neriešil. Tu mám pocit že to bola naozaj Pavlova chyba a tu sa to rieši... nie je to tým že tu ide o Jirku a titul? Ak áno, je to nefér.


Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
4 -1
19.12.2017 - 17:36  
Presne súhlasím s Jáchymom, tiež som tu chcel dať video, ale predbehol ma. Vidím to rovnako.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
6 -2
19.12.2017 - 17:36  
čti více Tomáš Pošefko napsáno:


opravím ťa, Petr dostal -3 pozície, po odvolaní mu 3 členná komisia zmiernila trest na napomenutie

btw. celkom fajn prirovnanie, incidenty sú naozaj podobné, jemný (až žiadny) kontakt od Petra, resp. Jirku a následná chyba (či už zapríčinená kontaktom alebo nie) druhého jazdca Tomáša, resp. Pavla..
myslím si, že za normálnych okolností by Jiří dostal napomenutie rovnako ako Petr

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
2 -2
20.12.2017 - 07:17  
čti více Jiří Syrovatský napsáno:


Na takéto obvinenie máš určite spísané aj nejaké dôkazy, však?

Pilot RC modelů
15 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
6 0
20.12.2017 - 09:17  
čti více Jiří Syrovatský napsáno:


Je mi líto co jsem tu rozpoutal. Jak jsem psal a i v závodě jsem k tomu přistupoval, že nechci ovlivnit boj mezi třemi jezdci o titul. Takže Jirkovo DQ mě mrzí a myslím, že si jej nezaslouží. Psal jsem už v "protestu", že to nebylo nic závažného, ale vadilo mi to vrácení a hned předjetí. V tom samém závodě se mě snažil předjet Marečák probrzdil šikanu a vrátil mi pozici, ale takový stylem kdy se zpomalil a neútočil na mě hned. Prostě si udělal sám trochu trest i tím, že hned nejel naplno, což je podle mého přesně jak to má být. Ale Syrovatský ihned se zavěsil za mě a v nejbližší příležitosti zaútočil. Chtěl jsem aby se maršál vyjádřil k tomuto ne k incidentu před T1. Chtěl jsem vědět zda v příštím závodě se mohu ihned zařadit za soupeře a ihned ho předjet. Takže asi došlo k nepochopení protestu. Na T1 jsem protest nepodával a tak by ani neměl být řešen.

Incident v T1 je tu opět video, nevím jak tohle video může pomoc spravedlivě něco vyřešit z tohodle pohledu. Kdyby tam bylo například porovnání víc kol( jako minule) tak nic nepíšu, ale tohle se mi opět nelíbí. Když jsem ucítil kontakt zrovna když jsem začal brzdit tak jsem dupl na brzdu a snažil se zpomalit auto a až poté když jsem dostal auto nějak pod kontrolu tak jsem podřazoval, první půlkou zatáčky jsem prolétl díky tomu pošťouchnutí daleko vyšší rychlostí než v jiných kolech a také na jiný rychl.stupeň, to vedlo k vyjetí v druhé půlce (či jak píšete vy ve druhé zatáčce - ikdyž je to spíš kombinace než dvě jednotlivé zatáčky) když se podíváte na replay tak jsem z nouze shodil na 3stupeň což jsem za celý závod neudělal. Pokud tu píšete, že kontakt neovlivnil průjezd zmíněnými zatáčkami tak bych vám to přál vyzkoušet - a radím ať si to zkusíte než něco takového napíšete. Dále se mi nelíbí co napsal Syrovatský do odvolání a pokud popírá, že byl kontakt tak nevím co si o něm myslet, i v tom videu je vidět, případné omluvy se asi nedočkám vůbec, když vidím co píše. Ale jak jsem psal z mého pohledu byl tento incident vyřešen tak, že mi vrátil pozici, sice opožděně, ale zase tím ztratil víc času než kdyby to udělal hned. Byl potrestán v závodě a další trest už jsem ani pro něj nechtěl. Takže prosím stáhněte jeho DQ - opět píšu nechci být ten co se takto zamotá do boje o titul.

Syrovatský mě tedy tím co napsal do odvolání a hlavně jakým stylem závodí velmi zklamal. Napadá bez důkazů, zapírá a lže (ikdyž je kontakt vidět).

Tomáš Pošefko
Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
197 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
1 -3
20.12.2017 - 13:50  
čti více Jaroslav Strišovský napsáno:


No, nechcel som to tu písať ale musím. Od prestupu k Jirkovi sa ku mne prístup ostatných výrazne zmenil. Maršal mi dáva tresty za ktoré (aj podľa názoru pár ľudí) nemôžem. Všetko aj keď to nie sú naše chyby je zhadzované na nás. Kontakty za ktoré nemôžem a v minulej a predminulej sezóne som za to trestaný nebol tak už zrazu som. To čo je u ostatných brané ako "závodní incident" je u Ferrari "to čo by sa A jazdcom nemalo stávať" a takto by som sa tu mohol rozpisovať aj 30 min. Znovu píšem - neberte to ako nerešpektovanie, je to len môj osobný názor.

EDIT: Otázka týkajúca sa toho. Prečo bol Jirka trestaný aj napriek stiahnutiu protestu po Abu Dhabi? Ak to neplatí, nepíšte tam prosím túto vetu: Řešit se budou jen incidenty, na které bude podán protest tady, nebo přímo v závodě pomocí "V".

Ďakujem

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
4 -2
20.12.2017 - 14:39  
čti více Tomáš Pošefko napsáno:


Je rozdiel medzi “V” a protestom a v Abu Dhabí nebol stiahnutý protest ale práve to “V”čko a maršál má právo prešetriť aj incidenty ktoré si všimol POČAS PRETEKOV a kedže bol na to upozornený tým “V”čkom tak to prešetriť mohol aj napriek stiahnutiu. Do minulej sezóny sme to my maršáli robili tak, že sme zobrali výpis z logu a prešetrovali každý jeden incident ktorý tam bol. A tak ako napísal do vlákna Martin, tak tento incident prešetroval na základe Pavlovho protestu, nie podľa Jarovho, ktorý to stiahol.

A keď sa mám vyjadriť ku tomu DQ tak neviem...Jirka v posledných pretekoch jazdí takto agresívne a mal za to podmienku, no na druhej strane to nebolo až také strašné aby to rozhodlo o šampionáte. Určite tým ovplyvnil Pavlovú jazdu, to prepustenie pozície tiež nebolo najšťastnejšie, no dal by som Jirkovi poslednú šancu. Myslím že ani Jaro ani Aďo by neboli radi že by len tak ľahko prišli o konkurenta 2 preteky pred koncom, pretože obaja majú kvalitu na to aby s ním dokázali na trati minimálne držať krok. Navrhujem teda pre Jirku do konca sezóny podmienku že ak spraví ešte niečo, to je jedno aké vážne, dostane DQ. Máme 2 preteky pred koncom troch vážnych kandidátov o titul tak si nenechajme újsť boje až do posledného kola sezóny 2017/2.

Tomáš Pošefko
Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
197 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
1 -4
20.12.2017 - 16:31  
čti více Patrik Rusiňák napsáno:


Ak niekto stiahne "V" je to ako keby stiahol protest takže by sa to riešiť nemalo ---> platí to čo som písal do EDIT,

Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz