Autor: |
Zpráva: |
|
|
04.11.2019 - 09:07 |
|
Martin Bruňanský napsáno: |
Výpis cutov Slatina:
T1: 3, 4, 16, 31, 45
T2: 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 32, 33, 34, 35, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, ,49, 51
T3: 5, 7, 39
T7: 12, 19, 28, 33, 35, 41, 43, 45
T8: 1, 4, 9, 15, 22, 26, 31, 33, 37, 38, 42, 47, 49
T9: 32, 40, 44
T10: 10, 16, 17, 22, 23, 26, 33, 38, 44, 47, 50
T11: 40, 41, 46, 47, 52
T12: 4, 33, 45
T15: 17, 43
T16: 49
Jaro nemusíš si s tým robiť starosti, venuj sa radšej rodine.
Pozeral som aj iných jazdcov a našiel som dvoch, ktorí by boli diskvalifikovaní z pretekov, ale nejdem ich sem vypisovať lebo im nechcem škodiť, keďže som do závodu ani nenastúpil a môže mi to byť jedno. Bolo by ich asi trošku viac, len už tu za tým zaspávam |
Maťo ďakujem, sme odcestovaní mimo PC, preto by som mohol najskr až dnes neskoro večer. Určite klobúk dole a vďaka za tvoj čas a vôbec, že si vypísal časy tvojho jazdca. Je jasné, že ani teba tá jeho jazda vôbec netešila. Veď už len za T2 je u Romana jasná DQ a to tam má ešte kopec ďalších cutov v iných zákrutách. Kľudne daj aj ďalších, ktorí by mali byť DQ, ja som si všimol len jeho, lebo to bolo do oči bijúce.
Máš pravdu, ja som pretek nešiel, ale šli ho moji jazdci...
|
|
|
04.11.2019 - 16:49 |
|
Nee sorry, mňa sa to netýka. Ak niekto bude chcieť podať protest, tak ho podá. Hentoľko cutov určite nie je v pohode a tým pádom očakávam jasnú DQ, no na druhej strane bol tento okruh svojimi obrubníkmi dosť špecifický a napríklad aj jazdci, ktorí jazdili fakt na prvý pohľad pekne a hovoril som si pri nich, že si ten replay pretáčam zbytočne nazbierali okolo 20 cutov, ale získali tým takmer nulovú výhodu, tak proste načo im kaziť tie preteky.
MB10 |
|
Lukáš Balaj |
Pilot GP2 |
|
44 Příspěvky |
registrován: 17.11.2017 |
|
|
04.11.2019 - 16:56 |
|
... Pokračovanie textu z protestov, pre "lepšiu prehľadnosť" a aby sa admin nehneval
10. kolo T12: Hromek plánoval danú zákrutu výrazne cutovať, čo sa naozaj nedá predvídať - pohľad 1, pohľad 2, pohľad 3 (screeny sú vyhotovené ešte pred kontaktom). Takže za vzniknutú situáciu si mohol sám, ja som mu do zákruty nos nepichol, ani som to moc nemal v pláne (lebo Hromek..), ideálna stopa bola voľná. A to či som bol alebo nebol v brzdnom bode na jeho úrovni (podľa fakt nešťastne napísaného pravidla) je v tomto prípade podľa mňa irelevantné, nehovoriac o tom, že toto pravidlo nebolo dodržané len o nejaký centimeter.. A aj keby dodržané bolo, tak by mi tam miesto nenechal! (po 1. lebo Hromek, po 2. vie niekto odhadnúť v tých zrkadlách tú vzdialenosť kolies? ja teda nie). A môj brzdný bod, v ostatných kolách, bol ďalej ako jeho, ale v tomto prípade som kvôli bezpečnosti a stope brzdil skôr.
6. kolo T13: Andrš znova nebezpečný návrat na trať, musel som ísť po výjazde z T12 oveľa viac doprava (inak by ma trafil), v T13 miesto mal, ale takýmto štýlom predbiehať, že ma vytlačí z trate? (a ja som ho zavrel hej? nemám slov..) Toto chcete púšťať ako závodné incidenty? https://youtu.be/jnau3EEvuOY
6. kolo T8: Andrš.. čo viac povedať https://youtu.be/fZG_VOWL5uo
|
|
|
05.11.2019 - 09:40 |
|
WOW všetci sme vedeli, že táto trať je na skrátenia specifická kvôli obrubníkom ale, že by to dávalo extra výhodu a ovplyvnilo to pretek, jedine to vyzerá nepekne v zázname. Ja som s pohľadu kokpit veľa krát nevidel či už som za obrubníkom alebo nie proste to nie je vidieť pri tomto pohľade ak jazdíte po tých obrubníkoch čo nie je zakázané a sú súčasťou trate či? . 98% tých "skrátení" nemalo absolútne žiadny úmysel a ani mi neprinieslo výhodu. Úprimne asi 4-5 krát som normálne kutol zákrutu čo si pamätám proste som to netrafil alebo stratil grip "bol som celý pretek za druhým autom". Mrzí ma to ale vždy som tam podľa mňa stratil alebo ma šmyklo na obrubníku pri tých skráteniach, ktoré si pamätám. Ako som spomínal v replay to nevyzerá veľmi pekne ale že by to nejak ovplyvnilo preteky? Ale sak v pohode ja sa prispôsobím rozhodnutiu ale karma je zdarma páni. :-)
P.S. Ja som si s Romanom skvele zazávodil a užil si konečne pretek, ktorý mal gule a srdce ešte raz ďakujem Roman!
|
|
Jaroslav Strišovský
|
|
|
05.11.2019 - 10:14 |
|
Martin Frajka napsáno: |
WOW všetci sme vedeli, že táto trať je na skrátenia specifická kvôli obrubníkom ale, že by to dávalo extra výhodu a ovplyvnilo to pretek, jedine to vyzerá nepekne v zázname. Ja som s pohľadu kokpit veľa krát nevidel či už som za obrubníkom alebo nie proste to nie je vidieť pri tomto pohľade ak jazdíte po tých obrubníkoch čo nie je zakázané a sú súčasťou trate či? . 98% tých "skrátení" nemalo absolútne žiadny úmysel a ani mi neprinieslo výhodu. Úprimne asi 4-5 krát som normálne kutol zákrutu čo si pamätám proste som to netrafil alebo stratil grip "bol som celý pretek za druhým autom". Mrzí ma to ale vždy som tam podľa mňa stratil alebo ma šmyklo na obrubníku pri tých skráteniach, ktoré si pamätám. Ako som spomínal v replay to nevyzerá veľmi pekne ale že by to nejak ovplyvnilo preteky? Ale sak v pohode ja sa prispôsobím rozhodnutiu ale karma je zdarma páni. :-)
P.S. Ja som si s Romanom skvele zazávodil a užil si konečne pretek, ktorý mal gule a srdce ešte raz ďakujem Roman! |
ja už som mal vyhrážky od vedúceho tímu, keď som ako odvolacia komisia rozhodol v neprospech, teraz tu píšeš Martin, že karma je zdarma, narážaš asi na to, že sa to niekedy mne vráti, však? kľudne aj kontrolujte po každom preteku môj replay, máte tu možnosť potom aj spísať všetky poje priestupky a podať protesty, nech sa páči... ako píšeš, z replaya to nevyzerá dobre... no z prenosu to vyzeralo úplne smiešne, čo Roman predvádzal.. som rád, že Lubo Niče podal protest aj na vás, to, že trať zvádzala na skrátenie je teda riadne slabá výhovorka...veď aj ty si bol mimo trať možno aj viackrát ako bol počet kôl.. a ešte sa obhajuj a píš niečo o karme..
|
|
|
05.11.2019 - 12:09 |
|
Nechápem aký zmysel mala tvoja reakcia úplne z cesty Jaro, prepáč absolútne si ma nepochopil a zbytočne tu provokuješ.
|
|
|
05.11.2019 - 12:18 |
|
Martin Frajka napsáno: |
Nechápem aký zmysel mala tvoja reakcia úplne z cesty Jaro, prepáč absolútne si ma nepochopil a zbytočne tu provokuješ. |
chcel som si obhájiť protest na Romana
karma je zdarma som myslel, že narážaš práve na mňa, že som podal protest a sa mi to vráti, že keď budem ja strihať zákruty, že podá protest niekto iný... hoci vy ste si preteky veľmi užili a vlastne tými cutmi ste nič nezískali
|
|
Patrik Hanko |
Pilot RC modelů |
|
16 Příspěvky |
registrován: 19.06.2019 |
|
|
05.11.2019 - 12:38 |
|
Martin Frajka napsáno: |
WOW všetci sme vedeli, že táto trať je na skrátenia specifická kvôli obrubníkom ale, že by to dávalo extra výhodu a ovplyvnilo to pretek, jedine to vyzerá nepekne v zázname. Ja som s pohľadu kokpit veľa krát nevidel či už som za obrubníkom alebo nie proste to nie je vidieť pri tomto pohľade ak jazdíte po tých obrubníkoch čo nie je zakázané a sú súčasťou trate či? . 98% tých "skrátení" nemalo absolútne žiadny úmysel a ani mi neprinieslo výhodu. Úprimne asi 4-5 krát som normálne kutol zákrutu čo si pamätám proste som to netrafil alebo stratil grip "bol som celý pretek za druhým autom". Mrzí ma to ale vždy som tam podľa mňa stratil alebo ma šmyklo na obrubníku pri tých skráteniach, ktoré si pamätám. Ako som spomínal v replay to nevyzerá veľmi pekne ale že by to nejak ovplyvnilo preteky? Ale sak v pohode ja sa prispôsobím rozhodnutiu ale karma je zdarma páni. :-)
P.S. Ja som si s Romanom skvele zazávodil a užil si konečne pretek, ktorý mal gule a srdce ešte raz ďakujem Roman! |
Nesúhlasím s tým že skrátenia len zle vyzerajú v zázname a nedávajú extra výhodu... Keď niekto na takejto trati jazdí s tým že si na to dáva pozor, musí si do zákrut nabiehať inak, tým pádom točí inak volantom, čo okrem získavania času môže viesť aj k šetreniu pneumatík pokiaľ to robí "správne"... Keď sa to stane 5x za závod tak jasné že to žiadny vplyv na nič nemá, ale keď to niekto spraví 50-100x, tak určite áno... Okrem toho ten jazdec musí jazdiť trochu inú stopu a nemôže udržať počas prejazdov zákrutami rovnakú rýchlosť ako ten ktorý si na to pozor nedáva, čo napríklad v esíčkach v druhom sektore dokáže ušetriť úplne v kľude v každom kole aj niekoľko desatín, záleží od toho ako presne to prejdeš... Nemusí krátiť úmyselne, stačí že v každej zákrute získa pár desiatok centimetrov k dobru tým že sa proste nesnaží nekrátiť... Nemyslím to teraz osobne na teba, nevidel som tvoje skrátenia a možno si jazdil druhý sektor čisto, aj keď myslím že u každého bolo 90% skrátení práve tam, ale je to len príklad toho že to výhodu určite dáva
|
|
|
05.11.2019 - 14:32 |
|
Patrik v tomto podaní s tebou súhlasím. Ja som to písal z môjho pohľadu, že som sa snažil jazdiť fér a vôbec som to nebral tak ako si písal, že by som na tom chcel získavať čas alebo šetril pneumatiky, mať lepšie prejazdy. Proste som sa snažil ísť to čo som mal natrénované a s pohľadu kokpit sa mi nezdalo, že by som jazdil "úplne mimo trate alebo sa nesnažil dodržovať limity". Bolo to dané aj špecifikáciu trate, že sú tam obrubníky aké sú a je to ťažšie odhadnúť. To nemení nič na tom, že skrátenia som mal, protest bol podaný, trest by som mal dostať a tí čo im na tom tak záleží budú spokojní.
|
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
05.11.2019 - 14:48 |
|
Martin Frajka napsáno: |
Ja som s pohľadu kokpit veľa krát nevidel či už som za obrubníkom alebo nie proste to nie je vidieť pri tomto pohľade ak jazdíte po tých obrubníkoch čo nie je zakázané a sú súčasťou trate či? |
Jen bych rád upozornil, že obrubník není součástí tratě, určující jsou bílé čáry.
Jinak souhlasím, že při pohledu z kokpitu korektnost průjezdu není vidět, takže když si nejsem jistý, tak průjezd zkontroluju z replaye z vnějšího pohledu.
Petr |
|