Autor: |
Zpráva: |
|
|
24.06.2019 - 15:10 |
|
V kvalifikácii toto pravidlo už máme, no do boxov by sme mohli dojazdiť aj po skončení všetkých pokusov a nie len použiť 'esc'. Taktiež by som toto pravidlo uplatnil aj po skončení pretekov.
MB10 |
|
|
24.06.2019 - 15:15 |
|
Martin Bruňanský napsáno: |
V kvalifikácii toto pravidlo už máme, no do boxov by sme mohli dojazdiť aj po skončení všetkých pokusov a nie len použiť 'esc'. Taktiež by som toto pravidlo uplatnil aj po skončení pretekov. |
suhlasim, uz len kvoli prenosom, aby to vyzeralo lepsie
|
|
Tomáš Tesař
|
|
Tomáš Tesař |
Pilot F1 |
|
114 Příspěvky |
registrován: 19.09.2016 |
|
|
24.06.2019 - 15:46 |
|
Mělo by se to brát v potaz, někdy si člověk připadá, jak debil když vidím, jak ostatní dávají esc a já dojíždím do boxů, ponaučení pro všechny do další sezóny
|
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
24.06.2019 - 16:17 |
|
Maroš Hrušovský napsáno: |
Martin Bruňanský napsáno:
V kvalifikácii toto pravidlo už máme, no do boxov by sme mohli dojazdiť aj po skončení všetkých pokusov a nie len použiť 'esc'. Taktiež by som toto pravidlo uplatnil aj po skončení pretekov.
suhlasim, uz len kvoli prenosom, aby to vyzeralo lepsie |
Když už řešíme přenos, nevypadá dobře úmyslné bourání po dojetí závodu
|
|
|
24.06.2019 - 16:20 |
|
Aky by mal byt trest ak mi dojde palivo v dojazdovom kole?
Bude to chciet otestovat kolo na uplne vypary kolko to zozere a bude sa to tazsie kalkulovat, ale v pohode..
Mozno uz neuvidime tolko donutov v cieli
|
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
24.06.2019 - 16:24 |
|
Ja sa snažím dojazdiť vždy, no neviem či by bolo správne niekoho trestať po skončení pretekov, aj v reále sa už veľa krát stalo že im došiel benzín...jedine že by sme dali pravidlo, že na konci pretekov musíš mať v nádrži napr. 2 litre, no aj tak pochybujem že by všetci zamierili do boxov...to búranie by som riešil, no normálne odstavenie auta asi nie
|
|
|
24.06.2019 - 16:29 |
|
|
|
|
24.06.2019 - 18:29 |
|
Búranie po skončení pretekov by som trestal rovnako ako by sa to stalo v závode.
MB10 |
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
24.06.2019 - 19:40 |
|
Takže nijako ak nikto nepodá protest ono to nie je zlý nápad, veď predtým sme tu mali krátenie trate, začali sme to kontrolovať a zrazu je každý v limitoch a ak nie tak sa sám prizná, takže určite je spôsob ako prinútiť ľudí dochádzať aj ten inlap do boxov, no podľa mňa by bolo blbé pri súčasnom znení pravidiel trestať to čo sa stalo po cieľovej čiare a prehliadať incidenty priamo v pretekoch, ak na nich nie je podaný protest...preto by som navrhoval asi to pravidlo 2 litrov (v reále to myslím majú podobne, lebo oni odoberajú vzorky paliva) s tým, že ak jazdec nebude mať po cieli v aute 2 litre, tak dostane DQ, rovnako ako to máme so sadami pneu z Q1. Keď budú mať palivo na dojazd, tak buď pôjdu do boxov alebo začnú robiť donuty, ktoré sa mne osobne na streame páčia, takže by som ich netrestal ako Maroš
|
|
|
24.06.2019 - 20:07 |
|
Súhlas normálne trest, za nešportové správanie :-).
A inak neuvažovali ste nad pravidlo parc-ferme od Q2? Strašne mi to tu chýba... .
|
|