Autor: |
Zpráva: |
|
|
05.03.2019 - 18:37 |
|
Ah jo, zasa ide Mercedes rozpútať diskusiu Hoši už dlhšiu dobu sa zamýšľam nad pojmom ‚‚neoprávnené V‘‘ a stále som neprišiel na jeho význam. Predsa príkaz ‚‚V‘‘ znamená PODNET na vyšetrenie nejakej situácie, keď si jazdec nie je istý, čo sa práve udialo. Prečo, by sa mal za PODNET na vyšetrovanie mal dostávať trest? Veď nikto nežiada tvrdý trest za každé ‚‚Véčko‘‘, ktoré podá. Len chce, aby sa na to maršál pozrel. To je celé. Ja sám uznávam, že Martinovo ‚‚V‘‘ bolo zbytočné, pretože tú chybu podľa mňa spravil sám a keby zrovna nekomentujem, tak sa so mnou poradí, či ho napísať alebo nie a určite by som mu povedal nech to nechá tak. Irena neurobila nič zlé.
No a ďalšiu vec, ktorú som nie úplne pochopil je to, že Martin dal tento podnet neoprávnene už po niekoľkýkrát. Ak sa nemýlim, tak v Rakúsku to spravil iba raz a jazdec, ktorého sa to týkalo dostal napomenutie - takže evidentne to zmysel malo. Každopádne nejaké tri pozície na štarte sú mne a asi aj jemu úplne ukradnuté, veď je to malinký trest. Ide len o to, že sme tomu neporozumeli a chceli by sme tento pojem viac objasniť.
MB10 |
|
|
05.03.2019 - 18:40 |
|
Okej až teraz som si všimol príspevok Martina Slezara. Ale tak ak k tomu má niekto čo povedať, tak kľudne
MB10 |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
05.03.2019 - 18:54 |
|
Martin Bruňanský napsáno: |
Okej až teraz som si všimol príspevok Martina Slezara. Ale tak ak k tomu má niekto čo povedať, tak kľudne |
Martine chápu, myslím, že by něco takového nikdo neřešil, kdyby se něco stalo, sebemenší kontakt nebo i vytlačování, vyvážení. Martin byl ale daleko od kohokoli a udělal jen a jen svoji chybu. To není důvod jakkoli chatovat a rušit ostatní... viz. poslední závod sk.A kde to byl extrém a myslel jsem že si tak dají všichni pozor.. Prostě se nám tady rozmáhá něco co nemá s fair play nic společného a pak poslouchám, že s tím nic neděláme. Sám víš jak to ruší, tak chceme eliminovat alespoň ty naprosto zbytečné - neoprávněné.
|
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
05.03.2019 - 20:05 |
|
Síce sa to netýka týchto pretekov, ale dám to sem. Na štarte VC Rakúska, kde sme čakali dosť dlho a začali sme všetci dymiť, podal som žiadosť o reštart, ktorá bola posúdená ako neoprávnená, a dostal som "upozornenie". Aj keď som sa neodvolal, tak myslím, že táto žiadosť bola oprávnená. Každá sekunda, kedy nám dymí motor skracuje jeho životnosť. Po štarte, keď pred vami všetci dymia, nevidíte poriadne ani do T1. To, že sa niekto nevie postaviť na štart je tiež dôvod na prešetrenie... Naozaj je to až také ťažké?
|
|
Petr Řehák
|
|
Petr Řehák |
Pilot GP2 |
|
76 Příspěvky |
registrován: 25.09.2016 |
|
|
05.03.2019 - 20:27 |
|
Tomáši ahoj, že jsem tak zvědavý, kolik jsi měl chladič? Zatím ahoj
|
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
05.03.2019 - 20:28 |
|
4 alebo 5....dymil celý predok poľa, nebola to chyba u mňa.
|
|
|
05.03.2019 - 20:32 |
|
Bylo to zavedeno kvůli jezdcům, kteří v prvním kole vlastní chybou něco podělali, a aby bylo 5 zádostí o restart, tak ho chtěli taky. Dalším důvodem byla jistá dvojice kolegů, kteří se snad "V" naučili mačkat rychleji, než se něco stalo a během závodu byli schopni žádat 5xV, přitom z toho 4x to zavinili sami. Kdyby nic nemačkali, a v klidu si po závodě prohlídli záznam a pak dali protest, tak by pak maršál nemusel pořád někam přetáčet přenos a koukat, že se vlastně nic nestalo. A tenhle případ Martina Antola je úplně ukázkový neoprávněný "V", to se na mě nezlobte, z kilometru to tam pustí, pak se sám přetočí.
A ještě by mě zajímalo, co to je malý cut a velký cut, to je pro mě novinka.
Ex Big Mac Boss |
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
05.03.2019 - 20:46 |
|
Jáchym Švejnoha napsáno: |
Bylo to zavedeno kvůli jezdcům, kteří v prvním kole vlastní chybou něco podělali, a aby bylo 5 zádostí o restart, tak ho chtěli taky. Dalším důvodem byla jistá dvojice kolegů, kteří se snad "V" naučili mačkat rychleji, než se něco stalo a během závodu byli schopni žádat 5xV, přitom z toho 4x to zavinili sami. Kdyby nic nemačkali, a v klidu si po závodě prohlídli záznam a pak dali protest, tak by pak maršál nemusel pořád někam přetáčet přenos a koukat, že se vlastně nic nestalo. A tenhle případ Martina Antola je úplně ukázkový neoprávněný "V", to se na mě nezlobte, z kilometru to tam pustí, pak se sám přetočí.
A ještě by mě zajímalo, co to je malý cut a velký cut, to je pro mě novinka. |
Tiež sa mi to zdá divné... Je niečo nové v pravidlách, čo nebolo oznámené?
|
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
05.03.2019 - 21:44 |
|
Ja měl chladic 4 a byl sem jeden z prvnich komu prestal coudit motor a to sem stal na miste jako první
|
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
05.03.2019 - 21:50 |
|
Jáchym Švejnoha napsáno: |
Bylo to zavedeno kvůli jezdcům, kteří v prvním kole vlastní chybou něco podělali, a aby bylo 5 zádostí o restart, tak ho chtěli taky. Dalším důvodem byla jistá dvojice kolegů, kteří se snad "V" naučili mačkat rychleji, než se něco stalo a během závodu byli schopni žádat 5xV, přitom z toho 4x to zavinili sami. Kdyby nic nemačkali, a v klidu si po závodě prohlídli záznam a pak dali protest, tak by pak maršál nemusel pořád někam přetáčet přenos a koukat, že se vlastně nic nestalo. A tenhle případ Martina Antola je úplně ukázkový neoprávněný "V", to se na mě nezlobte, z kilometru to tam pustí, pak se sám přetočí.
A ještě by mě zajímalo, co to je malý cut a velký cut, to je pro mě novinka. |
V skupine B máme s Martinom takú internú dohodu, že ak jazdec výjde za čiaru len veľmi tesne, fakt len pár cm, tak tento cut má "váhu" 0,3, t.j. že 3 tieto maličké cuty sa počítajú ako jeden normálny, takto to robíme už od polovice minulej sezóny, lenže vtedy sme ich v exceli zapisovali menšími číslami, pekne to vidno na limitoch z Maďarska http://ceskaf1liga.cz/index.php?site=forum_topic&topic=2156
|
|