Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2019/1 - Protesty

Sk.B - VC Bahrajnu - 31.3.2019 20:00

Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
467 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
31.03.2019 - 22:38  
Protesty podávejte do 31.3.2019 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !

Serverový replay je k dispozici zde

Petr
Jaroslav Lištvan Člen klanu
Pilot GP2
73 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
9 -2
31.03.2019 - 22:51  
Chtěl bych jenom poprosit komisi na prošetření způsobu závodění Lukáše Maciejewskeho. Nevím jak se k tomu staví ostatní jezdci, ale už při několika závodech jsem se u něho setkal s nevybíravými manévry-ne jen na mě. Jezdí s formulí stylem plechového auta. Navíc dnes 2 kola před koncem, kdy přišel o křídlo, jezdil nebezpečně a ohrožoval ostatní jezdce, místo aby dojel v poklidu a snažil se to udržet na trati. Měl nespočet výjezdů mimo trať.

děkuji za prošetření

JL

1 Ladislav Skřišovský Člen klanu
Pilot F1
111 Příspěvky
registrován: 26.04.2017
4 -3
01.04.2019 - 16:09  
Ke svemu V v zavode, kde Neznik v position 245 (casomira rF2) zavinil nehodu a pak mne zavrel v nasledujici zatacce, jako by se nic nestalo (pritom jsem byl rad, ze jsem se kolizi vyhnul, ale pak jsem mel rozsvicene auto po obvodu, coz muj vuz cinilo nestabilnim) pridavam 2 protesty:
- navrat do trati - position 3401 - Strejcovsky mi vjel do stopy - https://www.youtube.com/watch?v=V_5ElrlaiDU
- navrat do trati - position 3696 - Kral mi vjel do stopy - https://www.youtube.com/watch?v=YN3EdFT083I

Diky marsalovi za jeho cas.

PR GDPR Člen klanu
Technický vedoucí
295 Příspěvky
registrován: 03.04.2016
2 0
02.04.2019 - 13:14  
Súhrn trestov GP Bahrajnu sk.B


Maršál:
Patrik Rusiňák – hlavný
Martin Slezar – pomocný

Tresty za neprihlásenie:
ŽIADNE

Kontrola použitia 2 zmesí pneu v pretekoch:
VŠETCI OK

Kontrola pneu postupujúcich na štarte:
VŠETCI OK

Odpykané tresty:
Slezar +1s v Q1
Novák +1s v Q1
Slatina +1s v Q2
Tutko +1s v Q2


Neodpykané tresty:
ŽIADNE

Limity trate v Q1:
VŠETCI OK

Limity trate v Q2:
Slatina – druhé kolo bez straty pozície OK – BEZ TRESTU

„V“ v pretekoch:
Skřišovský „V“ – Nežník išiel v T1 v súboji na brzdy neskoro, zablokoval ich a preletel krížom cez zákrutu, došlo ku kontaktu s Alfou Romeo. Skřišovský sa im vyhol mimo trať, vrátil sa a do T2 ho znova Nežnik zavrel, došlo opäť ku kontaktu.
Rozhodnutie: Nežník – +20s za prelet v T1 a +5s za ťuknutie do Skřišovského = +25s k času

Strejcovský „I“ – Maršál sa pripojil cez TS, bolo to myslené ako „V“. Michal bol v zákrute široký, to sa pokúsil využiť Tuťko, no na výjazde vošiel Strejcovskému do stopy. Došlo ku ťuknutiu.
Rozhodnutie: Tuťko - +5s k času – NEDOKONČIL - -3pozície na štarte

Tesař „V“ – Tuťko ho predbiehal, Tesař mal vpravo miesto, no aj tak jemne zatočil do Tuťka a zasekli sa o seba.
Rozhodnutie: Tesař - +20s k času

Antol „V“ – Maciejewski sa potopil pod Antola, ktorý mu nechal miesto a predbehol ho. No na výjazde došlo ku kontaktu, podobne ako pri situácií Strejcovský – Tuťko. Pozrel som si záznam až do konca cieľovej rovinky, či ho náhodou Lukasz nepustil, no namiesto toho som videl, že ho do T1 ešte aj zatvoril a došlo ku malému kontaktu.
Rozhodnutie: Maciejewski - +5s k času za ťuknutie na rovinke a +10s k času za zatvorenie = +15s k času

Slatina „V“ – Na výjazde dostal Slatina šmyk a otočilo ho rovno pred Hromeka. Došlo ku kontaktu, no Hromek vyzeral byť nepoškodený a bez veľkej časovej straty.
Rozhodnutie: Slatina - UPOZORNENIE, potrestal sa sám

Balaj „V“ – Predbehol Hromka na rovinke, no ten bránil pozíciu a zákrutu zavrel. Došlo k malému ťuknutiu.
Rozhodnutie: Hromek - +5s k času

Lištvan „V“ – o kolo pomalší Svoboda takmer zastal v stope v zákrute, Lištvan to nečakal a ťukol do neho zozadu a za ním Slatina to tiež nečakal a narazil do Lištvana.
Rozhodnutie: Svoboda - +20s za Lištvana a +20s za Slatinu = +40s k času

Lištvan „V“ – Lištvana pri brzdení do vlásenky nabral Hromek so zablokovanými kolesami, a dokonca mu do stopy vošiel aj Maciejewski bez krídla.
Rozhodnutie: Hromek - +10s k času, Maciejewski - +10s k času

Protesty:
Lištvan – jazda Maciejewského – tiež som si všimol, že Lukasz je pri súbojoch tvrdší, bol za to aj potrestaný. Čo sa týka jazdy bez krídla, chápem ho, že už nechcel ísť do boxov kvôli jednému kolu, no je pravda, že mal byť opatrnejší. Tento krát dávam veľké upozornenie, musel byť frustrovaný z toho, že kvôli svojej chybe prišiel o víťazstvo, no v ďalších pretekoch budem v podobných situáciách trestať tvrdšie.
Rozhodnutie: Maciejewski – UPOZORNENIE

Skřišovský – Strejcovský a Král, obaja nebezpečný návrat na trať – u oboch takmer tá istá situácia, zaradená spiatočka a cúvali priamo do stopy, v oboch prípadoch sa Skřišovskému podarilo nejako okolo nich prekľučkovať.
Rozhodnutie: Strejcovský - +10s k času a Král - +10s k času

Limity trate:
Limity trate neboli vzhľadom na trať v pretekoch kontrolované.

Zhrnutie trestov:
V týchto pretekoch:

Svoboda +40s k času
Maciejewski +25s k času + UPOZORNENIE
Nežník +25s k času
Tesař +20s k času
Hromek +15s k času
Strejcovský +10s k času
Král +10s k času
Slatina - UPOZORNENIE

Do ďalších pretekov:
Tuťko -3p na štarte

Tresty jsou promítnuty do celkového pořadí.


Odvolať sa môžete do 03.04.2019 13:30.


Lukasz Maciejewski Člen klanu
Pilot GP2
77 Příspěvky
registrován: 26.03.2018
4 -3
02.04.2019 - 21:05  
Antol - Maciejewski - it is about lap 29 s3 - lap 30 s1 ?
It will be long, so I recommend chips and coca - cola.

1 - My overtaking maneuver was sensational, fantastic, perfect, beautiful smiling
Key words - curb track.
Antol flew off the track, but I did not push him - just a curb. Antol had two wheels on the curb and two wheels on the track, and the curb pulled him into the sand. It's not my fault that the curb is pulling the car on the sand. Let this happen in slow motion, and you'll see that when the cars split up, Antol was on the track.
The HIGH CURB TRACK is guilty. I'm absolutely innocent. I left enough space for him to keep the car on track.. .. but curb ... The maneuver was perfect. I expect applause - not punishment.

2 - Look at it from the camera ''from the sky'' .
Look where I'm starting to brake.
Where is Antol right now? He is FAR behind me and he IS NOT on the other side of the track, but he is behind me. Antol IS NOT in overtaking position.
When I start to brake, he then tries to delay the braking and slide to the other side of the track. It was an attack condemned to failure, a kamikaze attack. This is similar to the Perez - Raikkonen from Monaco 2013 collision. I expect - Antol to be punished for this collision. because Antol is guilty in this situation.
https://www.youtube.com/watch?v=0EvNsUDsqUk - Perez-Raikkonen

Lukasz Maciejewski Člen klanu
Pilot GP2
77 Příspěvky
registrován: 26.03.2018
2 -3
02.04.2019 - 21:30  
Listvan - Maciejewski - lap 42 s2
First of all - I am the Leader of the Race and Listvan and Hromek is a doubled players.
It matters, because a doubled player must be very careful when he is near the race leader. And Listvan goes very carefully. Bravo.
He sees that I came off the track before the turn and I will be coming back soon. So Listvan slows down and wants to wait until I come back to the track. Unfortunately, Hromek following him does not slow down and hits Listvan.
The strength of the hits pushes Listvan to Maciejewski, in addition Hromek hits me. My return to the track was completely safe, because it was predictable and Listvan saw me and it would be okay and accident would not have happened if Hromek slowed down too.
I'm absolutely innocent. Only Hromek is guilty.

Jáchym Švejnoha Člen klanu
Technický vedoucí
284 Příspěvky
registrován: 08.01.2016
7 -4
02.04.2019 - 21:53  
čti více Lukasz Maciejewski napsáno:


Hochu, to můžeš bejt první s pěti kolama náskoku, ale když máš brzdy v "nemáš" a přední křídlo v první zatáčce za svodidlama, tak se tam prostě motáš a ohrožuješ ostatní jezdce, neustále si jezdil mimo trať, takže zkracování, a když už jsme u těch fantastickejch příkladů z F1 zasluhujících potlesk, nejsem si jistej, ale myslim že za jízdu s neovladatelným a těžce poškozeným autem je DSQ. Takže na tvůj trest co si za to dostal já dávám odvolání, protože si měl dostat něco natvrdo a ne jen varování. Měl si ty dva pustit a byl klid, a nešlo jen o jeden sektor v kole 42, ale celkově o poslední dvě kola.

Ex Big Mac Boss
Lukáš Balaj Člen klanu
Pilot GP2
44 Příspěvky
registrován: 17.11.2017
3 -3
02.04.2019 - 23:12  
Ako sa rieši situácia (a rieši sa vôbec?), keď je posledný jazdec v kole s víťazom penalizovaný a jacdec už s + 1 kolom dojazdil kúsok za ním?
Jazdil som za Hromkom max cca + 8 s a on teraz dostal trest 15 s, a pozície vo výsledkoch zostali nezmenené. V pravidlách o tom nie je nič, no ak si dobre pamätám písalo sa už niečo o tom niekde vo fóre, ale nenašiel som kde..
(píšem to schválne sem a nie do diskusie lebo odvolanie to je a čas na podanie je limitovaný - a TOTO pravidlo zvyknete striktne dodržiavať smiling

Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
467 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
1 0
03.04.2019 - 09:36  
čti více Lukáš Balaj napsáno:

I přestože to sem úplně nepatří, dovolím si sem odpovědět.
Lukáši máš pravdu, psal jsem to do fóra (taky to teď nemůžu najít), mělo to být řešené, ale ještě to není realizované. Takže jezdec o kolo zpět zatím stále zůstává za jezdcem před ním, který nebyl o kolo zpět a dostal jakoukoliv časovou penalizaci.

Petr
Lukasz Maciejewski Člen klanu
Pilot GP2
77 Příspěvky
registrován: 26.03.2018
3 -3
03.04.2019 - 12:21  
čti více Jáchym Švejnoha napsáno:
Interesting for what DSQ?
What are my dangerous maneuvers on the track? Listvan, Hromek and Antol. I let all of them pass without a fight. Look and you will see. Zero contact, zero fight. . I released Listvan safely on the track - to let Hromek I go off the track - Antol overtook me safely on the corner. Accusations of blocking them are absurd - this is my opinion.

Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz