Fórum zpráv   >>   Archiv   >>   Sezona 2020/1 - Tresty a protesty

Sk.A - VC Španělska 10.5.2020 20:00

Seřadit:      1 2  » printview




Autor: Zpráva:
Petr Kolář Člen klanu
Administrátor
467 Příspěvky
registrován: 01.11.2006
0 0
10.05.2020 - 21:53  
Protesty podávejte do 11.5.2020 20:00. Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru, nebo si jich všimne maršál. I na incidenty, na které bylo podáno "V" v závodě musí být podán oficiální protest. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i proti protest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu!

Serverový replay je k dispozici zde

Petr
Jaroslav Strišovský Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
630 Příspěvky
registrován: 22.09.2015
7 0
11.05.2020 - 00:01  
Protest na Honzu Veseleho, cas 4195, predbehnutie odstrcenim.

Patrik Novotný
Patrik Novotný Člen klanu
Technický vedoucí
161 Příspěvky
registrován: 13.11.2016
6 -8
11.05.2020 - 16:38  
Chtěl bych podat protest na Matyáše Lukovského za zavření zatáčky č.2, čas replaye 3211s

Lukovský se ubránil předjetí jen za cenu velmi nebezpečného manévru a to nekompromisním zavřením zatáčky. Musel o mě vědět, že jedeme vedle sebe, místo nenechal a zatočil do mě.


https://i.ibb.co/fnwmYgj/96625388-607940960069985-2487409526131654656-n.jpg
https://i.ibb.co/RBjZwt7/96678224-2790269901099055-8319060891655995392-n.jpg

Matyáš Lukovský Člen klanu
Pilot motokáry
35 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
4 -4
11.05.2020 - 19:49  
Chtěl bych podat protest na Patrika Novotného, který v čase 3356 nezvládl svůj monopost při pokusu o předjetí, přičemž do mě naboural a poškodil mi celý pravý bok monopostu. Následně ještě tímto manévrem ohrozil Miroslava Chvojku, který musel zpomalit, aby se mu vyhnul.

Ľuboš Nežník Člen klanu
Pilot F1
89 Příspěvky
registrován: 13.07.2017
3 -2
13.05.2020 - 21:40  
Trest za neprihlásenie :žiadne


Kontrola pneu v závode: v poriadku


Kontrola pneu TOP10 na štarte : nekontrolované


Odpykané tresty: Menšik a Vejrych za neprihlásenie


Neodpykané tresty :Maciejewski, viď.nižšie


Nedodržanie limitov v Q1 a Q2 :nekontrolované


Vyšetrovanie po závode na riadne podane protesty:

Strišovský na Veselého : Vesely postrčil súpera čo malo za následok horší prejazd zákrutou pre Strišovského a samozrejme že Veselý ho predbehol : trest :menši incident 5 s. pre Veselého

Novotný na Lukovského : Lukovsky zavrel Novotneho v snahe ho predbehnúť ,nenechal mu dosť miesta : trest : menší incident 5 s. pre Lukovského

Lukovský na Novotného : Novotný nezvládol predbiehanie súpera v špinavom vzduchu a narazil mu bok monopostu : trest: závodný incident s upozornením pre Novotneho lebo vie o predbiehaní súpera zo špinavého
vzduchu

Zrnutie tresto : Lukovský 5 s.
Veselý 5 s.
Novotný napomenutie



Tresty do budúceho závodu :

Maciejewski > +3 pozície
Maciejewski > S/G10 v cca 5. kole závodu
Maciejewski > podmienečný zákaz štartu

Odvolanie do 14.5.2020 do 21.40 hodín

Upozornenie:keď bude odvolanie jednohlasne zamietnuté ,bude trest alebo potencionálni trest ,zdvojnásobený a zohľadnený z závode .V prípade že zdvojnásobenie trestu by namalo vplyv na posun jazdca,budu mu odpočítané body na nižšiu pozíciu

Matyáš Lukovský Člen klanu
Pilot motokáry
35 Příspěvky
registrován: 22.10.2015
5 -5
13.05.2020 - 21:46  
Chtěl bych se odvolat proti mému trestu.

Ľuboš Nežník Člen klanu
Pilot F1
89 Příspěvky
registrován: 13.07.2017
0 0
14.05.2020 - 22:19  
Zvolávam odvolovaciu komisiu v zložení zastupcou : Red Bull, Williams, McL

EDIT ADMIN:
Odvolací komise je stanovena dle rozpisu závod č.7 - zástupce týmu č. 8,9,10 z poslední uzavřené sezony 2019/2
Jedná se o zodpovědnost vedoucích týmu - Hančl, Řehák, Sládek
D.Hančl se již jako hlavní maršál k incidentu vyjadřoval, stejně jako admin M.Slezar - proto bych rád požádal jako náhradu A.Marečáka

Složení odvolací komise : Marečák, Řehák, Sládek

Prosím o potvrzení, zamítnutí nebo jiný trest za incident Lukovský - Novotný

Maršál: Novotný na Lukovského : Lukovsky zavrel Novotneho v snahe ho predbehnúť ,nenechal mu dosť miesta : trest : menší incident 5 s. pre Lukovského

dle pravidel ČF1L a jejího upřesnění ze dne 26.3.2019 ve znění :
... jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky.
Proč se to nesmí vztahovat za brzdným bodem je asi všem jasné, pokud ne, jen připomenu, že jsou střelci co to tam pošlou z velké dálky, někdy i bez jakékoli šance manévr zvládnout. Brzdný bod se dá u každého jezdce téměř přesně určit z předchozích kol a nebude tak diskuze o tom, kdo má kde svůj brzdný bod.

Andrej Marečák Člen klanu
Technický vedoucí
230 Příspěvky
registrován: 06.02.2015
5 -2
15.05.2020 - 10:19  
Najprv mi situácia pripomenula kolíziu Strolla (Matyáš) a Norrisa (Patrik) v minulom roku v tej istej dvojzákrute. Pozrel som si analýzu ich kontaktu z ktorého vzišlo, že to bolo správne posúdené ako závodný incident.

Tuto však bola situácia trochu iná, Patrik sa dokázal udržať po boku Matyáša celú prvú zákrutu a do druhej zákruty vchádzali na rovnakej úrovni. Z toho dôvodu mal Lukovský povinnosť nechať Novotnému priestor na vnútrajšku. Z môjho pohľadu Lukovský o Novotnom vedel, keďže nejaký priestor tam nechával, Novotný tiež vedel o Lukovskom keďže pred apexom spomalil aby dokázal vytočiť a nechať priestor Lukovskému na výjazde. Povedal by som, že priestor, ktorý tam Lukovský nechal Novotnému bol menší ako by si to situácia žiadala, na druhej strane ak by sa Novotný dokázal udržať na obrubníku (čo ale chápem, že je ťažké), tak by ku kolízii nedošlo.

Verdikt: Podľa mňa bol maršálmi správne označený za vinníka Lukovský, ktorý mohol nechať viacej priestoru. Súhlasim teda s trestom pre Lukovského, avšak zvážil by som jeho zmiernenie na napomenutie.

Miloslav Sládek Člen klanu
Pilot motokáry
38 Příspěvky
registrován: 08.01.2019
4 -2
15.05.2020 - 11:31  
Matyáš by měl nechat více prostoru ale nenalezl jsem sebemenší náznak úmyslu poškodit Patrika Novotného. Dle mého názoru pouze neodhadl ponechaný prostor pro soupeře bez úmyslu ho poškodit..Po startu v T1 se dějou mnohem horši taškařice a neřeši se to. Za mne: Napomenutí bez časove penalizace pro Matyáše.

Petr Řehák Člen klanu
Pilot GP2
76 Příspěvky
registrován: 25.09.2016
3 0
15.05.2020 - 14:35  
Zdravím,
jezdec je povinen ponechat dostatek místa na průjezd, nebavme se tady zase o centimetrech,
soupeř musí mít na trati prostor na projetí zatáčky, a jestli soupeř si to potom třeba střihne přes obrubník, tak to je už jeho věc.
souhlasím jak rozhodl maršál,
zatím ahoj a na trati se uvidíme


čti více Ľuboš Nežník napsáno:

Seřadit:      1 2  » printview

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz