Autor: |
Zpráva: |
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
15.09.2019 - 22:22 |
|
Protesty podávejte do 16.9.2019 20:00. Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru nebo si jich všiml maršál. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i proti protest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu !
Serverový replay je k dispozici zde
Petr |
|
|
15.09.2019 - 23:26 |
|
Zdravím, chtěl bych podat protest na začátek 43 kola kde jsem v T1 díky kolizi Martina Adamce a Davida Hančla inkasoval velké poškození a ztratil pozici a spoustu času...díky!
Ondřej "Mercury" Hošek |
|
PR GDPR
|
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
16.09.2019 - 00:27 |
|
McLaren F1 - protest
Protest č.1:
T1 - Pošefko x Rusiňák
Nedodržanie pravidla prejazdu T1 po štarte a zatvorenie zákruty, po ktorom som sa roztočil a prišiel o preteky, napravo som šiel kvôli roztočenému Renaultu.
Znenie pravidla: "Po nájezdu do T1 po startu je nutné udržovat stejnou vzdálenost od okraje tratě, aby ostatní jezdci věděli, kde je volná stopa. Nezáleží na tom, který jezdec je v předu (stejně ohleduplní by jste měli být v každé zatáčce, kde máte vedle sebe jiný monopost). Ponecháním místa zabráníte vzájemnému kontaktu a poškození vozu, ale také možnému vyřazení ze závodu. Po T1(popřípadě až po T2, pokud přímo navazuje na T1), má právo volby stopy jezdec v předu, ale s přihlédnutím na fair play a bezpečnost obou jezdců, je zavření stopy jezdci nacházejícími se částečně na vaší úrovni, nesportovní, s velkým rizikem kontaktu. Stejně nebezpečné je i prudké brzdění na hraně T1. Pro bezpečnost je lepší uvolnit plynový pedál dříve a do T1 najíždět v menší rychlosti. Nezapomínejte na studené gumy i brzdy, náchylnější ke smyku a nepřesnosti v ovládání vozu."
Obrázok:
Protest č.2:
6.kolo - Pošefko x Palásek
Tvrdý útok, Petr tam nechal priestor pre 1 auto, ani o kúsok viac, došlo ku kontaktu a Petra stál preteky. Protest podávam ja po Petrovej výzve, kedže by ho nestihol podať v určenom čase.
Obrázok:
Protest č.3 (a.k.a. chuťovečka na záver):
14.kolo - Nigrin x Rusiňák
Neviem čo ku tomu napísať, azda len to, že ak niekto nemá techniku na online hry, tak nech ide hrať Človeče nehnevaj sa a nie kaziť ostatným zábavu. Nestalo sa to ani prvý, ani druhý krát.
Video:
https://youtu.be/Rc8sUR0-V2E
|
|
|
16.09.2019 - 05:41 |
|
Poprosím prešetriť 2 incidenty:
1. T1: Pošefko o mne vedel a nechával mi miesto, ale po chybe Novotného spravil chybu aj on, zablokoval kolesá a vošiel do mojej stopy a vytlačil ma mimo trať, ja som už nemal kam ísť.
2. V 48. kole pri mojom výjazde z boxov Martin Slezar podľa mňa minul brzdný bod a takmer ma zostrelil, navyše nebol v poradí a strácal na mňa kolo.
Ďakujem.
|
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
16.09.2019 - 06:43 |
|
Podávam protest na Petra Paláska, ten mi v šiestom kole neponechal dostatok miesta, aj keď som s ním išiel polovicu rovinky bok po boku, zavrel ma - musel som ísť na obrubník všetkými štyrmi kolesami a došlo ku kontaktu. Petr zvolil stopu, akoby o mne ani nevedel.
https://imgur.com/a/eaddLIF
Takisto sa chcem vyjadriť k incidentu s Jarom Strišovským v T1. Po chybe Novotného som sa zľakol a trošku zavrel zatáčku, no stále tam bolo miesto na to 1 auto akurát, no na výjazde som zase nemal kam ísť ja, pretože na mojej pravej strane sa nachádzal McL Petra Paláska.
https://imgur.com/a/cswTYyb
A tentokrát znova T2. Patrik v nájazde do T2 nebol na mojej úrovni, tak ako ukazuje v svojom proteste. Nos strčil na úroveň môjho zadného kolesa v momente, keď som už zatáčal a nemohol s tým nič urobiť.
EDIT: Incident s P. Paláskom je podobný ako incident Antol x Novotný, no v mojom prípade mi "bol ponechaný dostatok miesta".
|
|
|
16.09.2019 - 18:34 |
|
Ahoj, ja by som chcel len stiahuť moje V počas fáze VSC, pôvodne bola na Sladka ktorý ma obehol počas tejto fáze ale asi cca po kole mi poziciu vratil.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae
#24 |
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
16.09.2019 - 19:03 |
|
Jelikož sem se omluvy nedočkal, podávám protest na M.Antola, čas replaye 2341s za zavření zatáčky, tím mi vzniklo lehké poškození a ploška na levé přední pneumatice. Byl to podruhé incident s M.Antolem, kdy mi to přivřel, ve SPA to bylo tak 50/50, tady to vidím jako pouze jeho chybu. Tak bych byl rád, aby Martin nechával víc místa soupeři, musel sem to vzít přes obrubník, který mě nakopl do jeho dráhy.
|
|
David Hančl |
Pilot F1 |
|
127 Příspěvky |
registrován: 08.11.2016 |
|
|
20.09.2019 - 22:04 |
|
VC Brazílie
Tresty za nepřihlášení:
M. Hrušovský (Toro) +1.p
M. Horniš (ČF1L) +1.p
Kontrola 2 směsí pneu v závodě:
Všichni OK
Kontrola pneu Top 10 na startu:
Všichni OK
Odpykané tresty:
M. Hrušovský (Toro) + 1.p , Q1 + 1s
M. Bruňanský (Mer) Q1 + 1s
D. Hančl (Haas) Start z konce pole
O. Nigrin (Toro) Start z konce pole
M. Antol (Mer) Start z konce pole
J. Veselý (Haas) Start z boxů
Neodpykané tresty:
M. Horniš (ČF1L) - + 1.p , Q1 + 1s
M. Antol (Mer) Q1 + 1s
Vyšetřování po závodě:
1. kolo
T1 - T. Pošefko (Rac) - J. Strišovský (Ren) P - Na probrždění P. Novotného (Fer) na něj reagoval Tomáš a zablokoval kola a dostal smyk a přivřel Jara. - Závodní incident
T2 - P. Rusiňák (McL) VP - T. Pošefko (Rac) - Patrik se snažil vecpat nos na vnitřek zatáčky a dostal přez něj. - Závodní incident
6. kolo
T4 - P. Palásek (McL) VP - T. Pošefko (Rac) VP - Petr nenechal Tomášovi žádné místo a zavřel zatáčku. + 10s
13.Kolo
T15 - O. Nigrin (Toro) - P. Rusiňák (McL) VP - Bohužel Ondrovi opět vypověděla službu technika. Start z konce pole do dalšího závodu + Výstraha Při opětovném problému zákaz startu
18. Kolo
T9 - T. Konrád (Alfa) - M. Slezar (Fer) V - Tomáš přivřel Martina. + 5s
30. Kolo
T4 - M. Antol (Mer) - P. Novotný (Fer) P - Martin přivřel Patrika. + 5s
43. Kolo
T1 - D. Hančl (Haas) - M. Adamec (Rac) - Souhra okolností, kdy Davidovi nezatočil vůz jak potřeboval a Martinovi zase více než chtěl. Závodní incident
48. Kolo
T4 - M. Slezar (Fer) V - J. Strišovský (Ren) P - Jaro vyjížděl z boxů a Martin nabíral rychlost na rovince. Jaro dával jasně najevo svůj záměr zařadit se plynule do hlavní stopy. Martin to nevyřešil nejlépe a sám se poškodil. Upozornění
54. Kolo
Konec závodu - J. Veselý (Haas) - nedodržení pravidla o dojezdu a chování na trati (oslavná kolečka - Donuty) - Start z konce pole do dalšího závodu
Shrnutí trestů:
P. Palásek (McL) - + 10s
T. Konrád (Alfa) - + 5s
M. Antol (Mer) - + 5s
M. Slezar (Fer) - Upozornění
Do dalšího závodu:
M. Horniš (ČF1L) - + 1.p , Q1 + 1s
M. Antol (Mer) Q1 + 1s
O. Nigrin (Toro) Start z konce pole do dalšího závodu
J. Veselý (Haas) Start z konce pole do dalšího závodu
Legenda:
V - Podnět pro vyšetřování v závodě
P - Protest pro vyšetřování po závodě
Odvolání je možné do 21.9.2019 22:00.
Upozorňuji, že pokud bude odvolání jednomyslně zamítnuto, bude trest nebo potencionální trest, zdvojnásoben a promítnut do závodu.
|
|
Martin Antol
|
|
|
21.09.2019 - 12:53 |
|
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." -Colin McRae
#24 |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
21.09.2019 - 16:49 |
|
Ustanovení odvolací komise
dle nového systému ustanovení, odvolací komise jsou vyjádřením povinné týmy - VC Brazílie – WILLIAMS, RENAULT, REDBULL - připomínám, že každý tým má 4 členy a vyjádřit se může kterýkoli člen (tato povinnost povinností jen vedoucího týmu).
Prosím aby vedoucí týmu nebo jiný člen týmu napsali pověřeného jezdce nebo aby se tento jezdec přímo vyjádřil k odvolání.
Na vyjádření mají 48 hodin, tedy do pondělí do 20,00 hodin. V případě nevyjádření bude tento tým potrestám stejným trestem o kterém se má rozhodnout.
Jedná se o odvolání Martina Antola na trest za zavření zatáčky na Patrika Novotného.
Jako pomocný materiál poskytuji výpis z diskuze o upřesnění pravidel....
Tedy ... jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky.
Proč se to nesmí vztahovat za brzdným bodem je asi všem jasné, pokud ne, jen připomenu, že jsou střelci co to tam pošlou z velké dálky, někdy i bez jakékoli šance manévr zvládnout. Brzdný bod se dá u každého jezdce téměř přesně určit z předchozích kol a nebude tak diskuze o tom, kdo má kde svůj brzdný bod.
Situace z odvolání - rozhodný bod pro určení průjezdu - brzdný bod obou jezdců
Situace z odvolání - inkriminovaná zatáčka kde mělo být místo
Odvolací komise tedy má potřebné indicie aby se mohla včas vyjádřit v souladu s pravidly a závod mohl být uzavřen.
|
|