Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2018/2 - Protesty

Sk.B - VC Singapuru - 16.9.2018 19:00

Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
467 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
16.09.2018 - 21:33  
Protesty podávejte do 17.9.2018 19:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde.

Petr
Martin Adamec Člen klanu
Technický vedoucí
175 Příspěvky
registrován: 01.10.2011
1 0
17.09.2018 - 06:12  
Ahoj,

ve 2.kole mě při pouštění o kolo asi neviděl Milan Králík a kolidovali jsme spolu

a pak největší haluz, po nedobrždění jsem kolidoval v 30.kole Martinem Frajkou, kde nevim jestli hra nebo maršíl mi udělil 110 STOP&GO !!!! díky čemuž se mi v boxech uvařil motor a pro mě tim závod zkončil z 6-tého místa.

Prosím o prošetření.

Tomáš Tesař Člen klanu
Pilot F1
114 Příspěvky
registrován: 19.09.2016
0 0
17.09.2018 - 16:24  
co se týče stop and go, taky mi hra dávala nesmyslně jedno to beru za zkrácení tratě, v první zatáčce, kdy jsem probrzdil pozdě...ale když jsem pustil jezdce a jel jen lehce mimo trat a dala mi stop and go :/ kdy člověk jel v řádném kole si to odpykat a stejně svítila....

1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
3 -2
17.09.2018 - 17:08  
čti více Petr Kolář napsáno:


Prosim o prosetreni:
- Lukasz Maciejewski, posledni kolo: Absolutne jsem nevedel, jakou klavesu Lukas stiskne, abych se mu mohl vyhnout. Stejne se to bez srazky neobeslo. Timto stylem si troufl jet cele kolo a OHROZIL tak zavod vsem na trati. Jelikoz to neni jeho prvni 'kolisani' na trati, prosim o peclive zvazeni, chceme-li na lize jezdit s klavesnicemi. Jezdci v A by jej radeji v A skupine nevideli vubec, jsem tak pro B. Pochybuji, ze by ho nekde v lepsi lize s klavesnici vubec prijali.
Youtube_link

- Roman Slatina, cely zavod: Neskutecne lagy po celou dobu, co jsem za nim jezdil. Chvili 300m predemnou, najednou 30m predemnou (v dost stresujicim zavode, dost neprijemne chvile). Tohle s nim meli vsichni, kteri jej na trati potkali, vcetne prenosu. Nemam nic proti Romanovi, ale kdyz i on sam prizna, ze mu to vypadne i behem rozhovoru - ROMANE, trosku ferovosti a paklize nebudes mit dostatecny iNet pripojeni, prosim o PECLIVE zvazeni, jestli ti stoji zato ohrozovat ostatni. Tak samo prosim o prosetreni a vyjadreni se marsalu, pripadne vsech, kterych se to tyka.
- Olda Hromek, co zavod, to crash: Opet, nenam nic proti Oldovi, co se jeho osoby tyce, ale kazdy zavod nejen ohrozi, ale nekomu KOMPLETNE POKAZI ZAVOD. Je to NEUSTALE. Minulou sezonu jsem chtel koncit, a bylo to prave kvuli tomu, ze jsem mel to stesti potkat zemedelsky stroj na trati. Ackoli se nejedna o mne, tak chci upozornit, ze VSICHNI JEZDCI maji z Oldy strach!! .. a to uz 3.sezonu, kdy na lize jsem. Jsem pro to, dat Oldu do C skupiny, at postoupi spravedlive vyhrou v C a bojuje pak v B fer. Nebo pojdme udelat pravidlo, ktere bude definovat 3 zavody zpetne CRASHe, ktere budou pro soupere likvidacni, at ma jezdec pristi start zakazany - treba. Opet prosim o dukladne zvazeni situace.

Moc dekuji marsalum za zhodnoceni vsech vepsanych bodu, a taky vsem, co se vyjadri, treba v jinem vlakne.

Lukasz Maciejewski Člen klanu
Pilot GP2
77 Příspěvky
registrován: 26.03.2018
1 -1
17.09.2018 - 17:47  
About incident with Ladislav on last lap :
-there is no my fault there - my car was destroyed and he began to turn very strong without my control , driving straight was impossible, so I rode ''zigzag'', ''drunken style'' - Lada came to me as I was going into the tunnel - as soon as I left the tunnel I immediately made place for him to overtake me on the right - this is clearly seen in the youtube film.
Nothing more could be done.

Tomáš Tesař Člen klanu
Pilot F1
114 Příspěvky
registrován: 19.09.2016
0 0
17.09.2018 - 18:01  
I saw you, I let you in the blue as it was early, but you did not even react to it and hit me Then I was waiting for you there

Martin Antol Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 24.07.2018
1 -1
17.09.2018 - 18:01  
Taktiez Olda Hromek 2-3 kolo v 2 turn bol som v jazdnej trase a vosiel mi tam... znicil mi zadne kridlo predne kridlo.

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae

#24
Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
1019 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
1 -1
17.09.2018 - 19:46  
Stavuji své "V" - zrovna Láďa je férový jezdec a chybu udělá kdokoli. On se pak ihned spojil a omlouval se, oba jsme pokračovali dál. Těším se na další souboje na trati.
Své druhé "V" ponechávám, na nebezpečné otáčení Balaje doplatil za mnou jedoucí Řehák a já to měl taky jen tak tak.

Žádám ale o prošetření situace v T1 kde se domnívám, že minimálně Balaj získal pozici na úkor limitů tratě. Může stát že jezdec musí mimo, ale nesmí tím získat výhodu.

Děkuji

Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
0 0
18.09.2018 - 06:17  
Mňa pri brzdení do T1 šmyklo a stočilo doľava (dobre vidno aj na replayi), keď som mal auto pod kontrolou tak som už bol mimo trať a snažil som sa vrátiť naspäť čo najskôr tak, aby som neohrozil niekoho na trati. A ešte pred šmykom mi písalo 3. miesto a po návrate 4. miesto.. Nepopieram, že časovo to mohlo byť kratšie ako korektný prejazd cez T1, ale určite v tom nebol zámer, každopádne nechám na posúdenie smiling

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
2 0
18.09.2018 - 23:37  
Súhrn trestov GP Singapuru - skupina B


Maršáli: Patrik Rusiňák - hlavný, Tomáš Vejrych - pomocný+SC

Použitie 2 rôznych zmesí v pretekoch:
VŠETCI SPLNILI

Kontrola pneu Top 10 z Q1 na štarte:
VŠETCI SPLNILI

Kontrola limitov trate Top 10 z Q1 (kontrolovaná prvá šikana):
1. Balaj - v poriadku
2. Skřišovský - v poriadku
3. Hromek - ani jedno platné kolo, vždy vyšiel mimo - v ďalších pretekoch BEZ Q
4. Kolář - v poriadku
5. Řehák - v poriadku
6. Marek Slezar - v poriadku
7. Frajka - v poriadku
8. Slatina - v poriadku
9. Martin Slezar - v poriadku
10. Maciejewski - v poriadku

Incidenty:

Martin Slezar protest - Balaj v T1 - Balaj zablokoval zadné pneu v brzdení do T1 a vyšiel mimo trať, ťažko povedať či na tom niečo získal, kedže už v brzdnom bode bol na úrovni Sauberu, rovnako ako po vychádze - veľmi hraničný moment a vzhľadom na nezahriate brzdy a neúmyselný výlet - Balaj UPOZORNENIE, do budúcnosti si na to treba dať pozor

Hromadný protest (Antol, Tesař, Skřišovský) - Hromek v 2.kole - Olda nedobrzdil do T1, zo zadu narazil do Balaja, vyletel mimo trať, naprv sa nebezpečne vrátil pred Antola, ktorému zdemoloval auto, potom sa opäť nebezpečne vrátil, keď ťukol do Tesařa, z tohto incidentu si poškodenie odnieslo viacero aut - Hromek trest podľa tabuliek nebezpečný návrat na trať s poškodením - 2x 5s Stop&Go do ďalších pretekov + za ostatné prehrešky podmienečný zákaz štartu v 1 pretekoch pri akomkoľvek ďalšom poškodení súpera, vzhľadom na celý priebeh pretekov (napr. kolízia a vyradenie tímového kolegu)

Adamec protest - Králik 2.kolo - Tu som to aspoň ja videl tak 50:50, Králik to zbytočne zatvoril a Adamec bol veľmi optimistický, preto to beriem ako race incident, no pri návrate na trať Králik vošiel do cesty Hromkovi, ktorý sa otočil, no nevidel som známky poškodenia - trest podľa tabuliek za nebezpečný návrat na trať - Králik +10 sekúnd k času v pretekoch

6:35 Martin Slezar “V” - Balaj sa otáčal na trati, Slezar stihol zareagovať, Řehák ale nie a otočil sa - trest podľa tabuliek za nebezpečný návrat na trať - Balaj +10 sekúnd k času v pretekoch

20:29 Staněk “V” - Balaj pri pokuse o predbehnutie narazil Staněkovi do PZ kolesa, Staneka odhodilo a prišiel o predné a zadné krídlo - trest podľa tabuliek za vážny incident - Balaj +20 sekúnd k času v pretekoch

41:42 Frajka “V” - Martin Slezar dostal šmyk a ostal stáť v strede trate, sprava neprejazdné, zľava tam tiež nebolo miesto a Martin sa rozhodol posunúť auto na vnútrajšok zákruty, čím zablokoval Frajku - podľa mňa sa Martin zachoval dobre, v takej situácií sa ťažko rozhoduje - Martin Slezar BEZ TRESTU

51:34 Frajka “V” - Adamec neodhadol brzdy a zostrelil Frajku - hra potrestala Adamca sama, dala mu 110s Stop&Go, počas ktorého mu odišiel motor - preto Adamec BEZ ĎALŠIEHO TRESTU

Skřišovský protest - Maciejewski posledné kolo - Maciejewski prišiel o krídlo a rozhodol sa odkrúžiť si posledné kolo bez neho, kedže bol prvý. Dobiehali ho Marek Slezar a Skřišovský, Lukasz s ťažko poškodeným autom behal zľava doprava, no nedošlo ku kontaktu, až na malý ťukanec s Láďom - myslím že Lukasz to zvládol vrámci možností dobre, boli tam infarktové chvíle, no nesnažil sa silou mocou za sebou nechať súperov a vrámci možností sa im snažil aj uhýbať - Maciejewski BEZ TRESTU

Skřišovský protest - Slatina lagy - Slatina po celý čas strašne lagoval, nakoniec mu to až spadlo. Nechám to bez trestu, kedže nebol podaný protest na konktrétny incident, no treba s tým niečo robiť, kedže takýto človek je na trati nebezpečný a ľahko sa môže stať, že kvôli lagom niekomu zničí preteky. Odporúčam dať si internet čo najskôr do poriadku

Súhrn trestov:

Do týchto pretekov:
Balaj +30 sekúnd
Králik +10 sekúnd

Do ďalších pretekov:
Hromek bez Q a 2x Stop&Go 5s (plus podmienka na štart v ďalších pretekoch)

Proti trestom sa môžete odvolať do 19.9.2018, 23:59




Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz