Autor: |
Zpráva: |
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
15.01.2018 - 17:29 |
|
V uplynulej (takmer) sezóne, teda aj 2017/1 aj 2017/2 sme mali dosť nereálnu výdrž pneumatík.
Jazdci v lige jazdili na 2 - 3 zastávky zatiaľ čo čelo v F1 jazdilo 1 - 2 a tá najtvrdšia zmes sa ani nepoužila.
Aj teplota bola trochu rozdielna no podľa mňa je ešte v norme. Aktuálne nás je iba pár (aj ja teda) čo jazdíme niekedy iba na jednu zastávku.
Nechcelo by to zmenu? Dalo by sa do novej sezóny, spolu s autami zmeniť aj toto?
Vyjadrite prosím svoj názor. Prosím, anti-ferraristi nie palcami dole ale nejakým rozumným komentárom.
Ďakujem.
|
|
|
15.01.2018 - 17:49 |
|
Tomáši, nezlob se na mě, ale co to meleš? Nejtvrdší směs se ani nepoužila? Vždyť byla nejpoužívanější! A dál ani nerozumim na co se ptáš nebo co a jakým směrem chceš změnit. To že jezdíš na míň zastávek je tvoje výhoda, tak si toho važ.
Tomáš Pošefko napsáno: |
V uplynulej (takmer) sezóne, teda aj 2017/1 aj 2017/2 sme mali dosť nereálnu výdrž pneumatík.
Jazdci v lige jazdili na 2 - 3 zastávky zatiaľ čo čelo v F1 jazdilo 1 - 2 a tá najtvrdšia zmes sa ani nepoužila.
Aj teplota bola trochu rozdielna no podľa mňa je ešte v norme. Aktuálne nás je iba pár (aj ja teda) čo jazdíme niekedy iba na jednu zastávku.
Nechcelo by to zmenu? Dalo by sa do novej sezóny, spolu s autami zmeniť aj toto?
Vyjadrite prosím svoj názor. Prosím, anti-ferraristi nie palcami dole ale nejakým rozumným komentárom.
Ďakujem.
|
Ex Big Mac Boss |
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
15.01.2018 - 18:01 |
|
Myslim si, ze pneu sou nastavene výborně, na každé trati je výhoda jinych pneu, což bylo ted krásně vidět u strategii Top 6 v Acku i když jak píše Jáchym, Hard je nejpoužívanější.
|
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
15.01.2018 - 18:25 |
|
Tiež si myslím že teraz to máme tak akurát...navyše ak to porovnávaš s reálnou F1 tak do ďalšej sezóny prídávajú nové (mäkšie) zmesy preto, aby boli v pretekoch minimálne 2 zastávky čiže nič sa meniť nemusí...inak nechcem príliš provokovať ale nechceš náhodou jazdiť ďalšiu sezónu v FSR?
|
|
|
15.01.2018 - 18:45 |
|
Tomas vies ako velmi tazke je spravne trafit pomer rychlosti a vydrze medzi jednotlivymi zmesami tak aby to bolo dobre a dalo sa pouzit viac strategii? Sami sme si to s Adom pred par rokmi vyskusali a nemali sme to ani zdaleka takto dobre vyrovnane ako je to tu.
Dalsia vec je preco by sme mali od realnej f1 preberat hluposti. Aj oni by radi jazdili na viac zastavok ale noe je to take jednoduche nastavit a takisto pirrwli nechce byt znackou ktorej gumy vydrzia iba par kol. Preco preberat od realnej f1 chujoviny len aby sme sa k nim priblizili? Kludne zaviest naspat tankovanie a poriadny zvuk a otacky tej formule. My tu nepotrebujeme rozpoctove skrty a nasilu prrberat vsetky ich zle rozhodnutia
|
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
15.01.2018 - 19:15 |
|
Jáchym Švejnoha napsáno: |
Tomáši, nezlob se na mě, ale co to meleš? Nejtvrdší směs se ani nepoužila? Vždyť byla nejpoužívanější! A dál ani nerozumim na co se ptáš nebo co a jakým směrem chceš změnit. To že jezdíš na míň zastávek je tvoje výhoda, tak si toho važ.
Tomáš Pošefko napsáno:
V uplynulej (takmer) sezóne, teda aj 2017/1 aj 2017/2 sme mali dosť nereálnu výdrž pneumatík.
Jazdci v lige jazdili na 2 - 3 zastávky zatiaľ čo čelo v F1 jazdilo 1 - 2 a tá najtvrdšia zmes sa ani nepoužila.
Aj teplota bola trochu rozdielna no podľa mňa je ešte v norme. Aktuálne nás je iba pár (aj ja teda) čo jazdíme niekedy iba na jednu zastávku.
Nechcelo by to zmenu? Dalo by sa do novej sezóny, spolu s autami zmeniť aj toto?
Vyjadrite prosím svoj názor. Prosím, anti-ferraristi nie palcami dole ale nejakým rozumným komentárom.
Ďakujem.
|
No neviem, mne prišlo (ak si spomeniem na pár pretekov dozadu) že sa používalo: Mexico: US, SS - Abu Dhabí: to isté - Brazília: to isté. Brundle spomínal (ak to teda nepozeráte s českou stopou) že najtvrdšia zmes, z tých 3, sa ani nepoužíva, len výnimočne. Bola neefektívna. A ja teda anglicky rozumiem
EDIT: Aj také Španielsko: dostupné HMS - nikto nepoužil H
|
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
15.01.2018 - 19:17 |
|
Patrik Rusiňák napsáno: |
Tiež si myslím že teraz to máme tak akurát...navyše ak to porovnávaš s reálnou F1 tak do ďalšej sezóny prídávajú nové (mäkšie) zmesy preto, aby boli v pretekoch minimálne 2 zastávky čiže nič sa meniť nemusí...inak nechcem príliš proUvokovať ale nechceš náhodou jazdiť ďalšiu sezónu v FSR? |
Uvidím Ak by mi to sekanie prestalo, tak ostanem, ak nie, poberiem sa inde. Ale to s problémami rF1 a prechodom ligy na rF2 patrí k Marošovej téme.
|
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
15.01.2018 - 19:18 |
|
Maroš Hrušovský napsáno: |
Tomas vies ako velmi tazke je spravne trafit pomer rychlosti a vydrze medzi jednotlivymi zmesami tak aby to bolo dobre a dalo sa pouzit viac strategii? Sami sme si to s Adom pred par rokmi vyskusali a nemali sme to ani zdaleka takto dobre vyrovnane ako je to tu.
Dalsia vec je preco by sme mali od realnej f1 preberat hluposti. Aj oni by radi jazdili na viac zastavok ale noe je to take jednoduche nastavit a takisto pirrwli nechce byt znackou ktorej gumy vydrzia iba par kol. Preco preberat od realnej f1 chujoviny len aby sme sa k nim priblizili? Kludne zaviest naspat tankovanie a poriadny zvuk a otacky tej formule. My tu nepotrebujeme rozpoctove skrty a nasilu prrberat vsetky ich zle rozhodnutia |
A HALO do novej sezóny nám je načo? - FB ČF1L -
|
|
|
15.01.2018 - 19:28 |
|
ja by som uvítal, keby sa výdrž trocha natiahla, pretože hardy sú teraz v kurze a mne nesedia
ale to aj tak nemám šancu presadiť... a taktiky sa pekne rôznia, tak je to OK
Petr odviedol dobrú robotu
|
|
|
15.01.2018 - 19:31 |
|
Už sem to pochopil, sem natvrdlej
Tomáš Pošefko napsáno: |
Jáchym Švejnoha napsáno:
Tomáši, nezlob se na mě, ale co to meleš? Nejtvrdší směs se ani nepoužila? Vždyť byla nejpoužívanější! A dál ani nerozumim na co se ptáš nebo co a jakým směrem chceš změnit. To že jezdíš na míň zastávek je tvoje výhoda, tak si toho važ.
Tomáš Pošefko napsáno:
V uplynulej (takmer) sezóne, teda aj 2017/1 aj 2017/2 sme mali dosť nereálnu výdrž pneumatík.
Jazdci v lige jazdili na 2 - 3 zastávky zatiaľ čo čelo v F1 jazdilo 1 - 2 a tá najtvrdšia zmes sa ani nepoužila.
Aj teplota bola trochu rozdielna no podľa mňa je ešte v norme. Aktuálne nás je iba pár (aj ja teda) čo jazdíme niekedy iba na jednu zastávku.
Nechcelo by to zmenu? Dalo by sa do novej sezóny, spolu s autami zmeniť aj toto?
Vyjadrite prosím svoj názor. Prosím, anti-ferraristi nie palcami dole ale nejakým rozumným komentárom.
Ďakujem.
No neviem, mne prišlo (ak si spomeniem na pár pretekov dozadu) že sa používalo: Mexico: US, SS - Abu Dhabí: to isté - Brazília: to isté. Brundle spomínal (ak to teda nepozeráte s českou stopou) že najtvrdšia zmes, z tých 3, sa ani nepoužíva, len výnimočne. Bola neefektívna. A ja teda anglicky rozumiem
EDIT: Aj také Španielsko: dostupné HMS - nikto nepoužil H |
Ex Big Mac Boss |
|