Autor: |
Zpráva: |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
09.08.2018 - 11:01 |
|
Vyzkoušejte novou převodovku a napište své postřehy, aby jsme mohli pomalu ale jistě uzavřít finální verzi pro sezonu 2018/2
|
|
|
09.08.2018 - 14:26 |
|
Testoval som so 125 litrami mix4, supersoft. pritlak 37 69
Bez DRS to na sedmicke troska stratilo tah ale da sa to prekusnut. V Barcelone na konci rovinky 307 Kmph.
S DRS to bolo lepsie na konci rovinky 320kmph bez potreby hadzat 8. Otazne je ked sa spoji DRS s pytlom. Vtedy mozno bude pytat 8. Ktora pri danom pritlaku uz len udrzi rychlost.
Vyzera to lepsie. 8 sa bude hadzat len na vysokorychlostnych tratiach s nizkym pritlakom. Za mna je to lepsie, Aj s tymi nizsimi stupnami je to lepsie.
|
|
|
09.08.2018 - 15:14 |
|
bez výhrad
tá predošlá bola viac ako v reáli, toto mi skôr pripomína už našu prevodovku, na akú sme zvyknutí.. ale ťahá to lepšie, v španielsku ani v sepangu som však 8 nezaradil, ale maximálka šla ku 330 aj s dosť vysokými krídlami, jazdil som mix 5 a nízke chladiče..
otázne je ešte ako bude fungovať motor, asi pri veľkom opotrebení pri vysokých otáčkach budem hádzať s DRS radšej 8
|
|
|
09.08.2018 - 15:41 |
|
Omnoho lepšia, než tá predtým. Ako píše Maroš tak malinko to na tej sedmičke stratilo na rýchlosti, ale bolo to takmer nepatrné. Za mňa je to dosť fajn a myslím, že s ňou môžeme odjazdiť sezónu.
MB10 |
|
|
10.08.2018 - 21:03 |
|
- Převodovka o dost lepší než předtím.
- Ve spolupráci s M.Bruňanským jsme vytvořili druhou verzi TCam, zapnete si ji tlačítkem Home a je to hned ta první co tam skočí z těch kamer kolem auta.
- Zkoušel jsem zprůhlednit to hallo, bohužel neúspešně. Takže si to buď vypněte (to uvidíte skoro jako v reálu, neboť jak správně podotkl P.Kolář piloti maj dvě oči, tudíž nějakou tyč půl metru před očima vlastně ani nevidí), nebo si to tam nechte, což je sice reálný zvenku, ale pokud si opravdu dáte něco před oči v půlmetrový vzdálenosti a budete koukat jakoby za to, tak to prostě nevidíte. Takže z kokpitu s hallo to reálný moc neni.
- Pokud se někomu lesknou na tratích přemrštěně monitory v kadibudkách před boxama, nebo někde i zdi v boxech, občas nějakej obrubník a nebo sem tam i reklama kolem trati, vypněte si v nastavení grafiky post effect.
Ex Big Mac Boss |
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
10.08.2018 - 21:14 |
|
Neviem porovnať, lebo so starou prevodovkou som nejazdil, no táto je dosť dobrá, viem si predstaviť že by sme na nej odjazdili celú sezónu, a ďalej sa na TS spomínalo, že nie je vidno stopu, no na Sepangu ju vidím, Barcelonu som netestoval
|
|
|
10.08.2018 - 21:18 |
|
Patrik Rusiňák napsáno: |
Neviem porovnať, lebo so starou prevodovkou som nejazdil, no táto je dosť dobrá, viem si predstaviť že by sme na nej odjazdili celú sezónu, a ďalej sa na TS spomínalo, že nie je vidno stopu, no na Sepangu ju vidím, Barcelonu som netestoval |
Stopa už je vidět, ja ji neviděl u sebe v singlplayeru, takže to byl falešnej poplach.
Ex Big Mac Boss |
|
|
10.08.2018 - 22:03 |
|
Za mne rovnez spokojenost. Moc diky za zavenovani se uprave.
|
|
Andrej Marečák |
Technický vedoucí |
|
230 Příspěvky |
registrován: 06.02.2015 |
|
|
11.08.2018 - 21:37 |
|
stále pracujem na úprave spotreby paliva ... je to celkom mordor, nič nezrozumiteľnejšie som na rFactore ešte nevidel. Okrem toho mám už pripravenú úpravu HALO, bude sa dať vypnúť pri pohľade z kokpitu alebo TV kokpitu, ale pri vonkajších pohľadoch sa bude zobrazovať.
|
|
Andrej Marečák |
Technický vedoucí |
|
230 Příspěvky |
registrován: 06.02.2015 |
|
|
11.08.2018 - 23:29 |
|
No, na čo som prišiel po 8 hodinách snahy je, že asi nebudem vedieť zmeniť spotrebu paliva na jednotlivých úrovniach mixture, nakoľko to rFactor 2 počíta interne podľa pomeru air/fuel. Treba sa s tým asi zmieriť, že rozdiely v spotrebe medzi jednotlivými mixture budú menšie ako na predošlých módoch. Zväčšiť by sa dali, ale priamo úmerne by aj narastal rozdiel medzi energiou získanou zo spaľovania, takže by to z hľadiska taktiky nič neriešilo, pretože časový rozdiel medzi mixturami by bol väčší (a to si myslím, že teraz je akurát cca 0,5 - 0,75 s)
Najlepším riešením je zmenšiť nádrž na cca 130 litrov, čo by malo vystačiť na celé preteky + zahrievacie kolo na Standard mixture (3/5), možno s výnimkou Monzy, kde bude treba setrit trochu viac.
|
|