Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2018/2 - Protesty

Sk.B - VC Brazílie - 11.11.2018 20:00

Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
467 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
11.11.2018 - 22:17  
Protesty podávejte do 12.11.2018 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde.

Petr
Martin Antol Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 24.07.2018
0 0
11.11.2018 - 22:36  
Stahujem svoje "v" v kole 2 incident z Petrom Rehakom

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae

#24
Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
2 0
11.11.2018 - 22:42  
Ahoj,
musím dát protest na Martina Adamce, kolo 12(13) cílovka. Měl jsem modrý závěs, třeba to mohlo pomoci i tomu, že jsem dostal smyk za Něžníkem o 3 kola později, ale třeba taky ne. Chci prošetřit tu cílovku, děkuji

A jinak se musím vyjádřit opět ke stejným lidem jako minule, jezdíte nesmyslně agresivně, cpete se kde není možné předjet bez kontaktu, kazíte závody ostatním a jsou to pořád stejná jména - myslím že všichni víme o koho jde. Je to závod od závodu pořád dokola.

Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
0 0
12.11.2018 - 01:39  
Prosím o prešetrenie: replay čas 3453 (moje 48. kolo, T11) Maciejewski zostrelil Krála a ten následne mňa..

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
2 0
12.11.2018 - 09:30  
Ako vedúci tímu prosím o preverenie, prečo Ľuboš Nežník nedostal od komisára penalty v preteku. Nastavili sme na to stratégiu a penalty neprišla. V takom prípade by mohol prísť miernejší trest (chyba komisára), v najlepšom prípade jeho odpustenie (Ľuboš sa z chyby poučil a v Brazílii nezaznamenal žiaden incident). Ďakujem.

Lukasz Maciejewski Člen klanu
Pilot GP2
77 Příspěvky
registrován: 26.03.2018
0 0
12.11.2018 - 12:26  
Adamec , Kral , Rehak .... sorry smiling
It was not ''my optimal day'' smiling
I '' manage '' to start from the pit lane for me ... if you want to give me additional penalties then ok smiling

Jaroslav Novák Člen klanu
Pilot F1
101 Příspěvky
registrován: 29.09.2011
0 0
12.11.2018 - 17:32  
ahoj žádám o prošetření incidentu hned v druhém kole mezi mnou a Romanem Slatinou.Myslím že to nebyla moje chyba a znám to něco si myslim já a pak je to jinak.Zároveň se omlouvám Lukáši Nezníkovi v patnáctém kole jsem dostal na cílovce hodiny a pak už jsem radši nepokračoval v závodě.

1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
4 0
12.11.2018 - 18:33  
Zadam o prosetreni Lukasz Maciejewski a jeho prujezdy boxovym najezdem, cili zkracovanim trati. Na to, ze je v podmince tam jezdil docela vesele, asi tak jak tady chrli smajliky z klavesnice.

EDIT: Vzdy byva pravidlo podavani protestu do 24hodin, prave delam screeny a soupis prujezdu LukaseM .. vse stihnu v limitu prosim chvili strpeni.
EDIT2: vycet chybnych prujezdu at uz v monitorovanych, tak ostatnich zatackach, vcetne prujezdu urcenemu vyhradne BOXum (nezpada tedy do trate)
http://rfactor.skrisovsky.net/LM_tab.PNG

Z toho plyne zkraceni:
Monitorovana cast - 26x
Vjezd do boxu - 19x
Celkem zkraceni trate - 69x

Trest z minuleho zavodu: http://rfactor.skrisovsky.net/CF1L_TRESTY.PNG

Vsechny potrebne podklady (screeny a tabulka) - https://uloz.to/!6YurnmJa0bIl/cf1l-201802-brazilb-2018-11-11-zip

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
4 0
12.11.2018 - 22:24  
Súhrn trestov GP Brazílie sk.B


Maršál:
Patrik Rusiňák – hlavný

Odpykané tresty:
Roman Slatina – bez Q
Martin Antol - +1s v Q2

Neodpykané tresty:
Dominik Havlas - +2s v Q2
Roman Slatina - +3s v Q2
CHYBOU MARŠÁLA:
Ľuboš Nežník a Josef Král – 10s Stop&Go

Trest Stop&Go nebol udelený po mojej chybe a vzhľadom na to, že títo jazdci mali svoje stratégie upravené práve kvôli trestu, ZNIŽUJEM TREST na +10s k času pretekov (pri odpykaní Stop&Go by stratili približne 25 sekúnd). Ďalej ale pripomínam použitie „I“ v prípade, že maršál zabudne udeliť trest, aby nedošlo k takýmto situáciám.
- EDIT ADMIN: trest se přesouvá do dalšího závodu
Kontrola použitia 2 zmesí v pretekoch:
VŠETCI V PORIADKU

Kontrola pneu postupujúcich na štarte:
VŠETCI V PORIADKU

Kontola limitov trate v Q1:
Antol - +1s v Q1
Hromek - +1s v Q1
Maciejewski - +1s v Q1
Nežník – 1s v Q1

Kontrola limitov trate v Q2:
Hromek - +1s v Q2
Řehák - +1s v Q2

„V“ v pretekoch:
02:10 – Antol „V“ – stiahnuté, nekontrolované

28:39 – Adamec „V“ – Maciejewski postrčil Adamca, ktorý sa preto dostal mimo trať
Rozhodnutie: Maciejewski – trest podľa tabuliek „bežný incident“ - +10s k času

53:17 – Tesař „V“ – Havlasovi pravdepodobne padla hra do Windowsu, kedže auto neprirodzene zabrzdilo a Tesař nemal šancu zareagovať, ostal s poškodeným autom
Rozhodnutie: Havlas – Stop&Go 10s v ďalších pretekoch

56:47 – Antol „V“ – Antolovi ustrelilo auto na výjazde a roztočil sa, „V“ bolo pravdepodobne na Marka Slezara, ktorý sa však podľa serverového replayu Antola nedotkol, hoci bol veľmi blízko. Následne sa ale vrátil na trať pred dvojicu Balaj – Maciejewski, ktorých doslova zošrotoval.
Rozhodnutie: Antol – trest podľa tabuliek „nebezpečný návrat na trať s poškodením“ - +30s k času

Protesty:
Lištvan – 13.kolo – Adamec nedobrzdil a zostrelil Lištvana na konci cieľovej rovinky
Rozhodnutie: Adamec – trest podľa tabuliek „vážny incident“ - +20s k času

Balaj – 48.kolo – Protest bol podaný na Maciejewskeho, no tu by som videl väčší podiel viny na strane Krála, ktorý bol o kolo vzadu. Maciejewski pravdepodobne o Královi nevedel, tak sa vystrčil spoza Balaja, no v tom prišiel kontakt s Králom, ktorý však mal pekný prehľad o diani na trati a tiež nedržal stopu. Následne došlo k otočeniu Balaja.
Rozhodnutie: Král – trest podľa tabuliek „pouštení o kolo s ohrozením“ - +20s k času

Strišovský – Neodpykanie Nežníkovho trestu chybou maršála : VYRIEŠENÉ VYŠŠIE

Novák – 3.kolo – Slatina sa snažil predbehnúť Nováka, no pustil mu to tam dosť na drzovku v 2x zalomenej zákrute a došlo ku nárazu
Rozhodnutie: Slatina – trest podľa tabuliek „vážny incident“ – 10s Stop&Go v nasledujúcich pretekoch

Skřišovský – Limity Maciejewski – kontrolované zákruty boli 4, 7 a 12, takže tieto beriem do úvahy z tabuľky maršálov. Z ostatných zákrut cuty do úvahy neberieme, okrem čiary oddeľujúcej trať od pit lane. Citujem z predzávodného infa: „Nájezd do boxů je označen bílými čarami, na obr. prostor zvýrazněn červeně a není tedy součástí běžné tratě. Z toho vyplývá, že jezdec který do boxů nezajíždí, musí být alespoň jedním kolem na trati - prostor mimo zvýrazněnou část.“
Tento úsek som skontroloval podľa priložených podkladov a k limitom uvedeným v tabuľke nižšie pripočítavam 18 cutov, čo robí v súčte (16+18 ) 34 cutov, čo je viac ako polovica súťažných kôl + bol v podmienke.
Rozhodnutie: Maciejewski – cutovanie – DQ z pretekov v Brazílií

Limity trate v pretekoch:
http://jyxo.info/uploads/7A/7a95f4101661067a1f8c54ae032e3ee10e8b5fd6.png

Súhrn trestov
Do týchto pretekov:

Maciejewski – DQ
Král +27s k času
Antol +32s k času
Adamec +21s k času
Nežník +1s k času
Andrš +9s k času
Marek Slezar +9s k času
Řehák +6s k času
Králik +4s k času
Kolář +2s k času
Tesař +2s k času
Martin Slezar +2s k času
Staněk +1s k času

Do ďalších pretekov:
Slatina - 10s Stop&Go
Havlas – 10s Stop&Go
Hromek - +1s v Q1 a +1s v Q2
Antol - +1s v Q1
Maciejewski - +1s v Q1
Nežník – 1s v Q1
Slatina - +3s v Q2
Havlas - +2s v Q2
Řehák - +1s v Q2

Proti trestom a rozhodnutiam maršála sa môžete odvolať do 13.11.2018, 22:00

Tresty jsou promítnuty do výsledků závodu

Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
1 -2
13.11.2018 - 13:55  
Patrik skvelá práca!
No chceli by sme vo Williamse poprosiť ešte raz zvážiť trest pre Petra do Q2, nakoľko jeho cut nemal vplyv na štartovú pozíciu. Vďaka.

Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz