Autor: |
Zpráva: |
|
PP_GDPR |
Hlavní manažer týmu F1 |
|
367 Příspěvky |
registrován: 23.09.2012 |
|
|
01.10.2019 - 11:27 |
|
Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru.
Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!!
Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází.
Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech.
|
|
Martin Adamec |
Technický vedoucí |
|
175 Příspěvky |
registrován: 01.10.2011 |
|
|
01.10.2019 - 14:20 |
|
Ahoj Petře,
za to Lagování se omlouvám. Já z mé pozice jsem neměl jediný zásek, všechno mi šlapalo plynule. Těsně před závodem mi muj inženýr řekl že lítámn po trati, ale u mě bylo všechno OK. No restnul jsem hru a naskočil zrovna do zaváděcího kola, kde jsem inženýra požádal, aby mě sledoval, protože pokud bych byl nestabilní tak bych se hned odpojil. No informace byla, že je to už v pohodě. Pak až v průběhu kola mi Martin Antol zahlasil, že mu mizím, načež jsem hned odstoupil. Víc jsem proto nemohl nic udělat. Možná to byla těma vichrama co u nás panovaly...fakt nevím.
Omlouvám se za kolizi v T1, vůbec o ní nevím a mrzí mě to.
|
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
01.10.2019 - 16:12 |
|
Stačí nechat místo aspon na 1 monopost není třeba pro autobus
|
|
|
02.10.2019 - 07:57 |
|
Petr Palasek napsáno: |
Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru.
Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!!
Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází.
Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech.
|
O zmenách na akých postoch by si chcel diskutovať? Dokonca minimálne 10 ľudí s príspevkom súhlasíte, tak sa vyjadrite, čo chcete zmeniť?
Čo sa týka hlavného maršála, David bol jediný, ktorý sa verejne prihlásil, že bude túto nevďačnú funkciu robiť. Chce sa prihlásiť niekto iný? David aj Martin Slezar to určite privítajú.
Aj ja mám výhrady k jeho verdiktom, napr. aj tvoje zostrelenie po štarte podľa mňa nebol jazdecký incident, rovnako ako Petrova chyba hneď potom, kde zrušil dvom jazdcom preteky. Ani predbiehanie mimo trate od Zoubeka nie je podľa mňa v poriadku (i keď za to sa netrestalo ani v Abú Dabí 2018 ).
Ale on to videl tak, stále tu je možnosť odvolania, ak si si istý, že rozhodnutia neboli správne. Nevyužil si ju.
Doteraz som vnímal jeho rozhodnutia ako nestranné, teraz sa môže zdať, že pridŕžal vetve ferrari na základe tých verdiktov, ale nemyslím si, že to tak úplne je. David dik za tvoju robotu.
|
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
02.10.2019 - 11:43 |
|
Ted nechapu Jaro, na co narazis, jedina situace, kde figuruje Ferrari v Sochi, je Martinova zadost o Restart
|
|
|
02.10.2019 - 12:07 |
|
vetva ferrari rozumej ferrari, haas a williams, tak som to myslel..
|
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
02.10.2019 - 19:53 |
|
Jen pro informaci, williams a ferrari žádnou spolupráci neprovozuje. To, že jsem kdysi ve ferku působil, nemá na tuto sezonu žádný vliv.
Můj kontakt s Martinem mě mrzí, tím víc, že následně byl poškozený i Maroš.
Jinak Ty Petrovy incidenty jsou opravdu dost podivně zhodnocené. Zkouknul jsem jen něco, ale třeba v T2 Petr určitě viníkem nebyl. Máme to přesně v pravidlech, že zavření není v případě, kdy se útočící pilot dostane vedle pilota vpředu až za brzdným bodem.
Petr |
|
Petr Řehák |
Pilot GP2 |
|
76 Příspěvky |
registrován: 25.09.2016 |
|
|
02.10.2019 - 20:19 |
|
Hoši ahoj, tak já to pochopil že trest v T1 má napomenutí M. Adamec (Rac)
|
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
03.10.2019 - 12:59 |
|
Já měl na mysli T2, už jsem to opravil.
Petr |
|
David Hančl |
Pilot F1 |
|
127 Příspěvky |
registrován: 08.11.2016 |
|
|
05.10.2019 - 14:53 |
|
Petr Palasek napsáno: |
Pokusím se být co nejvíc slušný, ale asi mi to nevyjde. K nedělnímu závodu a „trestům“. Již v zahřívacím kole jsme jako tým informovali maršála závodu, že M. Adamec velmi laguje a že je to nebezpečné. Jelikož lagy zničily jako týmu oba první dva závody tak jsme se dohodli, že na to bude dávat vždy jeden člen pozor. Na naše upozornění se nereagovalo, jen bylo zaevidováno. Po solidním startu kde jsem se držel jezdců před sebou tak v T1 se zjevil lagující monopost Racing pointu v mém Mcl - reagoval jsem ihned puštěním plynu - auto již po T1 poškozené. Kvůli mému ubrání plynu jsem ztratil kontakt s jezdci přede mnou. Do kritické T2 jsem začal brzdit sám a okolo mě nebyl nikdo na 100m hranici. Ale jezdec Haasu a ČF1L týmu se do sebe pustili, šli velmi pozdě na brzdy a došlo mezi nimi ke kontaktu a tím už nedokázali zpomalit a sestřelili mě - nabrali mě jako hrablem, otočili a hezky mi obrousili P stranu, ale horší bylo zničení pneu na kritické L straně, které po T2 spadly na 83% a měly plošky. Proto naprosto nevěřím svým očím nad verdiktem!! WHAT A JOKE! Že jsem nenechal místo? To jako vážně? V T2 zde po startu, kde při začátku brzdění nebyli ani zčásti na mé úrovni? To, že oni měli kolizi kvůli chladným brzdám a pozdnímu brždění? Nevěřím svým očím. Lagující Martin co mi způsobil poškození nekompromisně valil na plnej knedlík dál a podívejte se na replay kolik získal a vlastně mě posunul dozadu tak má také napomenutí. A jezdci co měli kolizi před T2 jsou bez trestu? WTF! To jako v kritickém prvním kole se už tresty neudělují? V Brazílii obří nehoda v T1 kde je jasný viník, ale je asi v dobrém týmu že… - a rozhodnutí je bez trestu? Jdeme dále - první souboj s Veselým - útok z vnějšku monoposty vedle sebe, v nájezdu do T14 jsem byl zadním kolem na Honzově monopostu, ten to zaklapl - Odůvodnění přední volil stopu? WTF? Když v prvních závodech se dostával za tohle flastr? Trochu přeskočíme a půjdeme k druhému souboji s Veselým na stejném místě - jelikož jsem se po kontaktu propadl opět za Haas útok tentokrát šel na vnitřek, byl tvrdší to uznávám, ale tak když může Novotný ve Spa vystřelit Antola ze stopy a předjet ho s prohlášením to je závodění tak to můžeme jezdit všichni nebo se pletu? Tentokrát jsem byl vepředu já a přece si volil stopu - no Haas mě otočil a výsledek je závodní incident! Když Haas upaloval dál a já ztratil 4 pozice a 11s a měl další poškození! A v trestech čtu HAAS nevinný! Jdětě do velké tlusté prd…. Podívejte se na ty incidenty znova a podívejte se na chování jezdce, co je vzadu! Já když jsem viděl, že je Haas vepředu jsem brzdil, Haas mocně akceleroval, aby tam ten čumák strčil. To je normální? To, že se tam snaží strčit čumák? To, že tímhle způsobí nehodu!!! WTF! Ale OK když dva dělají totéž, není to totéž že. Někdo může tvrdě útočit bez trestu, někdo může zavírat bez trestu, někdo, i když je v řadě incidentů poškozený, tak je ještě vláčen v bahně a trestán. Incident s Patrikem Hankem řešit nebudu, Patrik je slušný pilot, který se hned omluvil a to se stává. Ale byl to již 4. velký incident tento závod, který mě stál x pozic a dalších 10s a poškození difusoru.
Ve Spa mně zničí závod Maroš na konci prvního kola - omluví se a přizná chybu. OK beru to, i když čtu jak to bylo oboustranné, když já byl úplně vlevo. V Brazílii po tom co neuděláme s Antolem místo jak pro autobus tak jsme ještě potrestaní i když mě poslal do bariéry monopost co nezvládl řízení na obrubníku kam se nemusel cpát. A teď vrchol všeho Sochi a takové to „hodnocení“ trestů!!! WHAT A JOKE!!!
Celkově v průběhu sezony a ne jen této se ukazuje, že někteří jezdci jsou si rovní a někteří jsou si rovnější! „Podporované“ týmy vedením a někteří jezdci mohou udělat takřka vše a vždy se to otočí na toho druhého. Fair play se tu skloňuje hodně často, ale v posledních sezonách to tak vůbec není a některé stáje jsou jasně chráněné a jiné jsou naopak takřka bez podpory a zastání. Někdo může útočit z velké dálky a předjet kontaktem a řekne se to je závodění, někdo dostane trest, že nenechal místo na vnitřku jako pro autobus. Jednou přece přední volí stopu, následně přední nenechává místo. Někdo dostane flastr za to, že je zrovna v přenose v záběru, ale ostatní průjezdy ostatních jezdců se nekontrolují. To Fair play moc nepřipomíná. Buď vše nebo nic, všichni nebo nikdo. Zaleží hlavně na tom kdo to je že… jakou barvu auta má a v jaké ligové „skupině“ se nachází.
Já osobně se zařídím … dostávám, dost nespokojených reakcí z celé ligy. Možná by se mělo diskutovat o změně na více postech.
|
Původně jsem to neměl v plánu, ale přidám sem i já svůj komentář. Vezmu to pěkně popořadě jako u Lukáše Balaje.
Lagující Rac: Vpustit do závodu lagujícího Martina Adamce byla určitě chyba. Na naši obranu, jsme se těsně před závodem dozvěděli, že maršál závodu se nedostaví a také jsme se soustředily na závod. V záznamu se to nejevilo tak hrozně. Proto jsem to ohodnotil jako oťukávání. Určitě tam nebyly vidět vozy v sobě.
T2: Je hezká psát po závodě, že na mé úrovni nikdo nebyl, až poté co si prohlídneš záznam. To pravidlo, kterým se tu oháníš platí pro souboje v závodě. Pravidlo které jsi ty porušil je v pravidlech na konci a je tam i krásný obrázek. Takhle zavřít T2 (no fuj), když si nemůžeš být jistý že tam nikdo není, když jsi sám napsal, že tě zpomalil kontakt s Adamcem. Být to na mě, tak ti za to dám 2x10s (na žádost vedení). Protože to, že spolu kolidovali Maroš a Honza byla Marošova vina. Kdyby jsi dodržel pravidlo o průjezdu prvními zatáčkami, řešil bych to jinak. Takhle ty jasný viník.
Brazílie T1: Ano viník byl P. Novotný, ale za co mu dát trest? Do nikoho nevrazil ani do něj?
První souboj s Veselým: Pravidlo, kterým ses oháněl v T1. Před brzdným bodem, musí mít jezdec vzadu osu předních kol před osou zadních kol soupeře. Takto zní to pravidlo. V T13 jste byli bok po boku a proto ti tam Honza nechal místo. Na té male rovince jsi kontakt ztratil a proto to tam Honza zavřel. Tvrdě ale v rámci pravidel.
Druhý souboj: Podobná situace, ale prohození stran. Tvrdší? Když vyženeš soupeře mimo trať, protože to neubrzdíš a vyjedeš až na obrubník. To je nezvládnutý. Pak jsi jel ideální stopu v domnění, že tam Honza už není, ale byl tam a kdyby jsi mu tam nechal více místa. Ke kontaktu by nedošlo. Za tohle sis mohl sám. Jestli je podle tebe tohle závodění tak to potěž. Na těchto dvou soubojích je to krásně vidět, jak se jezdit má a jak ne.
Novotný vs Antol Spa: Já tresty ve Spa nedělal. Tresty jsi psal na forum ty, takže se domnívám, že i tresty. Takže nechápu na co si stěžuješ.
Na adresu incidentů v Brazílii už sjednávám nápravu aby bylo jasné určit jestli tam to místo pro autobus bylo nebo ne. Do teď se to přesně určit nedá.
S tím cpaním na adresu Tomáše bych se moc neoháněl, jelikož byl vedle tebe. Podle tohoto, kam ses cpal ty s Veselým při tom prvním incidentu?
Snažím se posuzovat věci nestraně, ale přiznám, že v Soci to byl problém. Máme tu McLaren, který řve a stěžuje si na konci závodů, že všichni mu jen ubližují a zavírají zatáčky, cpou se mu do cesty a prostě mu to kazí. Tak běž jezdit do vrchu, nebo rally. Tam tě nikdo prudit nebude.
|
|