VC Bahrajnu
Penalizace za nepřihlášení:
L. Nežník (Ren)
+ 1p
M. Tutko (Alfa)
+ 1p
L. Vítek (Rac)
+ 1p
Kontrola 2 směsí pneu v závodě:
Všichni OK
Kontrola pneu Top 10 na startu:
Všichni OK
Odpykané penalizace:
R. Slatina (Mer)
Q1 + 1s,1p
L. Nežník (Ren)
+ 1p
M. Tutko (Alfa)
+ 1p
Neodpykané penalizace:
L. Vítek (Rac)
+ 1p
Zkrácení v Q1:
Zkrácení v Q2:
Vyšetřování po závodě:
Q1
Tým Haas
2xV - J. Žáček (Cze) - J. Žáčkovi se nenačetly vozy v Q. Maršálem poslán zjednat nápravu. -
Upozornění
1. kolo čas: 267
T1 -
M. Tutko (Alfa)
M - T. Tesař (Cze)
V - M. Tutko při brzdění do T1 nezvládl svůj vůz a otočil se přímo do cesty T. Tesaře, který neměl šanci reagovat. -
Běžný incident 2x+10s
3.Kolo čas: 477
T4 - L. Nežník (Ren)
M - M. Králík (Fer) - Na rovince před T4 jel L. Nežník za M. Králíkem a vlivem chyby hry poslal L. Nežník M. Králíka mimo trať.
M. Králík ztratil 6 pozic. -
Závodní incident
9.Kolo čas: 1050
T2 - O. Hromek (Haas)
VM - R. Slatina (Alfa) - Při průjezdu T2 najel O. Hromek na obrubník, který rozhodil jeho vůz a nasměroval jej na R. Slatinu. Došlo k lehkému kontaktu a otočení O. Hromka.
O. Hromek ztratil 2 pozice. -
Závodní incident
11.Kolo čas: 1320
T13 - O. Hromek (Haas) - M. Strejcovský (SAT)
V - O. Hromek při brzdění do T13 nezvládl svůj vůz. Dostal smyk a korekcí se dostal mimo trať. Poté se vracel na trať a M. Strejcovský byl v dostatečné vzdálenosti aby přečetl úmysl O. Hromka. - Neřešeno
14.Kolo čas: 1320
T13 -
M. Tutko (Alfa) - M. Strejcovský (SAT)
V - M. Tutko při brzdění do T13 nezvládl svůj vůz najel na obrubník, který jej poslal ve smyku zpět na trať. M. Tutko ve smyku přidal plyn a zboku vrazil do M. Strejcovského. -
Malý incident +5s
3.Kolo čas: 1880
T14 - P. Mareček (Haas)
M - R. Konrád (Mer) - P. Mareček se pokusil o předjetí R. Konráda. Bohužel vlivem chyby hry skončily oba vozy ve vzájemné kolizi.
R. Konrád ztratil 1 pozici. -
Závodní incident
43.Kolo čas: 4430
T12 -
Z. Švancara (Wil) M - O. Hromek (Haas)
V -Z.Švancara by dlouhý při útoku na O. Hromka v zatáčce T11. Poté si chtěl Z. Švancara najet na průjezd další zatáčkou a nečekal, že tam O. Hromek bude. Z. Švancara nenechal O. Hromkovy dostatek místa na trati. Došlo ke kontaktu vozů a oba skončili mimo trať. -
Běžný incident +10s
Protest po závodě na limity tratě:
Žádné
Shrnutí penalizací:
Z. Švancara (Wil)
+ 10s
M. Tutko (Alfa)
+ 25s ( Jelikož nelze penalizaci aplikovat, protože je M. Tutko poslední jezdec v daném kole, bude dle pravidel trest přesunut do následného závodu. Přepočet posunu podle tabulky trestů >> (+10s = 6p x2 = 12p)+(+5s = 3p) = celkem +15 pozic)
Do dalšího závodu:
L. Vítek (Rac)
+ 3p
M.Tutko
+ 15p
EDIT ADMIN: Závěrečný verdikt jsem upravil dle aktuálních pravidel. Ani maršál nemůže svévolně upravit jasně definované pravidlo o převodu trestu. Petr Kolář již pracuje na technickém řešení jak promítnout trest zpětně do závodu, v současné chvíli tato změna není dotažena a proto stále platí aktuální pravidla. Preferuji však uplatňování trestů především zpětně do závodu, a proto pokud se podaří technické řešení zrealizovat před startem dalšího závodu skupiny B, bude aplikace trestu převedena a M.Tutko půjde do dalšího závodu bez posunu.
Legenda:
I - Žádost o informace v závodě
V - Podnět pro vyšetřování v závodě
P - Protest pro vyšetřování po závodě
M - Incidentu si všiml Maršál
RR - Žádost o restart závodu
Odvolání je možné do 7.4.2020 do 20:00.
Upozorňuji, že pokud bude odvolání jednomyslně zamítnuto, bude trest nebo potencionální trest, zdvojnásoben a promítnut do závodu V případě, že by zdvojnásobení trestu nemělo vliv na posun jezdce, budou mu odečteny body na nižší pozici.