Autor: |
Zpráva: |
|
|
14.08.2019 - 12:50 |
|
Bude dymiaci motor nejako riešený? či už v q1, q2 alebo na štarte, nevyzerá to v prenose pekne
môj návrh bol už dávno zamknúť chladič motora, prípadne 2-3 najnižšie chladiče zrušiť, ale toto neprešlo..
mohlo by sa to riešiť parc-ferme. ale myslím, že ani potom sa nevyhneme či už dymu na štarte, alebo v q1, kde ak sa to nezmenilo od minulej sezóny, ideme ako practice
|
|
|
16.08.2019 - 13:36 |
|
nejaké nápady?
či to naozaj nikomu ten dym nevadí? či už z pozície jazdca alebo diváka
|
|
Lubomír Niče |
Pilot motokáry |
|
19 Příspěvky |
registrován: 09.03.2019 |
|
|
16.08.2019 - 18:29 |
|
Mě osobně by zamknutí chladičů problém nedělalo.
|
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
19.08.2019 - 00:36 |
|
Zamykat chladič motoru není ideální, protože závisí na mixu. S nižší mixem stačí nižší chladič.
Navrhuji zakotvit do pravidel, že kouřící motor v Q bude brán jako nesportovní chování a bude to odměněno nějakou pěknou penalizací.
Kouření na startu většinou pilot moc neovlivní, když hra někdy nesmyslně dlouho čeká na spuštění startovní procedury.
Petr |
|
|
19.08.2019 - 08:20 |
|
Petr Kolář napsáno: |
Zamykat chladič motoru není ideální, protože závisí na mixu. S nižší mixem stačí nižší chladič.
Navrhuji zakotvit do pravidel, že kouřící motor v Q bude brán jako nesportovní chování a bude to odměněno nějakou pěknou penalizací.
Kouření na startu většinou pilot moc neovlivní, když hra někdy nesmyslně dlouho čeká na spuštění startovní procedury. |
Petr to je hlupost za to trestat, spravis nejaku chybu mimo trat, alebo sa zaseknes a nestihnes ochladit a zadymis a dostanes hned trest
vcera sa vam ten start pacil? dobre ste sa vyudili...
zamknuta prevodovka takmer nikomu nevadi, nechapem, preco sa s tym chladicom tolko bojujete, hlavne na tomto mode, ked uz dymit nebudeme len na starte, ale aj pocas Q
nemusi sa zamknut, ale napr znepristupnit 1-2 pocas Q a 1-4 (napr.) pocas preteku, ak sa to da takto
pripradne keby sa motor zacal zohrievat o cosi neskor, ale to by bolo uz zasah do modu a po testovacom preteku je to uz neskoro
|
|
|
19.08.2019 - 09:49 |
|
Za mě chladič do závodu, s tím bych nic nedělal, ale do Q bych zavedl, že jezdec je povinen mít stejný chladič, jako do závodu... Kdyby šlo zavést parc farme ( nebo jak se tomu nadává ), bylo by to nejlepší...
|
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
19.08.2019 - 10:06 |
|
Jaroslav Strišovský napsáno: |
Petr Kolář napsáno:
Zamykat chladič motoru není ideální, protože závisí na mixu. S nižší mixem stačí nižší chladič.
Navrhuji zakotvit do pravidel, že kouřící motor v Q bude brán jako nesportovní chování a bude to odměněno nějakou pěknou penalizací.
Kouření na startu většinou pilot moc neovlivní, když hra někdy nesmyslně dlouho čeká na spuštění startovní procedury.
Petr to je hlupost za to trestat, spravis nejaku chybu mimo trat, alebo sa zaseknes a nestihnes ochladit a zadymis a dostanes hned trest
vcera sa vam ten start pacil? dobre ste sa vyudili...
zamknuta prevodovka takmer nikomu nevadi, nechapem, preco sa s tym chladicom tolko bojujete, hlavne na tomto mode, ked uz dymit nebudeme len na starte, ale aj pocas Q
nemusi sa zamknut, ale napr znepristupnit 1-2 pocas Q a 1-4 (napr.) pocas preteku, ak sa to da takto
pripradne keby sa motor zacal zohrievat o cosi neskor, ale to by bolo uz zasah do modu a po testovacom preteku je to uz neskoro |
Chladič sa zamknúť nedá, teda dá ale to by si tam mal len 1 hodnotu čo je blbosť, takže jedine pomocou Parc Ferme. Môžem ale nastaviť základnú hodnotu vyššie, teraz tam je 0.0007 a každým zvyšením chladiča v hre sa táto hodnota zmení o 0.0001. Ak by som dal základ na 0.001 (ekvivalent terajšej 4ky), tak by sme v kvalde nedymili ani na 1ke. A neviem či chceme zaviesť Parc Ferme, kedže by sme mali mať premenlivé počasie, takže si možno budeme chcieť zmeniť z Q do pretekov nejaké veci v sete
|
|
|
19.08.2019 - 13:27 |
|
Staci si dat vetsi chladic a udit nebudete, problem vyresen...
Za me treba zruseni 1-2 chladice. 3-4 bych nechal kvuli zavodum. Urcite se najdou i trate kde to bude co se chlazeni tyce min narocnejsi, kde by to neudilo v q ani na 1-2 napr. Nebo zavest PF. Oboje varianty mi prijdou lepsi jak upravovani nejakych hodnot “obchazeni”...
|
|
|
19.08.2019 - 13:37 |
|
Miroslav Chvojka napsáno: |
Staci si dat vetsi chladic a udit nebudete, problem vyresen...
Za me treba zruseni 1-2 chladice. 3-4-5 bych nechal kvuli zavodum. Urcite se najdou o trate kde to bude co se chlazeni tyce min narocnejsi, kde by to neudilo v q ani na 1-2 napr |
toto kazdy snad vie, ale vsetci chcu co najmensi, lebo je o malinko rychlejsi
|
|
|
19.08.2019 - 13:48 |
|
Jaroslav Strišovský napsáno: |
Miroslav Chvojka napsáno:
Staci si dat vetsi chladic a udit nebudete, problem vyresen...
Za me treba zruseni 1-2 chladice. 3-4-5 bych nechal kvuli zavodum. Urcite se najdou o trate kde to bude co se chlazeni tyce min narocnejsi, kde by to neudilo v q ani na 1-2 napr
toto kazdy snad vie, ale vsetci chcu co najmensi, lebo je o malinko rychlejsi |
Zavést Parc Ferme a je po ptákách... Nejideálnější řešení...
|
|