Tak a máme tu polovicu sezóny, a preto by som chcel, ako už je zvykom zhodnotiť ako sa darí mne osobne ale samozrejme aj môjmu tímu. Máme za sebou niekoľko náročných tratí a musím povedať, že ja osobne som mimoriadne spokojný s tým ako fungovalo auto a ako sa mi podarilo nastaviť setup na každú trať. Je preto veľká škoda, že som nedokázal presvedčiť o kvalite týchto nastavení mojich tímových kolegov. Tí sa snažia o svoje nastavenia, s ktorými naopak nie som spokojný ja. Môžem teda potvrdiť, že v tíme to nefunguje úplne podľa mojich predstáv, ale to je samozrejme moja chyba, keďže tímu nedokážem venovať dostatok času. Na druhej strane musím veľmi pochváliť Davida Hančla za podporu chalanov počas pretekov v B skupine, keďže ja v tom čase nemôžem. Takisto musím pochváliť Oldu Hromka za podporu tímu počas pretekov skupiny A. Čiže ak to mám zhodnotiť z pohľadu fungovania tímu tak je to tak na 50 percent. Z pohľadu umiestnenia v pohári konštruktérov je to nad moje očakávania. V A skupine držíme 5. miesto, čo je v aktuálnej konkurencii výborné. V B skupine sme na to ešte o jednu priečku lepšie. V celkovom poradí je to po polovici sezóny pekné 4. miesto. Našim cieľom bolo TOP5, takže tam zatiaľ maximálna spokojnosť, aj keď si myslím, že tímové dvojky, Olda Hromek a David Hančl majú potenciál sa v druhej polovici sezóny zlepšiť a priniesť ešte viac bodov do tímovej kasy.
Maroš Hrušovský
Sám za seba som s priebehom sezóny spokojný. Priebežne mi patrí 5. miesto a držím sa v kontakte s minuloročným vicemajstrom, aj napriek absencii v jednom závode. Hlavne v Silverstone a v Bahraine som bol veľmi silný. V Bahrajne ma stál lepší výsledok trest z minulého závodu a chyba v prvých kolách. Tempo som mal veľmi slušné a myslím si, že som mal na bedňu. Ako hovorím túto sezónu sa mi s autom darí jazdiť kľudnejšie, robiť menej chýb a hlavne konzistentnejšie. Mojou slabinou sa ale stali kvalifikácie, kde za špicou zaostávam pravidelne minimálne o pol sekundy. V pretekovom tempe je to už oveľa lepšie. Potom strácam drahocenný čas prebíjaním sa dopredu. Teraz ale prichádza niekoľko tratí, na ktorých bývam silný tak dúfam, že pridám ešte nejaké to pódium.
David Hančl
Keď som prijímal Davida do tímu, moc som o ňom nevedel. Teraz ale musím povedať, že David má potenciál na to bojovať o TOP10. Musí sa ale vyhýbať zbytočným zaváhania a zlým rozhodnutiam. V poslednom závode ukázal výbornú formu, mal niekoľko pekných súbojov s jazdcami, ktorý bojujú pravidelne na hranici najlepšej desiatky. Na jeho škodu na konci závodu spravil niekoľko chýb a stálo ho to lepšie umiestnenie. Jeho dobrú formu potvrdil aj predošlý závod v Austrálii, kde skončil na 8. mieste. Dúfam, že v druhej polovici sezóny si nájdem viac času na spoločné tréningy a dotiahneme Davida do TOP10. V celkovom poradí mu patrí 15. miesto. Dúfam, že na konci sezóny to bude ešte o pár miest vyššie.
Jazdcov B skupiny nechám zhodnotiť Davida, ktorý im robí tímového vedúceho počas pretekov a má teda väčšiu kompetenciu v hodnotení ich výsledkov. Ja poviem k tomu len zopár vetami. Marek je samostatná kapitola. Ťažko sa mi hodnotí, keďže Marek do B skupiny kvalitami nepatrí. Jediný dôvod prečo tam nedominuje je to, že počet jeho natrénovaných kôl pred jednotlivými pretekmi väčšinou neprekročí číslo 50. S jeho výkonmi som teda spokojný, aj keď popravde, bol by som rád keby sa mu podarilo nejaký ten závod vyhrať. Keby Marek jazdil tak ako robí prenosy, tak by sme tu mali nového adepta na titul v A skupine. Čo sa Oldu týka, tam je to trošku iné. Oldo spravil obrovský pokrok za posledné dve sezóny, čo si asi všimli viacerí z nás. Stále sa ale trápi s dvomi problémami. Prvým je
Marek Slezar slabšia kontrola zadnej časti auta. To má za následok relatívne časté hodiny a hlavne rýchle
Oldřich Hromek opotrebovávanie zadných gúm. Oldo sa to snaží riešiť úpravou setupov, čo podľa mňa nie je správna cesta. Musí sa naučiť jemnejšie narábať s plynom. Druhým problémom sú brzdy, vďaka čomu bol v minulosti často trestaný za spôsobené kolízie. V tom sa výrazne zlepšil ale stále nie dosť. Podľa môjho názoru sa Oldo snaží úplne zbytočne posúvať brzdné body čo najďalej na úkor čistého prejazdu zákruty a dobrého výjazdu. To má za následok, že ich veľmi často tento bod prešvihne a nasleduje výjazd mimo trať, v horšom prípade aj kolízia. Keď odstráni tieto dva neduhy, tak si dovolím tvrdiť že bude patriť k špici B skupiny.