Fórum zpráv   >>   Všeobecná diskuze a Webdesign   >>   Všeobecná diskuze

Limity trate v B skupine

Seřadit:      1 2 3 4 5  » printview




Autor: Zpráva:
1 Ladislav Skřišovský
1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
2 -5
13.03.2018 - 18:11  
Ackoli s nulovou vahou, tak jsem byl preci jen mezi prvnimi, ktery souhlasil s novymi pravidly, a to limitem trati, kde se rika, ze min. 2 kola musi zustat max. na bile care krajnice trati. V tu chvili jsem si vsak nebyl vedom, jak bude vec povazovana a nasledne trestana (tabulka trestu v pravidlech ligy). Nemyslim si totiz, ze by se nove pravidlo melo aplikovat stejne na A a B skupinu, stejne tak jako je benevolence v TC apod. V tuto chvili mne trapi z meho pohledu neferove nasobeni 11x4 sec na trati v Nemecku, kde jsem mel preslapy, nepopiram, ale rozhodne nemohlo jit o vyhodu ani 1 sekundy na ono kolo, natoz 4. Pripojuji obrazek, ktery rika, jakym stylem jsem vylitaval z trati a vyfasoval pak 44sec k casu dojezdu. [IMG]http://www.ceskaf1liga.cz/picture.php?id=449[/IMG]
Zaroven mne trapi posuzovaci autorita ligy, a to konkretne za Nemecko, kdy byl bran v potaz vysledek sledovani od Milana Kralika, ktery si sam nauctoval pouze 2 spatne prujezdy. Mel spatne prujezdy v T1 s poctem 4 (kolo 1, 7, 14 ,33)! ... Proto se ted tazi, je-li v pohode, kdyz nekdo vybleje nejaky svuj subjektivni vysledek o nez se pak opira penalizace. Skutecne chceme dohady mezi 'merici', nebo se stanovi jasne dana autorita, ktera bude brana v potaz, a prave tato?
Moc diky za zapremysleni.

Ondřej Hošek Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 31.05.2017
3 -3
13.03.2018 - 18:44  
Láďo musím s tebou souhlasit. Naprosto to pokazilo krásný závod. A ono "zkrácení" není ve skutečnosti zkrácení... Takovéto limity nejsou ani v reálné F1... Díky tomu jsem přišel o Vítězství po tom co do mě vrazil Adamec v T2 a já musel dohánět celé pole s poškozeným autem...

Ondřej "Mercury" Hošek
Radan Hodek Člen klanu
Pilot F1
89 Příspěvky
registrován: 09.01.2016
5 0
13.03.2018 - 19:08  
Láďo, já si myslím, že i béčkaři musí být schopni udržet auto v limitech, je to jen o rychlosti na kolo. Srovnáním s TC rozumím, myslím, že i bez něj by se všichni brzy adaptovali. Většina ji nepoužívá, já pro klid ano. ale neměl bych problém jezdit bez ní, kdyby na to přišlo.

S tresty to vnímám tak, že nemají za cíl napravit přesně získanou výhodu, aby jen napravily neprávem získaný zisk na správné hodnoty. Třeba ve fotbale hraní rukou v rohu velkého vápna znamená penaltu a skoro jistý gól a přitom ta situace by absolutně gólovou možnost nenabízela. Ten trest penaltou je v tomto případě šílený a přesto platí, je v pravidlech a když se to stane, tak nikdo nemůže říct ani popel. Je to otázka akceptovaných pravidel, pokud vzniknou jiná, budou jiná, ale pokud jsou napsána takto, zatím platí. Lze ale otevřít diskusi o jejich úpravě, to je legitimní, pokud by to víc lidí chtělo jinak.

Co sen týká autority, která by na prohřešky dohlížela, bylo by to krásné, ale bohužel je to skoro utopie. Není v lidských silách takovouto službu trvale zajišťovat. Všiml jsem si tvé nabídky na pomoc při kontrole ve skupině A. To je určitě bezvadná nabídka. Milan v podstatě udělal to samé, možná i subjektivně, tomu je obtížné se vyhnout, ale v podstatě nabídl pomoc maršálům svojím výpisem. Rozhodně bych tuto výpomoc neformuloval jako blití. Proti jeho výpisu lze podat protest a vyvolat revizi výpisu, pokud to někdo vidí a spočítá jinak. To je už teď ošetřeno v pravidlech a dodržuje se zvolením tříčlené komise. Kdybychom provozovali profesionální soutěž, měli bychom i profesionální podmínky zahrnující určitě i to, co tě trápí. Ber moje názory jen jako vyjádření mého pohledu na věc, nikoli jako nějaké oficiální vyjádření, na to nemám žádný mandát, je to jen o diskusi a jak píšeš o zapřemýšlení.

Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
197 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
2 0
13.03.2018 - 19:25  
čti více Ondřej Hošek napsáno:

No naozaj smiling Stačí si pozrieť VC Belgicka a to, ako jazdili celkom na obrubník a skoro až do štrku. Pravidlá sú trošku prísne...

1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
3 0
13.03.2018 - 19:28  
čti více Radan Hodek napsáno:


Ja Ti rozumim Radane. Nicmene nemuzes srovnavat hru rukou a prejeti cary trate.. To bych tam pak mohl michat porovnani trestu za sestreleni v T1 versus prekroceni cary a co je pak vic fer. V pravidlech je vice rozdilu mezi A a B, proto to sem pisu - je to zkratka k zamysleni. Verdikt Martina nenapadam. uznavam, ze jsem mohl jet lepe, coz by mne ve finale stalo 5sec navic max, namisto 44., a prilozeny obrazek mluvi jasne tak, ze jsem nemohl ziskat nic extra. Chapu ale, pravidla jsou nastolena a je potreba je dodrzovat, jinak by nastal chaos a ja pro rad a jasna pravidla rozhodne jsem.
Co se tyce Milana, jeho prujezdy jsem napsal, cili takto k objektivite posuzovatele ve sve skupine. Faktem je, ze vyraz 'vyblil' jsem prehnal a castecne se omlouvam, ackoli myslim, ze svou zpravu mohl podat malinko jinak.
Nicmene neboj, ja se za chvili uklidnim a zacnu se zas koukat na Svet jinak - lepe smiling ... kdyz tak premyslim, treba je to pro mne motivace, dostat se do A, abych nemusel celit amaterskym kolizim a bral to trochu vic profesionalne, podle jezdcu z Acka, kde kluci jezdi s nejlepsim vedomim a svedomim... myslim ale, ze na to zdaleka nemam a budu muset spolknout ten knedlik zpatky do zaludku.

Radan Hodek Člen klanu
Pilot F1
89 Příspěvky
registrován: 09.01.2016
0 0
13.03.2018 - 19:35  
čti více Ladislav Skřišovský napsáno:


Láďo, ten první palec nahoře je ode mě smiling

Patrik Novotný Člen klanu
Technický vedoucí
161 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
2 0
13.03.2018 - 20:36  
Ideální by byl spolehlivý člověk z B, co by sledoval Ackare, coz si myslim, ze Peta Kolář udělal výborně na A1 Ringu a někoho spolehliveho z Áčka, kdo by posuzoval beckare. Tím by byl zaručen i stejný metr v jednotlivých závodech. Je ale jasné, že to neni minutová práce, nýbrž v rámci hodin.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
5 0
13.03.2018 - 22:55  
súhlas s Radanom
pravidla sú pravidlá, či pre A, či pre B
minulý rok sa krátenie trestalo minimálne, v B tuším vôbec a keď potom z B postúpia jazdci do A, tak zmena môže byť veľmi veľká a potom je problém
a vôbec, prečo by mal byť problém zmestiť sa na trať pre napr. Ondru Hoška, ktorý všetkých bije, ak to dokázal Ľuboš Nežník, ktorý skončil niekde v druhej desiatke.. (to je len príklad, nič osobné)
Uznávam, že sú trate, kde to je obtiažne, viď. Rakúsko na konci okruhu a teraz Nemecko T1 (alebo aj prvá zákruta v S3), sám mám problém sa tam vojsť, keď idem na limite.. ale väčšinou po zlom prejazde som si vedomý, alebo aspoň tuším, že ten prejazd nebol OK.. toto si myslím, že vie posúdiť aj jazdec B a spomaliť, to spomalenie je stále výhodnejšie ako potom dostať trest a nariekať.., síce stratím nejaké desatiny.. to je ale OK, lebo inak by boli "trestaní" tí, ktorí idú čisto
k tej autorite, to je problém, sú trate ako Nemecko a chce to veľa času a aj samotné niektoré prejazdy nemusia byť úplne jasné na prvý pohľad, či to bolo v poriadku, či nie.. určite Milana treba za prácu navyše pochváliť a netreba ho hneď kritizovať, že si niečo nevšimol, úprimne si myslím, že keby 10 ľudí skontrolovali všetky T1 prejazdy, mali by sme 10 rozdielnych výsledkov..
ideláne by bolo, keby sa dalo v takých úsekoch, ako je T1 v Nemecku do trate prihodiť taká vec, kde by automaticky, keď jazdec vyjde mimo obrubníka viac ako dvoma kolesami, hra jazdca spomalila, aby tá tráva či zelená časť, čo tam za obrubníkom je, fungovala ako štrk, alebo nejaký spomaľovač, ale netuším, či sa to dá spraviť a už vôbec, či to niekto vie.. ja bohužiaľ nie

Milan Králík Člen klanu
Pilot GP2
66 Příspěvky
registrován: 20.03.2009
2 -3
14.03.2018 - 00:58  
Když jsem po závodě poslouchal na Teamspeaku Martina, jak říká,že bude muset několik hodin kontrolovat limity tratě, ale že to bude ku prospěchu věci, tak mi ho bylo upřímně líto. Když pak přišel Radan s tím, že v penalizacích není nic atd. tak jsem napsal co jsem napsal. Nechtěl jsem tím pro sebe žádnou výhodu a ani jsem s ní po kolizi s Láďou nijak nepočítal.
Teď jenom k tomu "neférovému" násobení trestných sekund, co se nelíbí právě Láďovi. Já si naopak myslím, že ta Martinovo tabulka je postavená správně. Když se někdo nevejde do zatáčky, je to normální. Když se do ní nevejde 5krát, dá se ještě přimhouřit oko. Když se ale někdo do jedné a té samé zatáčky nevejde půl závodu(Láďa sám si našel dalších pět zatáček, které jsem já nepočítal) a je jedno, jestli tím získá sekundu, nebo jen půl, tak ať se nezlobí, že je za to náležitě potrestán. To pak může okolo sebe kopat a napadat soupeře jak chce, ale stejně se nevyhne podezření, že v tom byl úmysl.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
4 0
14.03.2018 - 07:07  
čti více Milan Králík napsáno:


to si trocha prepískol s tou sekundou ale aj pol sekundou amused
nekontroloval som síce replay ale zo skúsenosti viem, že tými výjazdami museli piloti získať ak tak desatinku či stotinky ak vôbec a vôbec nemuselo ísť o úmysel, tá T1 je proste ťažká zátačka a naše pravidlá sú prísnejšie v tomto ohľade ako v reálnej F1.. preto rada do budúcna, ak niekto vyjde, nech spomalí, stratí tým nejakú desatinku, ale menej ako potom dodatočne a zároveň bude čistý.. v tom závodnom tempe, hlavne ak je niekto v súboji to nie je jednoduché len tak spomaliť, to chápem, ale potom netreba nariekať nad tvrdými trestami smiling
PS: tie mínusky nemáš odomňa amused

Seřadit:      1 2 3 4 5  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz