Autor: |
Zpráva: |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
15.04.2019 - 10:00 |
|
Protesty podávejte do 15.4.2019 20:00. Řešit se budou incidenty, na které bude podán protest tady nebo přímo v závodě pomocí "V" nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i protiprotest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !
Serverový replay je k dispozici zde
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
15.04.2019 - 16:02 |
|
Hra zaznamenala tyto vážné incidenty, které budou vyšetřovány jako protest :
Q1
945 - Strejcovský - Maciejewski ("V")
R:
51 - Adamec - Slezar
93 - Slezar - Andrš
331 - Maciejewski - Slatina
335 - Slatina - Staněk
337 - Slatina, Maciejewski, Lištvan, Tutko, Hromek, Králík
338 - Slatina - jízda v protisměru
459 - 472 Novák - Králík
2570 - Maciejewski - Tutko
3714 - Strejcovský - Svoboda
|
|
|
15.04.2019 - 19:59 |
|
Tak když už jsme byli vyzváni k hlášení prohřešků, jeden bych měl na Oldu H. Samozřejmě gratulace k výsledku, ale mám pocit, že manévr v předposlední zatáčce prvního kola by se stávat asi neměl.
Byli jsme vedle sebe a já začal brzdit dříve na vnitřek ostré zatáčky, čimž Olda mi úplně překřížil cestu na vnitřek. Být jiný typ jezdce, tak je o jeden karambol více a Olda bez bedny na konci závodu,,,
Ve výsledku nedošlo k žádné újmě ani mimořádnosti, ale myslím, že jen díky tomu, že vedle sebe nejeli třeba dva střelci :-) ,,,píšu to hlavně kvůli tomu, aby se ty věci nestávaly.
https://youtu.be/kuHN6h2L3y0
https://youtu.be/KherWkRFNqY
|
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
15.04.2019 - 20:07 |
|
Súhrn trestov GP Číny sk.B
Maršál:
Patrik Rusiňák – hlavný
Martin Slezar – pomocný
Tresty za neprihlásenie:
Král +1p
Balaj +1p
Kontrola použitia 2 zmesí pneu v pretekoch:
VŠETCI OK
Kontrola pneu postupujúcich na štarte:
VŠETCI OK
Odpykané tresty:
Tutko +3p
Král +1p
Balaj +1p
Neodpykané tresty:
ŽIADNE
Limity trate v Q1:
Slatina -1s
Limity trate v Q2:
VŠETCI OK
Incidenty v Q1:
945 – Strejcovský – Maciejewski – obaja v rýchlom kole, Maciejewski zostrelil Strejcovského
Incidenty v pretekoch:
51 – Adamec – Slezar – Adamec zavrel Slezara v T1, došlo ku kontaktu
Rozhodnutie: Adamec +10s x 2 za prvé kolo = +20s k času
93 – Slezar – Andrš – Andrš to Slezarovi poslal na drzovku, došlo ku kontaktu a takmer k otočeniu
Rozhodnutie: Andrš +10s x 2 za prvé kolo = +20s k času - trest změněn odvolací komisí na Napomenutí
331 – Maciejewski – Slatina – Maciejewski predbiehal Slatinu, ktorý mu nechal miesto na 1 auto, pri zatáčaní do poslednej zákruty Maciejewski bezohľadne zatočil, zasekli sa o seba kolesami a roztočili sa
Rozhodnutie: Maciejewski +10s, nedokončil, čiže +6p
335 – Slatina – Staněk – Slatina sa chcel vrátiť do boxov v protismere, zostrelil Staněka
Rozhodnutie: Slatina +20s k času + UPOZORNENIE za protismer (bol mimo trate)
337 – Maciejewski – Lištvan, Tutko, Hromek, Králik – Maciejewski krížoval trať, čím spôsobil v poslednej zákrute chaos a obmedzil pilotov
Rozhodnutie: Maciejewski +30s, nedokončil, čiže Stop&Go 5s
459 – Novák – Králik – vzájomné oťukávanie
Rozhodnutie: obaja +5s k času
2570 – Maciejewski – Tutko – pokus o šialený divebomb od Maciejewského, ktorý by neskúsil ani klon Ricciarda s Verstappenom, zostrelil Tutka. PS: stojí za pozretie, lebo mať 50m pred vracačkou naložených 230 chce odvahu. VIDEO: https://youtu.be/mJbigbilMdk
Rozhodnutie: Maciejewski – vzhľadom na všetky incidenty a upozornenie z minulých pretekov sme sa s vedením ligy dohodli na ZÁKAZE ŠTARTU v nasledujúcej veľkej cene skupiny B a zákazom štartu v skupine A, pokiaľ nepredvedie v skupine B ukážkové preteky
3714 – Strejcovský – Svoboda – ďalšia komická situácia, Svoboda zastal takmer v apexe vracačky aby pustil o kolo rýchlejšieho pilota a keď sa rozbiehal, tak to napálil do Strejcovského, ktorý bol v rovnakom kole. VIDEO: https://youtu.be/tDHSL0PJMm0
Rozhodnutie: Svoboda +10s k času + UPOZORNENIE
Protesty:
Lišvan - Hromek - dosť divoký manéver od Hromka, no myslím, že to mal pod kontrolou a bolo to krásne, mohol byť trocha ohľaduplnejší, no nakoniec tam nebol ani náznak šmyku alebo nejakého obmedzenia
Rozhodnutie: BEZ TRESTU
Limity trate:
Limity trate neboli vzhľadom na trať v pretekoch kontrolované.
Zhrnutie trestov:
V týchto pretekoch:
Slatina +20s + UPOZORNENIE
Adamec +20s
Andrš - napomenutí
Svoboda +10s + UPOZORNENIE
Králik +5s
Novák +5s
Do ďalších pretekov:
Slatina +1s v Q1
Maciejewski – ZÁKAZ ŠTARTU
Tresty jsou promítnuty do celkového pořadí.
Odvolať sa môžete do 16.04.2019 20:00.
|
|
Martin Adamec |
Technický vedoucí |
|
175 Příspěvky |
registrován: 01.10.2011 |
|
|
15.04.2019 - 21:57 |
|
Ahoj,
chtěl bych se odvolat na výši trestu. Nepopírám, že jsem Marka nechtíc zavřel, ale myslím, že to byl malý incident, kde se nikomu nic nestalo.
Proto prosím o prošetření o snížení trestu na MALÝ INCIDENT (oťukávání)
Díky
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
15.04.2019 - 22:23 |
|
Martin Adamec napsáno: |
Ahoj,
chtěl bych se odvolat na výši trestu. Nepopírám, že jsem Marka nechtíc zavřel, ale myslím, že to byl malý incident, kde se nikomu nic nestalo.
Proto prosím o prošetření o snížení trestu na MALÝ INCIDENT (oťukávání)
Díky |
Poznámka k výši trestu - malý incident, oťukávání je například souboj Novák - Králík, za který byl udělen oběma trest 5s. Už větší prohřešek je incident Josefa Andrše, kde už mohl být udělen trest 10s, maršál byl však mírný a použil trest nižší. Martine tvůj trest 10s je za incident o dost závažnější a měl na soupeře vliv po celý závod. S ohledem na srovnání ostatních incidentů a trestů s tvým, musím odvolání zamítnout, aniž bych svolával Odvolací komisi. Nejen že snížení trestu by bylo nesrovnatelné s ostatními, ale znamenalo by to ty menší incidenty vlastně nepotrestat, protože by muselo dojít také ke snížení testu. Je třeba si uvědomit, že jsi za týden diskutované porušování pravidel dostal jen +10s k času závodu. ( +20s = 10s x2 - incident v prvním kole).
Protest je tedy možné vzít v potaz pouze pokud by jsi nesouhlasil s porušením pravidel, ne však proti výši trestu. Díky za pochopení.
|
|
Martin Adamec |
Technický vedoucí |
|
175 Příspěvky |
registrován: 01.10.2011 |
|
|
16.04.2019 - 06:22 |
|
Martin Slezar napsáno: |
Martin Adamec napsáno:
Ahoj,
chtěl bych se odvolat na výši trestu. Nepopírám, že jsem Marka nechtíc zavřel, ale myslím, že to byl malý incident, kde se nikomu nic nestalo.
