Autor: |
Zpráva: |
|
David Hančl |
Pilot F1 |
|
127 Příspěvky |
registrován: 08.11.2016 |
|
|
20.05.2019 - 20:04 |
|
Chtěl bych upozornit na to, že jsem při rozhodování o trestech využil svého práva a ocenil incidenty, kterých jsem si v závodě všiml nebo na ně byl upozorněn V. Při jejich šetření jsem vycházel z tabulky trestů v pravidlech ČF1L. Výše trestů, které jsem udělil po závodě nemají v tabulce uveden žádný trest přímo v závodě (DT, S/G). Tudíž nemohly být v závodě uplatněny. Kromě T. Pošefa, který trefil M. Pokorného. Toto jsem se dozvěděl až po závodě a to by si DT určtě zasloužilo. V trestech se tento incident neobjevil, protože jsem si ho v závodě nevšiml a po projetí všech jezdců cílem má práce končí. Od tohoto jsou tu protesty. Na protesty se také nedalo spolehnou. Protože jezdci, kteří byli do incidentů zapleteni a v době závodu byli na TS jsem o prošetřování incidentu informoval ( provinilce i poškozeného). S vedením ligy jsem se domluvil na maršalování do konce sezóny. Chtěl bych to takto řešit i nadále. V tomto duch jsem řešil Baku i Barcelonu.
|
|
|
20.05.2019 - 20:19 |
|
Este by som doplnil komentar, co som pisal v protestoch. Paci sa mi ten sposob rozhodovania incidentov, ako predviedol David, podla mna najlepsi. Len si nie som isty, ci je v ramci aktualnych pravidiel a hlavne takmer po kazdej vc sa to nejak meni a to nie je dobre.
|
|
David Hančl |
Pilot F1 |
|
127 Příspěvky |
registrován: 08.11.2016 |
|
|
20.05.2019 - 20:29 |
|
Jaroslav Strišovský napsáno: |
Este by som doplnil komentar, co som pisal v protestoch. Paci sa mi ten sposob rozhodovania incidentov, ako predviedol David, podla mna najlepsi. Len si nie som isty, ci je v ramci aktualnych pravidiel a hlavne takmer po kazdej vc sa to nejak meni a to nie je dobre. |
Já to řeším od Baku stejně. V Baku toho opravdu moc nebylo, čeho bych si všiml přímo v závodě.
Jinak to tvé upozornění co jsem ti tam dal, pro tebe do dalších závodů nic neznamená. Souhlasím s tím že tam ke kontaktu nedošlo ( to jsem viděl i v závodě). Bylo to myšleno pouze pro tebe, že tentokrát ti to vyšlo, ale příště by nemuselo a to by se již muselo řešit. Je pravdou, že to v trestech být nemuselo. Tímto se ti za to omlouvám. Já to tam dal, aby bylo vidět, že ten závod sleduji. :-)
Díky za ocenění :-)
|
|
David Hančl |
Pilot F1 |
|
127 Příspěvky |
registrován: 08.11.2016 |
|
|
20.05.2019 - 20:42 |
|
Mé posuzování závodu je plně v souladu s pravidly ČF1L. Jelikož ve vlákně pro protesty je napsáno: Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru nebo si jich všiml maršál. Z těch 7 trestů, které jsem rozdal, bylo V použito pouze ve dvou případech. M. Chvojka poté přidal protest, jak mu určují pravidla. T. Pošefko již protest nepodával, protože jsem mu obratem na TS zdělil, že to budu řešit. Zbylých jsem si všiml.
|
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
20.05.2019 - 22:11 |
|
Taky si myslím, že tento způsob vyšetřování incidentů je asi nejlepší, tak doufejme, že to do konce sezóny s maršálováním vydržíš a nedojde už ke změně. Díky za práci a přeji pevné nervy.
Petr |
|
David Hančl |
Pilot F1 |
|
127 Příspěvky |
registrován: 08.11.2016 |
|
|
21.05.2019 - 20:56 |
|
Pokud má někdo jiný názor ohledně výše trestů ať to sem klidně napíše. Třeba v tomto závodě máme pěkně odstupňované incidenty v T10. Frajka - Slezar 5s (lehke poškození). Pošefko - Chvojka 10s (lehke poškození + otočení soupeře) a Pošefko - Pokorný DT v závodě, alternativa 20s po závodě ( vážné poškození + ztráta křídla + vyražení soupeře z trati) Podle tabulky v pravidlech.
|
|