Súhrn trestov GP Singapuru - skupina B
Maršáli: Patrik Rusiňák - hlavný, Tomáš Vejrych - pomocný+SC
Použitie 2 rôznych zmesí v pretekoch:
VŠETCI SPLNILI
Kontrola pneu Top 10 z Q1 na štarte:
VŠETCI SPLNILI
Kontrola limitov trate Top 10 z Q1 (kontrolovaná prvá šikana):
1. Balaj - v poriadku
2. Skřišovský - v poriadku
3. Hromek - ani jedno platné kolo, vždy vyšiel mimo - v ďalších pretekoch BEZ Q
4. Kolář - v poriadku
5. Řehák - v poriadku
6. Marek Slezar - v poriadku
7. Frajka - v poriadku
8. Slatina - v poriadku
9. Martin Slezar - v poriadku
10. Maciejewski - v poriadku
Incidenty:
Martin Slezar protest - Balaj v T1 - Balaj zablokoval zadné pneu v brzdení do T1 a vyšiel mimo trať, ťažko povedať či na tom niečo získal, kedže už v brzdnom bode bol na úrovni Sauberu, rovnako ako po vychádze - veľmi hraničný moment a vzhľadom na nezahriate brzdy a neúmyselný výlet - Balaj UPOZORNENIE, do budúcnosti si na to treba dať pozor
Hromadný protest (Antol, Tesař, Skřišovský) - Hromek v 2.kole - Olda nedobrzdil do T1, zo zadu narazil do Balaja, vyletel mimo trať, naprv sa nebezpečne vrátil pred Antola, ktorému zdemoloval auto, potom sa opäť nebezpečne vrátil, keď ťukol do Tesařa, z tohto incidentu si poškodenie odnieslo viacero aut - Hromek trest podľa tabuliek nebezpečný návrat na trať s poškodením - 2x 5s Stop&Go do ďalších pretekov + za ostatné prehrešky podmienečný zákaz štartu v 1 pretekoch pri akomkoľvek ďalšom poškodení súpera, vzhľadom na celý priebeh pretekov (napr. kolízia a vyradenie tímového kolegu)
Adamec protest - Králik 2.kolo - Tu som to aspoň ja videl tak 50:50, Králik to zbytočne zatvoril a Adamec bol veľmi optimistický, preto to beriem ako race incident, no pri návrate na trať Králik vošiel do cesty Hromkovi, ktorý sa otočil, no nevidel som známky poškodenia - trest podľa tabuliek za nebezpečný návrat na trať - Králik +10 sekúnd k času v pretekoch
6:35 Martin Slezar “V” - Balaj sa otáčal na trati, Slezar stihol zareagovať, Řehák ale nie a otočil sa - trest podľa tabuliek za nebezpečný návrat na trať - Balaj +10 sekúnd k času v pretekoch
20:29 Staněk “V” - Balaj pri pokuse o predbehnutie narazil Staněkovi do PZ kolesa, Staneka odhodilo a prišiel o predné a zadné krídlo - trest podľa tabuliek za vážny incident - Balaj +20 sekúnd k času v pretekoch
41:42 Frajka “V” - Martin Slezar dostal šmyk a ostal stáť v strede trate, sprava neprejazdné, zľava tam tiež nebolo miesto a Martin sa rozhodol posunúť auto na vnútrajšok zákruty, čím zablokoval Frajku - podľa mňa sa Martin zachoval dobre, v takej situácií sa ťažko rozhoduje - Martin Slezar BEZ TRESTU
51:34 Frajka “V” - Adamec neodhadol brzdy a zostrelil Frajku - hra potrestala Adamca sama, dala mu 110s Stop&Go, počas ktorého mu odišiel motor - preto Adamec BEZ ĎALŠIEHO TRESTU
Skřišovský protest - Maciejewski posledné kolo - Maciejewski prišiel o krídlo a rozhodol sa odkrúžiť si posledné kolo bez neho, kedže bol prvý. Dobiehali ho Marek Slezar a Skřišovský, Lukasz s ťažko poškodeným autom behal zľava doprava, no nedošlo ku kontaktu, až na malý ťukanec s Láďom - myslím že Lukasz to zvládol vrámci možností dobre, boli tam infarktové chvíle, no nesnažil sa silou mocou za sebou nechať súperov a vrámci možností sa im snažil aj uhýbať - Maciejewski BEZ TRESTU
Skřišovský protest - Slatina lagy - Slatina po celý čas strašne lagoval, nakoniec mu to až spadlo. Nechám to bez trestu, kedže nebol podaný protest na konktrétny incident, no treba s tým niečo robiť, kedže takýto človek je na trati nebezpečný a ľahko sa môže stať, že kvôli lagom niekomu zničí preteky. Odporúčam dať si internet čo najskôr do poriadku
Súhrn trestov:
Do týchto pretekov:
Balaj +30 sekúnd
Králik +10 sekúnd
Do ďalších pretekov:
Hromek bez Q a 2x Stop&Go 5s (plus podmienka na štart v ďalších pretekoch)
Proti trestom sa môžete odvolať do 19.9.2018, 23:59