Autor: |
Zpráva: |
|
PR GDPR
|
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
21.09.2019 - 21:06 |
|
Len by som sa chcel zastať M. Antola, ten incident nebol vôbec na trest, nenechal tam veľa miesta, no zavretie to nebolo, snáď nemal v tej zákrute spraviť deň otvorených dverí...toto je pretekanie a takéto niečo by sa podľa mňa trestať nemalo, lebo potom môžeme len jazdiť v kuse vo vláčiku a predbiehať sa na undercuty...keď tak napíšte svoj názor, no takto to vidím ja
Pekne to vidno tu (v kvalde sa jazdilo s vyše polovicou auta na obrubníku):
|
|
Martin Adamec |
Technický vedoucí |
|
175 Příspěvky |
registrován: 01.10.2011 |
|
|
21.09.2019 - 21:51 |
|
Patrik Rusiňák napsáno: |
Len by som sa chcel zastať M. Antola, ten incident nebol vôbec na trest, nenechal tam veľa miesta, no zavretie to nebolo, snáď nemal v tej zákrute spraviť deň otvorených dverí...toto je pretekanie a takéto niečo by sa podľa mňa trestať nemalo, lebo potom môžeme len jazdiť v kuse vo vláčiku a predbiehať sa na undercuty...keď tak napíšte svoj názor, no takto to vidím ja
Pekne to vidno tu (v kvalde sa jazdilo s vyše polovicou auta na obrubníku):
|
Patriku, já mam stejný názor...nikomu se nic nestalo, byl to těsný souboj, a za mě prostě tohle je závodění. Navíc když se zaměřím na průjezd Patrika, tak on do Martina doklouzal, takže by ho nejspíš trefil i kdyby tam bylo víc místa...ale to je jen spekulace.
|
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
21.09.2019 - 23:20 |
|
A proc sem do nej doklouzal? Protože mi to zavřel a na ten obrubnik sem musel :-), pres obrubnik se jezdilo, ale s najezdem z vnejsku, a jelikoz to byl jeden z nejzakernejsich obrubniku, tak me logicky kopl do něj, na vnějšku měl Martin mista hafo
|
|
|
22.09.2019 - 10:05 |
|
Podla mna len minimum kontaktov su zavodne incidenty, vacsinou po starte, kde je ozaj tesno, ale taketo suboje musia byt bez dotyku, ak nie su, 99% je niekto na vine, tuto podla mna Patrik mohol viac podrzat vnutro, ale Martin mal nechat o cosi viac miesta. Ani jeden to nezvladol 100%, doslo ku kontaktu a podla mna Martin mal viac moznosti zvolit sirsiu stopu ako Patrik to vnutro naozaj udrzat. Preto najnizsi trest 5 sekund je podla mna opodstatneny.
Treba sa vyvarovat kazdeho kontaktu. Ked budeme taketo tukesy pustat ako zavodne incidenty, bude takych tukancov viac a od takeho tuku k zaseknutiu uz vela nechyba...
|
|
|
22.09.2019 - 17:01 |
|
''...Už to, že si někdo vůbec dovolí podat odvolání na jednoznačné pochybení s předem jasným výsledkem, je toho důkazem.'' No, Patrik dostal na svoj príspevok až 6 'plusiek', takže to až také jednoznačné podľa mňa nebolo. Ale iné som chcel. Kto z vás pozeral dnešné preteky v Singapure? Hneď niekoľko manévrov bolo mimoriadne tvrdých, no zaobišli sa bez trestu. To je racing, s dnešnými autami sa predbieha veľmi zložito, a tak si myslím, že keď prídu takéto naozaj drobné kontakty, je trestanie nezmysel. Nikomu sa nič nestalo, obaja pokračovali ďalej v svojej jazde a Patrik sa pred Martina napokon dostal. Dajme si pozor na to, aby zostalo závodenie závodením.
MB10 |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
22.09.2019 - 18:18 |
|
Martin Bruňanský napsáno: |
''...Už to, že si někdo vůbec dovolí podat odvolání na jednoznačné pochybení s předem jasným výsledkem, je toho důkazem.'' No, Patrik dostal na svoj príspevok až 6 'plusiek', takže to až také jednoznačné podľa mňa nebolo. Ale iné som chcel. Kto z vás pozeral dnešné preteky v Singapure? Hneď niekoľko manévrov bolo mimoriadne tvrdých, no zaobišli sa bez trestu. To je racing, s dnešnými autami sa predbieha veľmi zložito, a tak si myslím, že keď prídu takéto naozaj drobné kontakty, je trestanie nezmysel. Nikomu sa nič nestalo, obaja pokračovali ďalej v svojej jazde a Patrik sa pred Martina napokon dostal. Dajme si pozor na to, aby zostalo závodenie závodením. |
souhlasím s tebou Maťo, ale pořád jsou u nás "piloti" kteří zneužívají mírnějšího posuzování a pak jsou z toho zbytečné incidenty. Nezřídka to končí poškozením monopostů. Nicméně je to laťka nastavená hlavním maršálem a pokud on uzná za vhodné takové kontakty bez poškození pouštět, budu jen souhlasit. Ani nevíš jak bych rád zažil závod, po kterém nebudou žádné tresty...
|
|
Lukáš Balaj |
Pilot GP2 |
|
44 Příspěvky |
registrován: 17.11.2017 |
|
|
25.09.2019 - 10:25 |
|
Martin Slezar napsáno: |
Lukáš Balaj napsáno:
ADMIN napsáno:
EDIT ADMIN : dle pravidel se "V" automaticky neřeší, jen pokud si toho maršál všimne. Na ostatní porušení pravidel je třeba podat protest.
Pán admin, môžeš mi odcitovať kde je v pravidlách uvedené to čo tvrdíš? Lebo ja som tam nič také nenašiel.
Druhá vec, na čo je "V" (podnet na vyšetrovanie) keď sa nerieši? A snáď si počas kvalifikácie maršál všimne, že dal niekto "V" nie?
Citácia z pravidiel: "Maršál bude v závodě řešit všechny přestupky označené v chatu písmenem “V” a případné podání protestu po závodě."
Nerobte si prosím výsmech z tých pravidiel, raz ste si ich napísali (nech už sú napísané akokoľvek), tak sa nimi riadte.
I když to sem nepatří, odpovím :
Když už se chceš ohánět Pravidly, měl by jsi je především znát.První věta pravidel je - Základním informačním zdrojem jsou webové stránky na adrese www.ceskaf1liga.cz
Nemusíš číst celý web, ale hlavní část Forum - Vedení informuje by jsi měl. Tam je vlákno - ZMĚNA PRAVIDEL ČF1L "V" - co víc dodat.... platné od 22.4.2019
Měl by jsi si také vyzkoušet roli maršála při závodě, aby jsi aspoň tušil co vše se tam dělá a co se může znát. Pak by jsi věděl, že třeba maršál nestíhá a pak už je na řešení V z Q pozdě.
Takže my si z pravidel výsměch neděláme, ty je jen neznáš a máš blbé řeči. Konec diskuze nebo otevři vlákno ve Všeobecné diskuzi. |
Nebudem zakladať novú tému, veď neporiadku je na fóre už dosť. Verím, že si tento príspevok nájdeš.
1. Ja pravidlá ovládam (tým si môžeš byť istý) a čakám od nich rovnaký férový prístup ku každému. Ale s vetou kde popisuješ, že pravidlá sú len vodítkom to asi čakám zbytočne.
2. Že je web zdrojom informácii je v poriadku, ale pravidlá majú byť v pravidlách a nie časť tam, ďaľšia hentam, prečo to zbytočne komplikovať (nedávno boli aj aktualizované, prečo tam nebolo teda toto pravidlo z 22.4. doplnené? - čo viac dodať...)
3. Každopádne viem o tej zmene.. No neviem s čím máš problém podľa toho pravidla, ktorým sa oháňaš? Zadal som "V" v Q a chcel som len vedieť verdikt, nepodával som protest. Ako mám vedieť či sa na to maršál pozeral počas tej Q keď sa nemôžem ani opýtať?
4. Viem čo je to práca maršála, robil som to pár rokov, (už som to písal), vážim si keď tomu niekto obetuje čas. Takisto viem aká je to práca admina ligy, tiež mám skúsenosť.
Tu máš pár jednoduchých príkladov ako si z toho výsmech robíte:
1) "Už to, že si někdo vůbec dovolí podat odvolání na jednoznačné pochybení s předem jasným výsledkem,..." - každý má podľa pravidiel právo na odvolanie a ty napíšeš toto?
2) "V souladu s pravidly navrhuji zdvojnásobení trestu, tj. posun o 2 pozice místo původního posunu o 1 pozici." - v akých pravidlách je toto uvedené? (trest bol +5 s)
3) Ďalej, napr. môj protest z Belgicka si odpísal už na začiatku pred zostavením komisie len preto, že ty si mal na to taký názor. Nevidel som tu predtým, že by bol v komisii zaujatý člen a nech sa jednalo o čokoľvek, tu boli rovno dvaja. "Ďakujem" teda za férovosť.
A to je len za posledné dni, takže tie "blbé reči", ktoré spomínaš si odpusti a pozri sa najskôr na svoj prejav
|
|
David Hančl |
Pilot F1 |
|
127 Příspěvky |
registrován: 08.11.2016 |
|
|
25.09.2019 - 14:14 |
|
Lukáši, tvé V jsem řešil okamžitě jak jsi je dal. Akorad jsem na to pak zapoměl. Kdyby za to byl větší trest, tak bych nezapomněl. Bylo to doplněno včera večer.
|
|
Lukáš Balaj |
Pilot GP2 |
|
44 Příspěvky |
registrován: 17.11.2017 |
|
|
25.09.2019 - 18:38 |
|
David Hančl napsáno: |
Lukáši, tvé V jsem řešil okamžitě jak jsi je dal. Akorad jsem na to pak zapoměl. Kdyby za to byl větší trest, tak bych nezapomněl. Bylo to doplněno včera večer. |
Ďakujem za info. V pohode, môže sa zabudnúť pri tom všetkom, preto som sa na to opýtal. Dnes som si všimol, že to tam už je doplnené, takže OK. Díky
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
25.09.2019 - 19:14 |
|
Lukáš Balaj napsáno: |
Martin Slezar napsáno:
Lukáš Balaj napsáno:
ADMIN napsáno:
EDIT ADMIN : dle pravidel se "V" automaticky neřeší, jen pokud si toho maršál všimne. Na ostatní porušení pravidel je třeba podat protest.
Pán admin, môžeš mi odcitovať kde je v pravidlách uvedené to čo tvrdíš? Lebo ja som tam nič také nenašiel.
Druhá vec, na čo je "V" (podnet na vyšetrovanie) keď sa nerieši? A snáď si počas kvalifikácie maršál všimne, že dal niekto "V" nie?
Citácia z pravidiel: "Maršál bude v závodě řešit všechny přestupky označené v chatu písmenem “V” a případné podání protestu po závodě."
Nerobte si prosím výsmech z tých pravidiel, raz ste si ich napísali (nech už sú napísané akokoľvek), tak sa nimi riadte.
I když to sem nepatří, odpovím :
Když už se chceš ohánět Pravidly, měl by jsi je především znát.První věta pravidel je - Základním informačním zdrojem jsou webové stránky na adrese www.ceskaf1liga.cz
Nemusíš číst celý web, ale hlavní část Forum - Vedení informuje by jsi měl. Tam je vlákno - ZMĚNA PRAVIDEL ČF1L "V" - co víc dodat.... platné od 22.4.2019
Měl by jsi si také vyzkoušet roli maršála při závodě, aby jsi aspoň tušil co vše se tam dělá a co se může znát. Pak by jsi věděl, že třeba maršál nestíhá a pak už je na řešení V z Q pozdě.
Takže my si z pravidel výsměch neděláme, ty je jen neznáš a máš blbé řeči. Konec diskuze nebo otevři vlákno ve Všeobecné diskuzi.
Nebudem zakladať novú tému, veď neporiadku je na fóre už dosť. Verím, že si tento príspevok nájdeš.
1. Ja pravidlá ovládam (tým si môžeš byť istý) a čakám od nich rovnaký férový prístup ku každému. Ale s vetou kde popisuješ, že pravidlá sú len vodítkom to asi čakám zbytočne.
2. Že je web zdrojom informácii je v poriadku, ale pravidlá majú byť v pravidlách a nie časť tam, ďaľšia hentam, prečo to zbytočne komplikovať (nedávno boli aj aktualizované, prečo tam nebolo teda toto pravidlo z 22.4. doplnené? - čo viac dodať...)
3. Každopádne viem o tej zmene.. No neviem s čím máš problém podľa toho pravidla, ktorým sa oháňaš? Zadal som "V" v Q a chcel som len vedieť verdikt, nepodával som protest. Ako mám vedieť či sa na to maršál pozeral počas tej Q keď sa nemôžem ani opýtať?
4. Viem čo je to práca maršála, robil som to pár rokov, (už som to písal), vážim si keď tomu niekto obetuje čas. Takisto viem aká je to práca admina ligy, tiež mám skúsenosť.
Tu máš pár jednoduchých príkladov ako si z toho výsmech robíte:
1) "Už to, že si někdo vůbec dovolí podat odvolání na jednoznačné pochybení s předem jasným výsledkem,..." - každý má podľa pravidiel právo na odvolanie a ty napíšeš toto?
2) "V souladu s pravidly navrhuji zdvojnásobení trestu, tj. posun o 2 pozice místo původního posunu o 1 pozici." - v akých pravidlách je toto uvedené? (trest bol +5 s)
3) Ďalej, napr. môj protest z Belgicka si odpísal už na začiatku pred zostavením komisie len preto, že ty si mal na to taký názor. Nevidel som tu predtým, že by bol v komisii zaujatý člen a nech sa jednalo o čokoľvek, tu boli rovno dvaja. "Ďakujem" teda za férovosť.
A to je len za posledné dni, takže tie "blbé reči", ktoré spomínaš si odpusti a pozri sa najskôr na svoj prejav |
Vidím, že rád diskutuješ a asi se ti zdá, že je tu moc klid a pohoda, tak ti odpovím taky aby jsi nepsal že neodpovídám a aby jsi měl přehled, doplním ti to do textu....
1. Ja pravidlá ovládam (tým si môžeš byť istý) a čakám od nich rovnaký férový prístup ku každému. Ale s vetou kde popisuješ, že pravidlá sú len vodítkom to asi čakám zbytočne.
Kdysi měli pravidla asi 27 stran a nikdo je nečetl, pokud se našel někdo, kdo toho chtěl zneužít, vždy tam našel díru co tam není a opíral se o to.Proto si myslím, že jednoduchá pravidla, jako v jiných ligách, úplně stačí a zbytek je na zdravém rozumu.
2. Že je web zdrojom informácii je v poriadku, ale pravidlá majú byť v pravidlách a nie časť tam, ďaľšia hentam, prečo to zbytočne komplikovať (nedávno boli aj aktualizované, prečo tam nebolo teda toto pravidlo z 22.4. doplnené? - čo viac dodať...)
Kdyby jsi je četl, věděl by jsi, že to tam už bylo, jen možná ne tak polopatisticky napsáno, ale bylo. Pokud budeš chtít, můžu ti kopii minulé aktualizace poslat, aby jsi si je přečetl aspoň dodatečně... víc není co dodat
3. Každopádne viem o tej zmene.. No neviem s čím máš problém podľa toho pravidla, ktorým sa oháňaš? Zadal som "V" v Q a chcel som len vedieť verdikt, nepodával som protest. Ako mám vedieť či sa na to maršál pozeral počas tej Q keď sa nemôžem ani opýtať?
Tohle ti vysvětlil maršál, takže taky nepřesné...
4. Viem čo je to práca maršála, robil som to pár rokov, (už som to písal), vážim si keď tomu niekto obetuje čas. Takisto viem aká je to práca admina ligy, tiež mám skúsenosť.
Asi máme rozdílné zkušenosti s maršalováním i adminem, omlouvám se, ale i nadále budu své zkušenosti a realitu České F1 ligy preferovat.
Tu máš pár jednoduchých príkladov ako si z toho výsmech robíte:
1) "Už to, že si někdo vůbec dovolí podat odvolání na jednoznačné pochybení s předem jasným výsledkem,..." - každý má podľa pravidiel právo na odvolanie a ty napíšeš toto?
Právo má, ale pokud jen obírá o čas ostatní a nemusí, nebude to zadarmo. Tu větu jsem napsal a stále si za ní stojím, protože to je učebnicová ukázka chyby, přesně popsaná v pravidlech a proto je jasné, že nikdo nemůže rozhodnout jinak. V tomto případě není o čem diskutovat a věřím, že kdyby Martinovi hrozil další posun nebo ztráta bodů, tak by to ani nezkusil.
2) "V souladu s pravidly navrhuji zdvojnásobení trestu, tj. posun o 2 pozice místo původního posunu o 1 pozici." - v akých pravidlách je toto uvedené? (trest bol +5 s)
Zde taky nemáš důvod někoho osočovat... v pravidlech to opět je, jen je nečteš..... maršál i Odvolací komise může udělit i vyjímečný trest. Takže návrh na tvrdší trest než byl navržen je zcela v pořádku a práše šlo o tuto konkrétní situaci, kdy i po zamítnutém odvolání další trest nehrozil. Na základě tohoto je stanoveno, že pokud další posun (trest) nebude možný, příjde jako potrestání odpočet bodů na nižší pozici. Třeba pak konečně přestanou pořád stejní lidé obírat o čas ty, kteří by tento čas mohli využít k něčemu lepšímu.
3) Ďalej, napr. môj protest z Belgicka si odpísal už na začiatku pred zostavením komisie len preto, že ty si mal na to taký názor. Nevidel som tu predtým, že by bol v komisii zaujatý člen a nech sa jednalo o čokoľvek, tu boli rovno dvaja. "Ďakujem" teda za férovosť.
Asi se budu opakovat, ale opět lež.... i přes můj názor, se o incidentech mluvilo a srovnávalo. Kdyby jsi byl férový jak tady vypisuješ, nikdy by jsi nemohl napsal že incidenty a hlavně počkání na soupeře bylo stejné... Jarda stál ve směru jízdy a v klidu čekal až ho soupeř předjede a ty jsi to normálně nezvládl a při nájezdu na trať z trávy jsi se otočil do protisměru. Než jsi se vyhrabal tak tě soupeř předjel. Takže takové praktiky taky vůbec nezkoušej, protože oba dobře víme, že to bylo jen proto, že kdyby Jarda dostal stejný trest jako ty, tak by jsi se za něj nepropadl... a jak jsem tady už několikrát psal... BOJUJTE NA TRATI, NE PO ZÁVODĚ.
Hoď to raději za hlavu, užij si pěkný večer a bav se na trati. Přeji úspěšný zbytek sezony.
|
|