Proto prosím o prošetření o snížení trestu na MALÝ INCIDENT (oťukávání)
Díky
Poznámka k výši trestu - malý incident, oťukávání je například souboj Novák - Králík, za který byl udělen oběma trest 5s. Už větší prohřešek je incident Josefa Andrše, kde už mohl být udělen trest 10s, maršál byl však mírný a použil trest nižší. Martine tvůj trest 10s je za incident o dost závažnější a měl na soupeře vliv po celý závod. S ohledem na srovnání ostatních incidentů a trestů s tvým, musím odvolání zamítnout, aniž bych svolával Odvolací komisi. Nejen že snížení trestu by bylo nesrovnatelné s ostatními, ale znamenalo by to ty menší incidenty vlastně nepotrestat, protože by muselo dojít také ke snížení testu. Je třeba si uvědomit, že jsi za týden diskutované porušování pravidel dostal jen +10s k času závodu. ( +20s = 10s x2 - incident v prvním kole).
Protest je tedy možné vzít v potaz pouze pokud by jsi nesouhlasil s porušením pravidel, ne však proti výši trestu. Díky za pochopení. |
OK chápu....sice nesouhlasím ale beru
Jen nechápu, jak mohl mít ten incident vliv na Markův celý závod? ? otřeli jsme se o sebe ale nic víc!! Studoval jsem Markovu jízdu, a žádné poškození nevykazoval, volant rovně, souboje s bržděním na poslední chvíly, maximálka stejná jako týmový kolega, zastávka v boxech trvala stejně jako bez poškození. To že se Marek otočil myslim v 11kole byla pouze jeho chybou při akceleraci. Kde si se dozvěděl, že ten incident měl vliv na celý závod? mě se nikdy nikdo na to jak moc mě poškození ovlivnilo neptá, (a tim myslim když mě někdo hitne) takže jak to mám tedy chápat?
|
|
Pavel Svoboda |
Pilot motokáry |
|
26 Příspěvky |
registrován: 03.07.2008 |
|
|
16.04.2019 - 19:16 |
|
Trest beru, ale nebylo tak dramatický jak to napsal" keď sa rozbiehal, tak to napálil do Strejcovského" ja jsem se pomalu rozjižděl myslel jsem si že mě vic objede až budu zatáčet jenomže jsme se tukli zadnimi koly a on se stočil. Omlouvám se a beru na vědomí.
Pavel Svoboda |
|
|
16.04.2019 - 19:41 |
|
Za tým Toro Rosso podávám odvolání proti trestu jezdce Josefa Andrše. V situaci Slezar x Andrš máme za to, že nedošlo k žádnému vytlačení, poškození které by Slezara nějak hodně ovlinilo. Myslíme si že oba 2 zvládli situaci v rámci možností a ohleduplně. proto nedošlo k vetší kolizi. Tím, že měl Slezar tvrdší pneu a nechal místo na předjetí jen umocnilo Pepovu chuť to zkusit. Dle našeho to byl jen předjížděcí manévr s malým kontaktem, které se v Bčku prostě stávají. Díky za znovuprošetření.
Nigi |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
16.04.2019 - 21:22 |
|
Ustanovuji Odvolací komisi k odvolání týmu Toro Rosso a incident Josefa Andrše a Marka Slezara. Prosím tedy :
Maťo Bruňanský, David Hančl, Mára Pokorný
aby se stručně vyjádřili.
Musím však důrazně připomenout, že se netrestají jen kontakty, ale také nefér manévry a chování jezdců. Riskantní manévry v prvních zatáčkách závodu rozhodně nepatří mezi ty bezpečné. Je třeba si uvědomit, že i když nedojde ke kontaktu duchapřítomností pilotů ještě neznamená, že jízda je férová a jiné praktiky na naší lize podporovat rozhodně nebudeme.
Vedoucí týmu nesprávně uvádí, že se jedná o skupinu B kde se takové incidenty stávají, ale právě naopak ! Ve skupině B by se jezdci měli naučit jezdit čistě a fair play. Navíc jsme jednoznačnou shodou dojednali zpřísnění trestů, aby jich bylo co nejméně. Pokud jede jezdec v T2 v prvním kole závodu od poloviny zatáčky smykem, není co se divit, že jezdce vedle sebe vyveze až mimo trať a to je ten důvod trestání.
|
|