Seřadit:     printview




Autor: Zpráva:
PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
3 0
02.04.2018 - 01:15  
HAAS F1 Team

Patrik Rusiňák, Q = 6.miesto, R = 9. miesto:

Príprava na preteky bola zas a znova biedna, počas týždňa som spravil pár kôl, no nemal som motiváciu na trénng a tak som si ku tomu sadol poriadne až v nedeľu poobede. V kvalifikačnom tempe som bol na svoje pomery celkom priemerný, za tú krátku dobu som čas stlačil pod 1:23, čo bolo cieľom. S pretekovým tempom som zas nebol spokojný vôbec, s plnou nádržou som sa neskutočne trápil.

Do Q1 som nastúpil s cieľom postúpiť do Q2, nič iné neprichádzalo do úvahy, Kolá sa mi nepodarili tak ako by som chcel, no aj tak to stačilo na postup z 5. miesta, čo ma pravdupovediac zaskočilo. Do Q2 som si tak chcel to 5. miesto zachovať. Hoci som zajazdil čas len desatinu za svojim maximom tak to na prvú 5ku nestačilo, skončil som 6., no vďaka trestu Maťa Bruňanského som sa posunul na tú 5. pozíciu. Zároveň som šťartoval na ľavej strane, ktorá mi v Austrálií vyhovuje viac ako pravá, čiže u mňa vládla spokojnosť.

Pred pretekmi sme mali s kolegom Petrom menšiu diskusiu ohľadne stratégie, obaja sme to chceli risknúť na 1 zastávku. Nebolo to nereálne, no ja som chcel zároveň využiť svoju štartovaciu pozíciu a zvoliť mäkkšiu sadu, Tak som to znova riskol a obul mediumky, no v hlave som mal premyslený aj plán B, keby som náhodou tie gumy rýchlo zničil.

Na štarte som bol trocha nervózny, kedže pred sebou som mal Jara, ktorý mal na notebooku problémy s FPSkami a na druhej strane Jáchyma, ktorý je známy svojimi slabšími štartami. No nakoniec som sa odlepil vynikajúco a prešmykol sa pekne pomedzi nich. Dostal som sa tak na 3. miesto a pred sebou som mal Aďa a Patrika, obaja boli na hardoch. Na B3 som ich mierne sťahoval a teoreticky by som sa mohol zapojiť do boja o prvé miesto, no rozhodol som sa ostať nohami na zemi a zvoľnil som, jazdil som si na B2 a managoval pneumatiky, zároveň som si chcel na diaľku strážiť Davida Hančla, keď som predpokladal, že na konci môžeme byť v súboji. Tak som sa ani veľmi nebránil Maťovi Bruňanskému ani Ondrovi Nigrinovi, jazdil som hlavou. Okolo 13. kola som začal cítiť, že gumy toho majú dosť, no nechcel som sa vzdať jednozastávkovej stratégie a tak som sa na trati udržal ešte 2 kolá. Pred zastávkou mi napadlo, že by mi to mohlo výjsť na MMS, no po rýchlych prepočtoch som sa rozhodol ostať na MH. A práve tu nastal zlom. Na hardoch som dokázal byť tých 17-18 kôl celkom rýchly, no potom nastal prepad a začal som sa trápiť. Myslel som si, že už je neskoro prezuť na softy a tu nastala druhá chyba. Ak by som prezul, tak by som bol na konci v boji o 6. miesto s celkom dobrými pneu. Súperi však zastavili a mne sa pred očami zjavila tabuľka, na ktorej som bol tesne pod pódiom. To som však netušil, že súperi za 4 kolá na mňa získajú späť ten čas strávený v boxoch a tak sa to rozbehlo. Bol som na 4. mieste a zrazu len: Pariltan, Nigrin, Strišovský, Pošefko, Hančl. Bránil som sa zubami-nechtami, no stačilo to len na 9. miesto. Do cieľa som taktiež došiel s asi 0,4l paliva, takže som ani nemohol na obranu využiť vyšší boost. Takto mi ostali len oči pre plač, väčší debakel v posledných kolách som ešte nezažil.

Prvé preteky sezóny, pri ktorých som nespravil väčšiu jazdeckú chybu, no za tú strategickú by som najradšej sám seba obesil. Každopádne ma tieto preteky celkom nakopli a snáď sa vrátim k normálnemu tréningovému režimu. Viem že na to mám a tak sa na mojej obľúbenej trati v Bahrajne dokážem ukázať v dobrom svetle a priviezť slušné body do poháru konštruktérov. Gratulácia dopredu, dnes ste to zvládli lepšie ako ja. Vidíme sa v Bahrajne smiling

Tomáš Pošefko Člen klanu
Technický vedoucí
196 Příspěvky
registrován: 18.10.2016
4 0
02.04.2018 - 09:44  
Aston Martin Red Bull Racing
http://jyxo.info/uploads/25/2592dd26542301626698f4b09d6763fba97d1265.jpg
Tomáš Pošefko - Q= 8. miesto, R= 7. miesto

Pripravoval som sa na moje pomery nadpriemerne a bolo to vidno aj v pretekoch. Od začiatku sa mi moja nová RB14 páčila a poriadne ma to nakoplo. Trať mi veľmi sedela a rovnako aj setup. So stopou mi pomohol Martin Bruňanský za čo mu patrí veľké ďakujem. Zozačiatku som jazdil iba na hardoch a to bolo asi aj tým "kľúčom k úspechu".

Bol som si istý že z Q1 postúpim do Q2 a aj napriek pár pokazeným kolám som zajazdil celkom pekný čas. V poslednom meranom kole som asi vybehol až za limity trate a čas som zlepšil no postúpil by som z rovnakého miesta aj bez tohto kola.

V Q2 mi prvé kolo vôbec nevyšlo a v mojom veľmi rýchlom druhom kole som sa v poseldnej zatáčke otočil a tak z toho bolo "len" 8. miesto.

Na štarte mi klesli otáčky a tak som myslel že som ho pokazil no opak bol pravdou. Na štarte som sa posunul o 2 miesta a za sebou som mal Maťa Bruňanského a robil mi riadne nervy amused . Stále som myslel že už do mňa narazí. Nakoniec ma predbehol a pomaly mi začal unikať. Potom začalo nekonečné naháňanie Hančla. Skúsil som undercut no keď on v nasledujúcom kole vychádzal z boxov predbehol som ho len na chvíľu a znova som bol za ním. Rovnako to bolo aj pri druhom pitstope no tam mi to už vyšlo a predbehol som ho. Trochu som pridal a zvýšil náskok na 1,5s. Neskôr som obehol aj Patrika Rusiňáka aj keď ma trochu zdržal a tak som prišiel o možné 6. miesto.

Stratégia mi vyšla aj keď viem, aké a kde mám limity amused. Do boxov som chodil s pneu opotrebovanými len na 50%. S palivom to bolo trošku horšie. Keď som prešiel cieľovú čiaru tak motor mi začal pracovať už len s výparmi. Už som nedokázal dať ani jeden "donut" amused .
Ide sa ďalej na moju najneobľúbenejšiu trať.

Martin Bruňanský Člen klanu
Technický vedoucí
166 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
5 0
02.04.2018 - 14:20  
Scuderia Ferrari

Martin Bruňanský:
Príprava pre mňa poriadne začala až týždeň pred pretekom, a tak tomu bohužiaľ bude asi až do konca sezóny. Spočiatku to nebolo ono, no postupne som sa dostal tam kde som potreboval. Vedel som, že ma čaká veľká penalizácia na štarte. Rozmýšľal som nad alternatívnou stratégiou, ale nakoniec som sa rozhodol pre klasickú konzervatívnu stratégiu s minimálnym riskom.

Q: Ku kvalifikácii ani nemám čo povedať. Hladký priebeh, postup do Q2. Moje najrýchlejšie kolo bolo dosť na hrane, ale hneď po skončení som bežal skontrolovať, či som dodržal limity a mohol si vydýchnuť. Konečná tretia pozícia znamenala štart z deviatej priečky.

R: Odpich som mal skvelý, no predo mnou sa mi zatvorila cesta a tak som nezískal nejak veľa pozícii. Po prvej pasáži trate som bol šiesty. Už vtedy som vedel, že ak budem jazdiť v kľude, čaká ma pódium. Pred sebou som mal Tomáša Pošefka, Davida Hančla a Patrika Rusiňáka. ...ehm Tomáš ja som to mal pod kontrolou..don´t worry..tomu sa hovorí skill dobrzdiť na milimetre amused .. Tomáš mi nakoniec uvoľnil cestu a v druhom kole som bol pred ním. O nedlho následoval Dávid. Keď som predbehol aj jeho, Patrika som mal pred sebou okolo troch sekúnd. Mal mäkšiu zmes, takže som ho spočiatku až tak nesťahoval. Asi od šiesteho kola som pošetril trošku palivo a v desiatom som opäť zapol potrebný boost a predbehol som hol. Nejaký extra veľký odpor nekládol, takže sme sa ani jeden nezdržali. No a akcia v mojich pretekoch sa týmto skončila. Patrika Novotného a Aďa Marečáka som mal ďaleko pred sebou. Rozhodol som sa, že to nechám tak a udržím si v kľude to tretie miesto. Myslím, že aj keby som išiel naplno, tak by som ich nedotiahol. Mal som aj nejaké výjazdy mimo, ale kontroloval som si to po závode a nemal by som sa posunúť poradím nadol.

Konečná tretia pozícia je po štarte z deviatej super. Tretie pódium v sezóne je tiež super. Ešte mi chýba jedno a dorovnám úspech z minulého roka. Škoda, že je to stále len ten posledný stupienok, no buďme realisti, musel by som mať kus šťastia aby som sa dostal vyššie. Ja budem veriť, že sa mi do konca sezóny podarí ešte niečo viac. V šampionáte mi tiež patrí tretia pozícia. Máme za sebou skoro polovicu sezóny. Bude ťažké si ju udržať, pretože za mnou sú všetko super jazdci ako Batuhan, Jaro, Maroš, alebo ešte stále aj Jáchym. Spravím všetko pre to, aby sa mi to podarilo. V Pohári Konštruktérov sme kde?...no jasné znovu tretí amused Ak to udržíme bude to fajn, ak sa posunieme vyššie bude to super. V Áčku to sám asi nepotiahnem, ale tak chalani z Béčka sú tiež dosť dobrý, takže vkladám do nich nádeje. Zatiaľ sa majte pekne a vidíme sa o dva týždne v Bahrajne. Snáď opäť na pódiu.

MB10
Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
3 0
02.04.2018 - 17:38  
Do Austrálie som sa veľmi tešil, na CF1L sa mi tu vždy darilo, takže som dúfal, že potvrdím dobrú formu z posledných pretekov. Časy v tréningu boli fajn, i keď som na začiatku odjazdil také kolo, ktoré som nedokázal napodobniť, čo ma dosť vytáčalo. Pretekové tempo bolo tiež v poriadku, takže som si veril.

V Q mi to tak úplne nevyšlo, Q1 bola síce celkom ok, ale v Q2 som v prvom kole spravil chybu a musel som ho vypustiť. V druhom kole som sa snažil, ale spravil som pár chybičiek, ktoré ma znovu stáli poleposition o 14 tisícin. I keď druhé miesto nie je zlé, pre mňa sklamanie, keďže som očakával PP.

Na štarte som sa teda musel nutne dostať pred Patrika, nakoľko som počítal s tým, že budem o niečo rýchlejší. Našťastie som mal teraz dobrý štart (nie ako v Nemecku) a do T1 som šiel v pohode na prvom mieste. Patrik sa za mnou ešte vyviezol, ale musel útočiť zvonku a tam som si to postrážil, i keď nechýbalo veľa a podarilo by sa mu zobrať si svoje štartové miesto späť. Potom som nahodil B3 a snažil sa mu ujsť aspoň na 2 sekundy, aby sa za mnou nemohol vyvážať. To sa mi vcelku rýchlo podarilo. Do väčšieho náskoku som sa nehrnul, radšej som šetril palivo, pretože som si nebol istý tým, či náhodou Patrik nešetrí. Keď sa priblížil na menej ako 1,5 sekundy, prepol som na B2 a trošku mu ušiel. Takto sa to opakovalo až do 18 kola, kedy som zatlačil, pretože som si chcel pokryť prípadný undercut, ak by šiel Patrik HHS (mimochodom stratégia, ktorou som chcel pôvodne isť).

Patrik však do boxov išiel až v 22 kole. Videl som, že má nahlasený pit, tak som rozmýšľal, či ešte potiahnem jedno kolo, alebo nebudem riskovať a budem ho kopírovať. Nakoniec som sa rozhodol isť to čo on, pretože moje hardy už boli dosť zničené a mohlo sa stať, že by za to jedno kolo získal aj tri sekundy a ja by som tak prišiel o vedenie. Čakal som, že Patrik obuje midy, ale on obul softy. Trošku som sa začínal báť, pretože sa mi to zdalo ako celkom dobrá stratégia, ktorá by ma mohla odsunúť za neho pri jeho ďalšom undercute. Nakoniec som však dokázal zo svojich midoch vyťažiť cca rovnako ako on zo softoch, takže moje obavy opadli. Pre istotu som ešte opäť pridal pred zastávkami boost a náskok natiahol na cca 4,5 sekundy.

Na poslednú zastávku som šiel o dve kolá neskôr, ale myslím ,že som tým nič nestratil, akurát prvé kolo som sa vžival s mäkkými gumami a tak ma trošku stiahol. Potom som však nahodil B3 až do konca a bez problémov mu ušiel. Do cieľa som teda prišiel ako prvý a završil tak víťazný hattrick v Austrálii.

K samotnému preteku ale inak nemam veľmi čo povedať, Patrik bol v podstate od začiatku môj jediný súper, keďže ďalší najbližší súperi mali tresty. Preto som si mohol dovoliť zamerať a strážiť si len Patrika a neobzerať sa za neho. Čo som si však všimol, tak Patrik Rusiňák mal veľmi dobrý prvý stint, čo ma fakt tešilo a držal som mu palce, aby získal pre seba dobrý výsledok, čo by mu trošku zdvihlo náladu a prinavrátilo chuť, ktorú kedysi mal. Nakoniec mu to tak úplne nevyšlo, ale verím, že ho povzbudí aj výkon z prvej polovice pretekov.

Preteky nevyšli ani Tomášovi Verjychovi, ktorý určite mal na viac ako na konečné 11. miesto. Postihli ho však nejaké problémy, rovnako spravil aj niekoľko chýb. Nevadí však, Force INdia ostáva aj naďalej v čele A skupiny, a verím, že v Bahrajne bude bodový prídel opäť lepší.

Na záver chcem zablahoželať Patrikovi k druhému miestu, hoci som si to viac-menej strážil, väčšinu pretekov bol tesne za mnou a nemohol som si dovoliť žiadnu väčšiu chybu. Gratulácia tiež Martinovi k tretiemu miestu, po štarte z 9. miestu je to solídny posun vpred.

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
623 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
4 -1
03.04.2018 - 12:45  
Keďže som mal dosť veľa času na tréning, rozhodol som sa vyskúšať odjazdiť VC Austrálie aj mimo domu, keďže som vedel, že na sviatky budeme odcestovaní. Vedel som, že môžu prísť komplikácie, ale kvôli celkovému poradiu som na to dal. Príprava nešla dobre, odjazdil som najviac kôl možno za posledné sezóny, ak nie vôbec, ale časy nešli vôbec dole. Keďže v podstate všetci moji konkurenti v boji o tretie miesto mali tresty, cieľ bol jasný, pokúsiť sa získať tretie miesto na štarte a dokázať ho udržať až do cieľa. Síce sa to nezdalo, no ja som vedel, že môže to byť až priveľmi ambiciózne....

Q1: Problémy prišli už v prvej časti kvalifikácie, keď sa na trať vybrali všetci jazdci a bolo to cítiť, hra už mierne trhala, ale postupne, ako niektorí odjazdili kolo a pole sa preriedilo, bolo to lepšie a pri druhom výjazde som nakoniec dokázal postúpuť do Q2, na moje prekvapenie to bolo celkom s prehľadom na 4. mieste.

Q2: Cítil som šancu naplniť cieľ, ktorý som si dal a teda odjazdil kolo do top4 s tým, že Maťo bude penalizovaný. Presne to sa aj podarilo, opäť 4. miesto, čo mi zaručovalo 3. miesto na štarte. Skvelé. Na prvý rad som nemal ani náhodou, chlapci dali časy úplne inde, ja som bol však veľmi spokojný.

Chcel by som poďakovať Haasu za pomoc v Q1 a Q2, nakoľko som na notebooku nemal dynhud ani nič podobné a počasie malo byť premenlivé, pomohli mi a informovali o počasí.

GP: Na štart som sa rozhodol pre strednú zmes, vedel som, že je takmer taká istá rýchla ako tvrdá, ale hlavne na štart a prvé kolo som sa na nej cítil lepšie. Cieľ bol jasný, odštartovať za vedúcou dvojicou a udržať si tretie pozíciu až do cieľa. Už v zahrievacom kole sa mi niečo nezdalo, a to keď som prepínal tlačidlá, ako keby nechceli reagovať na prvý pokus, no nejak som to nevnímal, postavil sa na rosť a čakal, kým zhasnú svetlá. Potom to začalo...
Otáčky padli dole, reakcie volantu a plynu boli oneskorené, najprv som myslel, že sa mi zmenilo nastavenie volantu, jazdil som ako na ľade a už v prvom kole ma takmer všetci prebehli. Dokázal som sa sebou udržať dvojicu na Renaulte, čo bol celkom slušný úspech. Asi na konci prvého kola som si bol už istý, že chyba nie je vo volante, ale notebook to proste nedal. Hra začala ísť plynulejšie a jazda sa dala lepšie ovládať, som rád, že som to nezabalil a bojoval ďalej, uvedomujem si, aké som mal šťastie, že sa všetci dokázali predomňa dostať bez kolície, síce som ani nemal zámer bojovať o pozície, mal som problém bojovať sám so sebou a udržať sa na trati. Pre mňa sa teda začali preteky po druhom kole s cca 20 sekundovým mankom na čelo a do 10 sekúnd som strácal na jazdca predomnou, tuším to bol v tom momente Martin Slezar. Renaulty som udržal za sebou a začal som stíhať súperov predomnou.
Prvý stint som teda prepínal medzi boost 2 a boost 1, keď som sa dotiahol na cca 3 sekundy, zvolnil som, nechcel som mať pred sebou veľa áut, hra mi šla celkom plynule a chcel som z toho čo najviac vyťažiť. Po Pariltanovom prejazde sa na chvíľu ocitol za mnou, asi kolo mu trvalo, kým ma predbehol, nechcel som mu to dať zadarmo, ale ani stratiť veľa času súbojmi. Prišlo 11. kolo a moja prvá zastávka, mechanici nasadili hardy, ako bolo dohodnuté pred pretekmi. Mal som voľnú trať, kedže takmer všetci mali hardy a čakal ich ešte dlhý stint. Ja som prepol na boost3 hlavne na rovinky a snažil sa jazdiť rýchle časy. Tu som položil základ svojho posunu nahor. Po zástavkách súperov sa niektorí vrátili až za mňa, v čo som dúfal. Mojim veľkým súperom bol v tom čase Tomáš Vejrych, bolo to celkom vyrovnané, pomaly ma dotiahol a dokázal ma aj predbehnúť v T1, síce vďaka výjazdu mimo trať, no nechcel som to riešiť, povedal som si, že ak skončí za mnou, tak to riešiť ani nebudem. Tomášovi však hneď po predbehnutí už trocha odchádzali pneu a rýchlejší som bol zase ja, už už som sa chystal na útok, keď tu zrazu na rovinke spomalil, neviem, čo sa mu prihodilo (asi hra do windowsu), ale získal som tým miesto bez boja. V tom čase sa už cca kryštalovalo poradie a ja som cítil šancu opäť na 6. miesto, takýto hettrick som si nemohol nechať újsť a tak môj cieľ bol Patrik Rusiňák, ktorý toto miesto držal. Prišli druhé zastávky.(pre všetkých okrem Patrika).
Opäť som zamieril ako prvý, 12 kôl pred koncom som obul midy ako bolo naplánované na štarte a fičal dopredu s nádejou, že zase súperov undercutnem. To sa aj podarilo a Dávid Hančl ako aj Tomáš Pošefko sa vrátili za mnou s cca 3 sekundovou stratou, síce na čerstvých softoch, no moje midy boli ešte v slušnej forme. 6 kôl pred koncom som pochopil, že Patril už zastavovať nebude a že ho musím predbehnúť na trati. Keďže to nezmanažoval najlepšie, podarilo sa v predposlednom kole a 6. miesto bolo na dosah, už len ustrážiť rýchleho Tomáša, ktorý sa však za Patrikom zdržal dlhšie ako mal v pláne a dokončil tesne v mojom závese.

Čo na záver? Škoda úvodu, urobil som maximum, aby som preteky odjazdil, bohužiaľ, technika bola proti. Na druhú stranu som mohol preteky odjazdiť a nakoniec som s jazdou spokojný. Veľmi dobre som si zajazdil a mal som zopár pekných súbojov, ktoré by som nebyť úvodu zrejme nemal a jazdil celý čas sám. Po trestoch ma síce Tomáš predbehol, no za mňa sa posunuli až dvaja piloti a preto sa hettrik nekoná, je z toho nakoniec 5. miesto, ak ostanú výsledky v platnosti ako sú.

Rád by som poblahoželal ešte raz Aďovi, ktorý to odjazdil na čele celý pretek v skvelom tempe a Patrikovi Novotnému s Tomášom Pošefkom, ktorí odchádzajú z Austrálie bez trestu. Krásna jazdca. Čo sa týka limitov trate, vzhľadom na možnosti som nedopadol zle, som si vedomý, že 2-3x som po výlete spomalil, odvolávať sa však nemá zmysel, keďže pozíciu by to neovplyvnilo. A ešte vďaka maršálovi za jeho prácu.

V celkovom poradí som opäť stratil na svojho najväčšieho súpera Maťa, na druhú stranu niečo získal na Maroša, Jáchyma a Pariltana. Súboj a tretie miesto bude ešte náročný, na viac to túto sezónu zrejme nebude. Teším sa do Barajnu. smiling

Patrik Novotný Člen klanu
Pilot F1
158 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
3 0
03.04.2018 - 22:21  
https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/teams/Toro-Rosso/_jcr_content/logo.img.jpg/1496922478578.jpg

Patrik Novotný #21 Q - 1 , R - 2

Příprava: Určitě nejslabší v této sezóně. Naštěstí set z Hockenheimu seděl výborně a v prvním týdnu stačilo udělat jen pár rychlých úprav. V druhým týdnu sem set pěkně doladil a cíl do závodu byl vzhledem k trestům konkurence dojet do 2.místa a bylo velmi pravděpodobné, že o vítězství budu bojovat s Aďem.
Před závodem sem si dal simulačku a získal sem tím docela sebevědomí, vše bylo perfektně připravené, ještě sem raději byl přichystán jet opatrněji co se týče limitů
Kvalifikace: Nedařilo se mi zajet v den závodu dobré kolo. Ke konci Q1 sem čas vylepšil na 1.22.4, ale věděl sem, že rezervy stále jsou.
Počasí vypadalo nevyspitatelně, proto sem vyjel co nejrychleji a alespoň mě nemuseli znervózňovat časy či mezičasy ostatních. Nakonec se mi povedlo skvělé kolo s jednou chybičkou v rychlé šikaně na začátku S3, naštěstí to o fous stačilo na PolePosition a vylepšil sem si dosavadní maximum 3.místo z kvaldy. Měl sem neskutečnou radost a byla to šance, jak trochu potrápit Aďa




Závod: Start sem nechtěl riskovat a proto sem s dvojkou počkal trochu déle. Aďo se dostal bok po boku a docela pozdě začal brzdit, čekal sem, že nedobrzdí, ale vešel se tip top, měl sem lepší výjezd a chtěl sem zkusit útok do T3, chyběl opravdu málo, o chloupek dřív zatočit do zatáčky. Bylo těžký jet na studených hardech a poměrně sem se držel. Aďo mi ujel na sekundu a rozhodl sem se snížit boost, protože tady to žralo pekelně. Aďo mě motivoval k super časům a dařilo se mi držet se limitů. S prvním stintem sem byl velmi spokojen i sem pošetřil palivo, abych dojel na B2. Obul sem softy a když sem viděl, že Aďo má media, začal sem cítit šanci. Trvalo mi pár kol, než sem si zvykl na čerstvé softy a k mému překvapení sem Aďa víceméně nestahoval. 10 kol před cílem sem zajel na plánovanou zastávku.
Dal sem B3, ale zase sem měl problém sžít se s čerstvými pneu, abych to nepřepálil a nekrátil trať, Navíc začal trochu provoz s okolisty. V této fázi sem jel nejhůře z celého závodu, začala být znát trochu únava, navíc, když Aďo začal po posledním pitu razantně ujíždět, už sem tak neriskoval. Dalo se určitě v posledním stintu zajet o 5s rychleji, ale jestli je ztráta 13s nebo 8s už nehraje roli. Při vjezdu do posledního kola, sem zjistil, že mi přebývá litr paliva, tak sem dal B3 a chtěl sem si vylepšit Best Lap, což se povedlo, ale dal sem druhý cut v závodě, což mě mrzet nemusí. Mám velkou radost, že sem s dodržováním limitů byl nejlepší a upevnil sem si průběžné druhé místo.

Velká gratulace Aďovi neskutečný výkon, škoda, že sem ho neudržel na trati, mohli být souboje, takto sem se vozil sám celý race. Každopádně na této trati sem na něj určitě neměl. V Bahrajnu bych mohl mít šance možná o fous větší, nastavení je už připravené a trať mi i z minulosti sedí. Pochvala i pro Toma Pošefka za dodržování limitů.


Martin Slezar#33 Q – 11 , R – 9

Cílem kvalifikace bylo opět alespoň postup do Q2, což se opět nepodařilo. Historie se na důvody neptá a proto se tento cíl přesouvá na další trať. S konečnou jedenáctou pozicí nemohu vzhledem k okolnostem být spokojený.
Náročný závod v konkurenci skupiny A je pro mě stále velkou neznámou a sbírání cenných zkušeností beru jako daň abych si mohl udržet stálou sedačku v této elitní skupině do budoucna. Konečná devátá pozice přinesla týmu velmi cenné body a s touto pozicí i já můžu být spokojený. Děkuji celému týmu za přípravu i pomoc a budu se na vás těšit v Bahrajnu.

Seřadit:     printview

Předzávodní info

Další závody

.: 28.4. 20:00 Sprint SauArabie 13, 19 kol
.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz