Očakávali sme, že to tu bude tesné, nakoľko trať nie je nejak extra náročná, preto som paradoxne dosť trénoval.
Q1 sa mi vydarila, odjazdil som 3 vyrovnané kolá pod 1:16, takže s prvou časťou spokojnosť.
Q2 bola v doterajšom priebehu sezóny väčšinou moja slabina, ale tentokrát sa mi podarilo odjazdiť kvalitne hneď prvé kolo a stačilo to na pole position.
Štart som mal. podobne ako aj jazdci za mnou, priemerný a tak som si ustrážil prvé miesto pri nájazde do T1. Snažil som sa získať si pred Patrikom aspoň 2 sekundový náskok, ktorý by som si potom kontroloval. Keď už to vyzeralo, že sa mi to podarí, tak som spravil v poslednej šikane chybu a Patrik sa znova dotiahol. Dve kolá po sebe som sa musel na rovinke brániť, ale našťastie sa mi podarilo udržať ho za sebou. Potom som postupne začal získavať a keď Patrik zvoľnil, tak som si konečne mohol isť aj ja svoju palivovú stratégiu. Každým kolom som získal zopár desatiniek, možno aj kvôli spoločnému súboju medzi ním a Jarom. Keď sa dostal Jaro pred Patrika, išiel veľmi pekne a môj náskok sa prestal zvyšovať. Až na konci stintu som mal pravdepodobne pneumatiky v lepšej kondícii a opäť som začal výraznejšie získavať.
Po mojej prvej zastávke som mal cca 5 sekundový náskok na Jara. Spočiatku, kým som zahrial pneumatiky, bol Jaro rýchlejší, ale postupne som prebral taktovku ja. V tomto stinte sa toho inak veľmi veľa neudialo, akurát ma prekvapilo, že Patrik Novotný išiel konštantne pomalšie o viac ako pol sekundy (možno šetril)
11 kôl pred koncom zašiel Jaro do boxov pre midy. Ďalšie kolo som preto reagoval aj ja a tiež som obul midy, hoci som mal pripravenú inú taktiku, ale nechcel som riskovať undercut. Prvá trojka sme mali aj tak rovnakú stratégiu a ja som mal náskok, takže riskovať sa neoplatilo. Po zastávke som ešte zvýšil svoj náskok na Jara a to sa mi podarilo udržať až do cieľa.
Čo sa týka pretekov, tak som nečakal, že to bude fyzicky tak náročný závod. Už po pár kolách som si pretieral rukami čelo, aby mi nestekal pot do očí
. Išiel som hranu a nemohol som dopustiť žiadnu väčšiu chybu alebo stratu koncentrácie. Druhá polovica pretekov už bola kľudnejšia, ale i tak som zo seba vydal maximum. Najmä v treťom sektore som asi išiel totálnu hranu, pretože pri výjazde zo šikany som bol zadychčaný akoby som v tom aute naozaj sedel. Auto však bolo celý čas fantastické až na jednu mini krízovku som ho mal celý čas pod kontrolou.
Musím pochváliť aj kolegu, ktorý po nie úplne vydarenej kvalifikácii dokázal opäť predviesť skvelý výkon v pretekoch. Gratulácie idú tiež aj k súperom na pódiu, celý pretek na mňa vyvíjali zozadu dosť veľký tlak.