Autor: |
Zpráva: |
|
|
01.04.2019 - 19:55 |
|
Neviem som možno blbý ale ten protest proti mne mohol alebo mal dát niekto úplne niekto iný ,ja som urobil jazdeckú chybu a Skrisovsky sa vracal naspäť na trať čiže som ho asi nevidel (čo dokazuje moje otočenie volantom v pravo ) a treba si uvedomiť čo je úmyselne a neúmyselne a keby som bol taký ako tu poniektorý tak dávam tiež nezmyselne protesty ale ja to beriem ako relax a nebudem na nikoho utočit a ani dávať protesty za jazdecké chyby ,proste sa to stane a aj ja som mal poškodený monopost ,preto sa nečudujem komisárovi že ho to nebaví riešiť
|
|
|
02.04.2019 - 13:22 |
|
Fajn ,nesúhlasím z trestom ale nebudem sa odvolávať ,návrat Skrisovskeho na trať je ako posudzované ?lebo on sa vracal na trat ! budeme sa hrať na žabo miše vojny ok
|
|
|
02.04.2019 - 14:06 |
|
Luboši, nezlob se na mě, je přece úplně jedno kdo ten protest podá. Se cejtíš strašně ukřivděnej, ve finale máš 20s za první zatáčku a 5s za ťukanec ve druhý s Láďou, ale uvědom si, že si svojí chybou zmasakroval v první zatáčce 3 soupeře a ve druhý dalšího. Podle mě to je ještě mírný.
Ex Big Mac Boss |
|
|
02.04.2019 - 14:21 |
|
Ja som sa chcel im vyhnúť ale bohužiaľ sa to nepodarilo ,nič sa nedeje idem ďalej
|
|
|
02.04.2019 - 20:42 |
|
Ja som sa chcel im vyhnúť ale bohužiaľ sa to nepodarilo ,nič sa nedeje idem ďalej[,bol som týmto trestom najviac poškodený ,takže odteraz aj ja dávam protesty ,doteraz som ich nedal ani jeden ale v tomto závode som mohol dať kľudne dva ale nedal tomu je koniec
|
|
David Hančl |
Pilot F1 |
|
127 Příspěvky |
registrován: 08.11.2016 |
|
|
02.04.2019 - 21:49 |
|
Koukal jsem na souboj Antol - Maciejewski. Podle nově upravených pravidel tam Lukasz Martina nezavřel. Martin to tam poslal z velké dálky. Takže když trest, tak pro Martina.
Edit: souboj T1, s minusama počítám. Názor by byl stejný i kdyby se nejednalo o Mercedes. Martin má velký potenciál a takovýmto manévrům by se měl vyvarovat.
|
|
|
02.04.2019 - 22:06 |
|
A ještě k tý jízdě s poškozeným autem. Je jasný že se to na trati moc udržet nedá, takže se předpokládá, že to auto bude jaksi tak nějak jezdit mimo, ale..... V Melbourne jsem si všim, že jeden nejmenovaný jezdec s urvaným křídlem zatáčky 11 a 12 za tou ohnutou rovinkou vzal úplně automaticky, ani neměl jakoukoliv snahu do nich zatáčet ani přibrzdit a ve finále byl o 1s rychlejší na tom kousku než nejlepší jezdci. Tady v Bahrajnu se taky písek chová jako asfalt, takže proč by to Lukasz nestřihal že, když to hold neubrzdil a navic to ani nezatačelo.
Ex Big Mac Boss |
|
|
02.04.2019 - 22:21 |
|
Jáchym Švejnoha napsáno: |
A ještě k tý jízdě s poškozeným autem. Je jasný že se to na trati moc udržet nedá, takže se předpokládá, že to auto bude jaksi tak nějak jezdit mimo, ale..... V Melbourne jsem si všim, že jeden nejmenovaný jezdec s urvaným křídlem zatáčky 11 a 12 za tou ohnutou rovinkou vzal úplně automaticky, ani neměl jakoukoliv snahu do nich zatáčet ani přibrzdit a ve finále byl o 1s rychlejší na tom kousku než nejlepší jezdci. Tady v Bahrajnu se taky písek chová jako asfalt, takže proč by to Lukasz nestřihal že, když to hold nubrzdil a navic to ani nezatačelo. |
K tomu, co tady píše Jáchym se taky vyjádřím. Když má někdo poškozené auto a tím myslím hlavně to, že jede bez předního, či zadního křídla, je jeho povinností jet tak, aby neohrozil nikoho jiného a je jedno, jestli je někdo, kdo je poblíž něho ve stejném kole jako on, nebo ztrácí třeba 10 kol. Nesmí s nikým soupeřit, ale naopak jim uhýbat a také nesmí úmyslně využívat prostor mimo trať. Toto všechno by se mělo trestat.
V realu je takováhle jízda nemyslitelná.
|
|
|
03.04.2019 - 00:12 |
|
Jáchym Švejnoha napsáno: |
A ještě k tý jízdě s poškozeným autem. Je jasný že se to na trati moc udržet nedá, takže se předpokládá, že to auto bude jaksi tak nějak jezdit mimo, ale..... V Melbourne jsem si všim, že jeden nejmenovaný jezdec s urvaným křídlem zatáčky 11 a 12 za tou ohnutou rovinkou vzal úplně automaticky, ani neměl jakoukoliv snahu do nich zatáčet ani přibrzdit a ve finále byl o 1s rychlejší na tom kousku než nejlepší jezdci. Tady v Bahrajnu se taky písek chová jako asfalt, takže proč by to Lukasz nestřihal že, když to hold neubrzdil a navic to ani nezatačelo. |
https://youtu.be/YAncE8X13hQ?t=3393 ( look 56:42)
I'm taking an example of how to drive with a damaged wing from the best players.
|
|
|
03.04.2019 - 08:30 |
|
Lukasz Maciejewski napsáno: |
Jáchym Švejnoha napsáno:
A ještě k tý jízdě s poškozeným autem. Je jasný že se to na trati moc udržet nedá, takže se předpokládá, že to auto bude jaksi tak nějak jezdit mimo, ale..... V Melbourne jsem si všim, že jeden nejmenovaný jezdec s urvaným křídlem zatáčky 11 a 12 za tou ohnutou rovinkou vzal úplně automaticky, ani neměl jakoukoliv snahu do nich zatáčet ani přibrzdit a ve finále byl o 1s rychlejší na tom kousku než nejlepší jezdci. Tady v Bahrajnu se taky písek chová jako asfalt, takže proč by to Lukasz nestřihal že, když to hold neubrzdil a navic to ani nezatačelo.https://youtu.be/YAncE8X13hQ?t=3393 ( look 56:42)
I'm taking an example of how to drive with a damaged wing from the best players. |
Jojo, to je přesně ono.
Ex Big Mac Boss |
|