Autor: |
Zpráva: |
|
Patrik Hanko |
Pilot RC modelů |
|
16 Příspěvky |
registrován: 19.06.2019 |
|
|
19.09.2019 - 10:47 |
|
Súhlasili by ste s tým, aby sa po SC / VSC fázy zakázalo DRS aspoň na jedno, alebo ako v reále na dve kolá? Pretože všetci okrem vedúceho jazdca ho majú k dispozícií, takže pokiaľ je cieľová rovinka dlhšia ako pár metrov nie je moc šanca sa na prvom mieste ubrániť, v podstate po SC je oveľa výhodnejšie byť druhý
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
19.09.2019 - 16:47 |
|
Navrh zalozeny na realnych argumentech se zkusenosti realne F1.
Proto bude vyhlasena anketa ve ktere se vyjadri vedouci tymu a sbou volbu je nutne potvrdit do komentare. Ikdyz se to bude tykat predensim top jezdcu, coz jsou prave vedouci tymu, bylo by spravne, aby tento navrh prodiskutovali v tymu a pote teprve hlasovali jmenem tymu a ne jmenem svym. Tak budou o ankete srozumeni vsichni.
Konecne rozhodnuti bude potvrzeno ve forum, predzavodnim infu i jako doplnek v Pravidlech CF1L, dojde- li ke zmene.
|
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
20.09.2019 - 11:46 |
|
Patrik Hanko napsáno: |
Petr Kolář napsáno:
Možnost 1 - nezakazovat
Protože pokud to nebude hlídat samotná hra, tak nevím, jak to chcete kontrolovat??? Přidávat další práci adminům?
Patriku H. když jsi takový rychlík, tak toho, kfo Tě s vypětím všech sil v tom prvním kole po SC/VSC předjel, v dalším kole předjedeš zpět s pomocí DRS a s jednou rukou v kapse. Tak nechápu, o co Ti jde :-)
Nechápeš ako skontrolovať 2 rovinky na trati počas toho jedného, max dvoch VSC ktoré za závod zažijeme? Chudáci admini, 2 minúty práce navyše... Kľudne ti to každý závod skontrolujem sám ide o fair play a zdravý rozum, prečo by mal prvý jazdec byť jediný z 22 kto nemá DRS? Nejde o mňa, na tom prvom mieste sa môže nachádzať ďalších X pilotov a stať sa môžu rôzne situácie, kde ich to môže stať zaslúžené víťazstvo |
Odpovím sem, ať nezaplevelujeme anketu.
Jak to zkontrolovat je jasné, ale je to další práce navíc.
Prostě beru to tak, že to dělají lidi a pokud něco není automatické, tak to bude vopruz. Dělal jsem admina 2 sezóny a stačilo mi to.
Ale v týmu jsme se shodli na možnost 2, takže pohoda :-)
Petr |
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
24.09.2019 - 19:17 |
|
Mohol by ešte maršál do chatu napísať niečo v zmysle "DRS zakázané" / "DRS povolené"? Aby to bolo trochu prehľadnejšie a nezabúdalo sa na to.
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
24.09.2019 - 19:27 |
|
Tomáš Pošefko napsáno: |
Mohol by ešte maršál do chatu napísať niečo v zmysle "DRS zakázané" / "DRS povolené"? Aby to bolo trochu prehľadnejšie a nezabúdalo sa na to. |
Ano budeme se snazit informovat chatem. Pravidlo je vsak platne i kdyz nebude mit marsal cas hlasku zverejnit, napriklad kdyz bude neco vazneho resit.
|
|
|
25.09.2019 - 15:19 |
|
To bude nastavene serverove? Nedokazu su predstavit, jak tohle pripadne nekdo bude schopny kontrolovat v zavode . Ono celkove resene veci typu VSC psane do chatu jsou dosz nestastne. Nekdo opravdu do chatu nekouka a proste kdyz mu vyskoci chat, tak to bere tak, ze jen nekdo odesel napr... Dale by mozna stalo za zvazeni ujasnit za jakych podminek VSC ci VC davat... treba ted v brazilii to bylo zbytecne urcite, kdyz se jednalo o T1 po startu...
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
25.09.2019 - 16:57 |
|
Miroslav Chvojka napsáno: |
To bude nastavene serverove? Nedokazu su predstavit, jak tohle pripadne nekdo bude schopny kontrolovat v zavode . Ono celkove resene veci typu VSC psane do chatu jsou dosz nestastne. Nekdo opravdu do chatu nekouka a proste kdyz mu vyskoci chat, tak to bere tak, ze jen nekdo odesel napr... Dale by mozna stalo za zvazeni ujasnit za jakych podminek VSC ci VC davat... treba ted v brazilii to bylo zbytecne urcite, kdyz se jednalo o T1 po startu... |
Nastavit serverove to nejde, protoze nejede serverovy SC. Kazdy z jezdcu vi ze faze SC je a proste nebude pouzivat DRS jedno kolo po restartu. Neni to slozita zalezitost, ktrera se da zkontrolovat pomerne lehce. Co se tyka vyhlaseni a ukonceni SC, chapu je nekdy problem si vsimnout, ale zkousky na pouziti SC z rF2 dopadly vice nez blbe a pouziti tohoto by bylo jeste horsi.
Pouziti SC naposled v Brazilii bylo zbytecne? Vzdyt tam bylo vrakoviste, proc by melo mit po zavode tolik jezdcu k vuli chybe jednoho ? A stanovit podminky pro vyjeti SC ? To uz vubec nejde. Snazili jsme se neco vymyslet, udelali podminku 3x RR v chatu a prvni zavod bylo vsechno jinak. Jeden byl vinik, druhy poskozeny a treti jen vyjel mimo trat. To se meda srovnat s tim kdyz jsou tam tri auta na mraky. Chci tim rict, ze kazda situace se musi zvazit individualne a od toho je tam marsal.
|
|
|
25.09.2019 - 18:00 |
|
Martin Slezar napsáno: |
Miroslav Chvojka napsáno:
To bude nastavene serverove? Nedokazu su predstavit, jak tohle pripadne nekdo bude schopny kontrolovat v zavode . Ono celkove resene veci typu VSC psane do chatu jsou dosz nestastne. Nekdo opravdu do chatu nekouka a proste kdyz mu vyskoci chat, tak to bere tak, ze jen nekdo odesel napr... Dale by mozna stalo za zvazeni ujasnit za jakych podminek VSC ci VC davat... treba ted v brazilii to bylo zbytecne urcite, kdyz se jednalo o T1 po startu...
Nastavit serverove to nejde, protoze nejede serverovy SC. Kazdy z jezdcu vi ze faze SC je a proste nebude pouzivat DRS jedno kolo po restartu. Neni to slozita zalezitost, ktrera se da zkontrolovat pomerne lehce. Co se tyka vyhlaseni a ukonceni SC, chapu je nekdy problem si vsimnout, ale zkousky na pouziti SC z rF2 dopadly vice nez blbe a pouziti tohoto by bylo jeste horsi.
Pouziti SC naposled v Brazilii bylo zbytecne? Vzdyt tam bylo vrakoviste, proc by melo mit po zavode tolik jezdcu k vuli chybe jednoho ? A stanovit podminky pro vyjeti SC ? To uz vubec nejde. Snazili jsme se neco vymyslet, udelali podminku 3x RR v chatu a prvni zavod bylo vsechno jinak. Jeden byl vinik, druhy poskozeny a treti jen vyjel mimo trat. To se meda srovnat s tim kdyz jsou tam tri auta na mraky. Chci tim rict, ze kazda situace se musi zvazit individualne a od toho je tam marsal. |
Ale to samozrejme neznamena, ze jsem proti zakazu DRS, jak se navrhovalo a vlastne uz i uplatnilo.. naopak velice se mi to livi, jen me trosku stve, ze to nejde udelat jinou formou nez chatovou .. A jaky bude trest do zavodu za to, ze clovek vyuzil DRS v dobe, kdy bylo zakazane? . A co se vyhlasovani VSC ci SC - chapu, je to slozite, ale taky nikdo nerika, ze musi bejt rozhodnute za jednu zacatku. Pokud se tu opet nekdo ohrazuje DRS zakazu, tak jak je to v realu, tak taky jiste vite, ze v realu se nevyhlasu VSC, SC jen kvuli tomu, ze nekdo, nekde s nekym boural a za 10vterin jedou dal, ze...Pokud tedy Martine argumentujes s tim, ze "proc by melo mit po zavode tolik jezdcu, kvuli jednomu" tak ja tedy nevidim ani duvod, proc by mel mit i treba jeden jezdec po zavode jen kvuli chybe jednoho jezdce? Nemyslim to nejak spatne, tak to tak hlavne neber .
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
25.09.2019 - 18:45 |
|
Jen doplnění... vše jsme si fajn vysvětlili soukromě a dříve jsme dávali restart když někdo rozbil nevinného. Od tohoto jsme museli upustit, protože jsme neodjeli čistě ani jeden start a vždy byl restart. Proto se také zrušil úplně restart v Ačku a při větší havárii pouštíme SC aby se kluci mohli alespoň vrátit do stejného kola po opravě. V B je restart možný, tak jako tomu bylo v Brazílii, ale s tím že je rovnou start za SC.
|
|