Autor: |
Zpráva: |
|
Martin Adamec |
Technický vedoucí |
|
175 Příspěvky |
registrován: 01.10.2011 |
|
|
22.02.2019 - 18:53 |
|
|
|
|
22.02.2019 - 18:56 |
|
Sice som kolega Adamca a asi moju odpoved nikto nezobere seriozne ako jeho kolega, ale musim povedat ze to je A) kedze Adamec nemal kam ist a Balaj ho tam trochu zavrel, a na vyjazde aj Adamec Balaja tam zavrel takze si myslim ze zavodny incident
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae
#24 |
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
22.02.2019 - 18:57 |
|
Za mňa tiež A. Súhlasím s Martinom.
|
|
Lukáš Balaj |
Pilot GP2 |
|
44 Příspěvky |
registrován: 17.11.2017 |
|
|
22.02.2019 - 20:41 |
|
Po vzhliadnutí tohto "replayu" by som povedal, že asi A.
Len škoda, že takýto prehľad nemáme aj pri závode, to by sa jazdilo Ja osobne jazdím z kokpitu a ten výhľad tam nie je vždy ideálny, takže pri závode som to videl trochu inak (a išiel som ideálnu stopu, nemal som vôbec v úmysle ťa schválne zavrieť, ani som ťa tam nečakal..) Na druhú stranu, nič v zlom, by to chcelo trochu viac predvídať, keď si mal rýchlosť, tak po tej zákrute si mal ideálnu možnosť na predbiehanie, prečo sa teda tlačiť do takej hnusnej zákruty? Systém rýchlo rýchlo pichnúť nos všade je na prd a tak to potom aj dopadne..
No pri tomto verdikte je problém asi inde - že sa nehodnotí iba samotný incident sám o sebe, ale xy vecí okolo, žee
|
|
Martin Adamec |
Technický vedoucí |
|
175 Příspěvky |
registrován: 01.10.2011 |
|
|
22.02.2019 - 20:58 |
|
Lukáš Balaj napsáno: |
Po vzhliadnutí tohto "replayu" by som povedal, že asi A.
Len škoda, že takýto prehľad nemáme aj pri závode, to by sa jazdilo Ja osobne jazdím z kokpitu a ten výhľad tam nie je vždy ideálny, takže pri závode som to videl trochu inak (a išiel som ideálnu stopu, nemal som vôbec v úmysle ťa schválne zavrieť, ani som ťa tam nečakal..) Na druhú stranu, nič v zlom, by to chcelo trochu viac predvídať, keď si mal rýchlosť, tak po tej zákrute si mal ideálnu možnosť na predbiehanie, prečo sa teda tlačiť do takej hnusnej zákruty? Systém rýchlo rýchlo pichnúť nos všade je na prd a tak to potom aj dopadne..
No pri tomto verdikte je problém asi inde - že sa nehodnotí iba samotný incident sám o sebe, ale xy vecí okolo, žee |
Lukaši, ja to taky beru jako závodní incident, nic se nestalo, jen malý ťukanec...jen mě zarazilo, že mi za tento incident komisaři napařily +5s trest na konci závodu a díky tomu jsem přišel o třetí místo.
|
|
Tomáš Tesař |
Pilot F1 |
|
114 Příspěvky |
registrován: 19.09.2016 |
|
|
23.02.2019 - 11:24 |
|
Nehlasoval jsem pro to i ono, ale přišlo mi, že Martin se vyvezl za Lukášem a chtěl to zkusit na brzdy. Lukáš tam mohl taky nechat víc prostoru, i když by seMartin přes něj dostal, tak Lukáš mohl využít DRS a předjet ho na rovince. Za mě asi závodní incident.
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
23.02.2019 - 11:32 |
|
Martin Adamec napsáno: |
Lukáš Balaj napsáno:
Po vzhliadnutí tohto "replayu" by som povedal, že asi A.
Len škoda, že takýto prehľad nemáme aj pri závode, to by sa jazdilo Ja osobne jazdím z kokpitu a ten výhľad tam nie je vždy ideálny, takže pri závode som to videl trochu inak (a išiel som ideálnu stopu, nemal som vôbec v úmysle ťa schválne zavrieť, ani som ťa tam nečakal..) Na druhú stranu, nič v zlom, by to chcelo trochu viac predvídať, keď si mal rýchlosť, tak po tej zákrute si mal ideálnu možnosť na predbiehanie, prečo sa teda tlačiť do takej hnusnej zákruty? Systém rýchlo rýchlo pichnúť nos všade je na prd a tak to potom aj dopadne..
No pri tomto verdikte je problém asi inde - že sa nehodnotí iba samotný incident sám o sebe, ale xy vecí okolo, žee Lukaši, ja to taky beru jako závodní incident, nic se nestalo, jen malý ťukanec...jen mě zarazilo, že mi za tento incident komisaři napařily +5s trest na konci závodu a díky tomu jsem přišel o třetí místo. |
Krátké vysvětlení:
především je třeba si uvědomit, že F1 není kontaktní sport. Poslat to do souboje z takové dálky před jednou z nejsložitějších zatáček okruhu, VE SKUPINĚ B, bylo hodně optimistické a ke kontaktu došlo. Podle našich pravidel máme tresty už jen za oťukávání - malý incident (za 5s.) a pak běžný incident bez vážného poškození (za 10s.). Chyba to byla a s ohledem na to, že nebudeme tolerovat ani malé porušování pravidel, bylo udělení trestu na místě. Trest byl udělený bez ohledu na tvůj styl, který je dost často hodně tvrdý a kontaktní situace nepřipravené. Měl by jsi v podobných situacích ubrat a více zvážit možné důsledky. V této situaci stačilo se dotáhnout, udržet si minimální odstup na následnou rovinku a tam bez rizika zaútočit. Závěr : naprosto zbytečný kontakt.
|
|
|
23.02.2019 - 11:33 |
|
Martin, problem je ze ty si tam v prvom rade nebol uplne na vnutrajsku, zakrutu by si s najvacsou pravdepodobnostou nedobrzdil a nevykruzil bez toho aby si sa o Lukasa oprel. Je pravda ze Lukas to zbytocne a agresivne zavrel ale on bol v brzdnom bode celou formulou pred tebou, ano mohol byt ohladuplnejsi a preto aj dostal napomenutie. Takisto si ho po takomto manevri nepustil naspat. To ze sa nic nestalo neznamena ze to bolo ok.Takto sa s formulou nejazdi. Dostal si najmensi mozny trest.
Videli ste vy vobec ten zavod a to co ste tam stvarali? cest vynimkam. Taketo predbiehacie manevre sa nebudu tolerovat. Takisto absolutne v zavode absentovala tolerancie k druhym. Takmer kazdy akoby bol na trati sam. Aby ste vedeli tak nad trestami sme sedeli styria a boli sme zhrozeni. Zavod pod uroven skupiny B.
|
|
Martin Adamec |
Technický vedoucí |
|
175 Příspěvky |
registrován: 01.10.2011 |
|
|
23.02.2019 - 12:50 |
|
Martin Slezar napsáno: |
Martin Adamec napsáno:
Lukáš Balaj napsáno:
Po vzhliadnutí tohto "replayu" by som povedal, že asi A.
Len škoda, že takýto prehľad nemáme aj pri závode, to by sa jazdilo Ja osobne jazdím z kokpitu a ten výhľad tam nie je vždy ideálny, takže pri závode som to videl trochu inak (a išiel som ideálnu stopu, nemal som vôbec v úmysle ťa schválne zavrieť, ani som ťa tam nečakal..) Na druhú stranu, nič v zlom, by to chcelo trochu viac predvídať, keď si mal rýchlosť, tak po tej zákrute si mal ideálnu možnosť na predbiehanie, prečo sa teda tlačiť do takej hnusnej zákruty? Systém rýchlo rýchlo pichnúť nos všade je na prd a tak to potom aj dopadne..
No pri tomto verdikte je problém asi inde - že sa nehodnotí iba samotný incident sám o sebe, ale xy vecí okolo, žee Lukaši, ja to taky beru jako závodní incident, nic se nestalo, jen malý ťukanec...jen mě zarazilo, že mi za tento incident komisaři napařily +5s trest na konci závodu a díky tomu jsem přišel o třetí místo.
Krátké vysvětlení:
především je třeba si uvědomit, že F1 není kontaktní sport. Poslat to do souboje z takové dálky před jednou z nejsložitějších zatáček okruhu, VE SKUPINĚ B, bylo hodně optimistické a ke kontaktu došlo. Podle našich pravidel máme tresty už jen za oťukávání - malý incident (za 5s.) a pak běžný incident bez vážného poškození (za 10s.). Chyba to byla a s ohledem na to, že nebudeme tolerovat ani malé porušování pravidel, bylo udělení trestu na místě. Trest byl udělený bez ohledu na tvůj styl, který je dost často hodně tvrdý a kontaktní situace nepřipravené. Měl by jsi v podobných situacích ubrat a více zvážit možné důsledky. V této situaci stačilo se dotáhnout, udržet si minimální odstup na následnou rovinku a tam bez rizika zaútočit. Závěr : naprosto zbytečný kontakt. |
Martine ja nejsem z těch co jsou zbytečně tvrdí...navíc jezdim čistě...necatuju celý závod abych byl rychlejší...já měl situaci plně pod kontrolou a zatáčku bych normalně vykroužil...za mě tohle prostě na trest nebylo. Nicmeně jen chci vyvolat nenasilnou debatu co je vlastně spravně. Dost podobně jsem se roztočil s Andršem v 2.kole kdy se podemě potopil a stalo mě to roztočení a pokles na 10.místo...3kola před cilem kdy jsem se snažil udržet Slezara za mnou mě ve stejne zatačce zase Andrž podjel a neměl nic pod kontrolou, byl o kolo nazpět a nikdo nic neřešil, jen proto že jsem do něj nezatočil protože jsem to čekal???? na 90% jsem kvuli tomu neudržel 3tí příčku (což se prostě stává)
|
|
Martin Adamec |
Technický vedoucí |
|
175 Příspěvky |
registrován: 01.10.2011 |
|
|
23.02.2019 - 12:55 |
|
Maroš Hrušovský napsáno: |
Martin, problem je ze ty si tam v prvom rade nebol uplne na vnutrajsku, zakrutu by si s najvacsou pravdepodobnostou nedobrzdil a nevykruzil bez toho aby si sa o Lukasa oprel. Je pravda ze Lukas to zbytocne a agresivne zavrel ale on bol v brzdnom bode celou formulou pred tebou, ano mohol byt ohladuplnejsi a preto aj dostal napomenutie. Takisto si ho po takomto manevri nepustil naspat. To ze sa nic nestalo neznamena ze to bolo ok.Takto sa s formulou nejazdi. Dostal si najmensi mozny trest.
Videli ste vy vobec ten zavod a to co ste tam stvarali? cest vynimkam. Taketo predbiehacie manevre sa nebudu tolerovat. Takisto absolutne v zavode absentovala tolerancie k druhym. Takmer kazdy akoby bol na trati sam. Aby ste vedeli tak nad trestami sme sedeli styria a boli sme zhrozeni. Zavod pod uroven skupiny B. |
No a tady je zásadní věc..proč bych ho pouštěl nazpet když mě sestřelil? Vaše formulace že bych to nevytočil je sporná a zakládá se na teoretickem faktoru. Hele ja vim že už rozhodnutí nevrátím, ale jde mi o princip a chci aby bylo jasno i pro ostatní
|
|