Autor: |
Zpráva: |
|
Petr Kolář |
Administrátor |
|
467 Příspěvky |
registrován: 01.11.2006 |
|
|
10.05.2020 - 21:53 |
|
Protesty podávejte do 11.5.2020 20:00. Řešit se budou pouze incidenty, na které bude podán protest tady na fóru, nebo si jich všimne maršál. I na incidenty, na které bylo podáno "V" v závodě musí být podán oficiální protest. Bude-li podán protest na limity tratě, bude mít jmenovaný 24 hodin na podání protestu na jiné jezdce (pouze porušení limitů tratě a protest i proti protest je nutno podat formou výpisu obsahující kolo a čas každého porušení). Výsledky budou oficiální až po uzavření protestů a trestů, které budou připočítány k času závodu!
Serverový replay je k dispozici zde
Petr |
|
|
11.05.2020 - 00:01 |
|
Protest na Honzu Veseleho, cas 4195, predbehnutie odstrcenim.
|
|
Patrik Novotný
|
|
Patrik Novotný |
Technický vedoucí |
|
161 Příspěvky |
registrován: 13.11.2016 |
|
|
11.05.2020 - 16:38 |
|
Chtěl bych podat protest na Matyáše Lukovského za zavření zatáčky č.2, čas replaye 3211s
Lukovský se ubránil předjetí jen za cenu velmi nebezpečného manévru a to nekompromisním zavřením zatáčky. Musel o mě vědět, že jedeme vedle sebe, místo nenechal a zatočil do mě.
|
|
|
11.05.2020 - 19:49 |
|
Chtěl bych podat protest na Patrika Novotného, který v čase 3356 nezvládl svůj monopost při pokusu o předjetí, přičemž do mě naboural a poškodil mi celý pravý bok monopostu. Následně ještě tímto manévrem ohrozil Miroslava Chvojku, který musel zpomalit, aby se mu vyhnul.
|
|
|
13.05.2020 - 21:40 |
|
Trest za neprihlásenie :žiadne
Kontrola pneu v závode: v poriadku
Kontrola pneu TOP10 na štarte : nekontrolované
Odpykané tresty: Menšik a Vejrych za neprihlásenie
Neodpykané tresty :Maciejewski, viď.nižšie
Nedodržanie limitov v Q1 a Q2 :nekontrolované
Vyšetrovanie po závode na riadne podane protesty:
Strišovský na Veselého : Vesely postrčil súpera čo malo za následok horší prejazd zákrutou pre Strišovského a samozrejme že Veselý ho predbehol : trest :menši incident 5 s. pre Veselého
Novotný na Lukovského : Lukovsky zavrel Novotneho v snahe ho predbehnúť ,nenechal mu dosť miesta : trest : menší incident 5 s. pre Lukovského
Lukovský na Novotného : Novotný nezvládol predbiehanie súpera v špinavom vzduchu a narazil mu bok monopostu : trest: závodný incident s upozornením pre Novotneho lebo vie o predbiehaní súpera zo špinavého
vzduchu
Zrnutie tresto : Lukovský 5 s.
Veselý 5 s.
Novotný napomenutie
Tresty do budúceho závodu :
Maciejewski > +3 pozície
Maciejewski > S/G10 v cca 5. kole závodu
Maciejewski > podmienečný zákaz štartu
Odvolanie do 14.5.2020 do 21.40 hodín
Upozornenie:keď bude odvolanie jednohlasne zamietnuté ,bude trest alebo potencionálni trest ,zdvojnásobený a zohľadnený z závode .V prípade že zdvojnásobenie trestu by namalo vplyv na posun jazdca,budu mu odpočítané body na nižšiu pozíciu
|
|
|
13.05.2020 - 21:46 |
|
Chtěl bych se odvolat proti mému trestu.
|
|
|
14.05.2020 - 22:19 |
|
Zvolávam odvolovaciu komisiu v zložení zastupcou : Red Bull, Williams, McL
EDIT ADMIN:
Odvolací komise je stanovena dle rozpisu závod č.7 - zástupce týmu č. 8,9,10 z poslední uzavřené sezony 2019/2
Jedná se o zodpovědnost vedoucích týmu - Hančl, Řehák, Sládek
D.Hančl se již jako hlavní maršál k incidentu vyjadřoval, stejně jako admin M.Slezar - proto bych rád požádal jako náhradu A.Marečáka
Složení odvolací komise : Marečák, Řehák, Sládek
Prosím o potvrzení, zamítnutí nebo jiný trest za incident Lukovský - Novotný
Maršál: Novotný na Lukovského : Lukovsky zavrel Novotneho v snahe ho predbehnúť ,nenechal mu dosť miesta : trest : menší incident 5 s. pre Lukovského
dle pravidel ČF1L a jejího upřesnění ze dne 26.3.2019 ve znění :
... jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky.
Proč se to nesmí vztahovat za brzdným bodem je asi všem jasné, pokud ne, jen připomenu, že jsou střelci co to tam pošlou z velké dálky, někdy i bez jakékoli šance manévr zvládnout. Brzdný bod se dá u každého jezdce téměř přesně určit z předchozích kol a nebude tak diskuze o tom, kdo má kde svůj brzdný bod.
|
|
Andrej Marečák |
Technický vedoucí |
|
230 Příspěvky |
registrován: 06.02.2015 |
|
|
15.05.2020 - 10:19 |
|
Najprv mi situácia pripomenula kolíziu Strolla (Matyáš) a Norrisa (Patrik) v minulom roku v tej istej dvojzákrute. Pozrel som si analýzu ich kontaktu z ktorého vzišlo, že to bolo správne posúdené ako závodný incident.
Tuto však bola situácia trochu iná, Patrik sa dokázal udržať po boku Matyáša celú prvú zákrutu a do druhej zákruty vchádzali na rovnakej úrovni. Z toho dôvodu mal Lukovský povinnosť nechať Novotnému priestor na vnútrajšku. Z môjho pohľadu Lukovský o Novotnom vedel, keďže nejaký priestor tam nechával, Novotný tiež vedel o Lukovskom keďže pred apexom spomalil aby dokázal vytočiť a nechať priestor Lukovskému na výjazde. Povedal by som, že priestor, ktorý tam Lukovský nechal Novotnému bol menší ako by si to situácia žiadala, na druhej strane ak by sa Novotný dokázal udržať na obrubníku (čo ale chápem, že je ťažké), tak by ku kolízii nedošlo.
Verdikt: Podľa mňa bol maršálmi správne označený za vinníka Lukovský, ktorý mohol nechať viacej priestoru. Súhlasim teda s trestom pre Lukovského, avšak zvážil by som jeho zmiernenie na napomenutie.
|
|
|
15.05.2020 - 11:31 |
|
Matyáš by měl nechat více prostoru ale nenalezl jsem sebemenší náznak úmyslu poškodit Patrika Novotného. Dle mého názoru pouze neodhadl ponechaný prostor pro soupeře bez úmyslu ho poškodit..Po startu v T1 se dějou mnohem horši taškařice a neřeši se to. Za mne: Napomenutí bez časove penalizace pro Matyáše.
|
|
Petr Řehák |
Pilot GP2 |
|
76 Příspěvky |
registrován: 25.09.2016 |
|
|
15.05.2020 - 14:35 |
|
Zdravím,
jezdec je povinen ponechat dostatek místa na průjezd, nebavme se tady zase o centimetrech,
soupeř musí mít na trati prostor na projetí zatáčky, a jestli soupeř si to potom třeba střihne přes obrubník, tak to je už jeho věc.
souhlasím jak rozhodl maršál,
zatím ahoj a na trati se uvidíme
Ľuboš Nežník napsáno: |
Zvolávam odvolovaciu komisiu v zložení zastupcou : Red Bull, Williams, McL
EDIT ADMIN:
Odvolací komise je stanovena dle rozpisu závod č.7 - zástupce týmu č. 8,9,10 z poslední uzavřené sezony 2019/2
Jedná se o zodpovědnost vedoucích týmu - Hančl, Řehák, Sládek
D.Hančl se již jako hlavní maršál k incidentu vyjadřoval, stejně jako admin M.Slezar - proto bych rád požádal jako náhradu A.Marečáka
Složení odvolací komise : Marečák, Řehák, Sládek
Prosím o potvrzení, zamítnutí nebo jiný trest za incident Lukovský - Novotný
Maršál: Novotný na Lukovského : Lukovsky zavrel Novotneho v snahe ho predbehnúť ,nenechal mu dosť miesta : trest : menší incident 5 s. pre Lukovského
dle pravidel ČF1L a jejího upřesnění ze dne 26.3.2019 ve znění :
... jezdec v předu je povinen ponechat dostatek místa na průjezd (v zatáčce i na rovince) bude-li jezdec vzadu předním kolem nejméně na úrovni jeho zadního kola. Neponechání místa bude bráno jako zavření zatáčky nebo vytlačování. Toto pravidlo se však nevztahuje na jezdce, který tohoto bodu dosáhl za brzdným bodem té které zatáčky.
Proč se to nesmí vztahovat za brzdným bodem je asi všem jasné, pokud ne, jen připomenu, že jsou střelci co to tam pošlou z velké dálky, někdy i bez jakékoli šance manévr zvládnout. Brzdný bod se dá u každého jezdce téměř přesně určit z předchozích kol a nebude tak diskuze o tom, kdo má kde svůj brzdný bod. |
|
|