Autor: |
Zpráva: |
|
|
16.10.2020 - 11:54 |
|
Navrhujem doplnit do pravidiel (pre tych, ktorym to nie je jasne) dodrziavanie limitov trate bezprostredne pred vjazdom do meraneho kola aj vyjazd z meraneho kola, pretoze to ma vplyv na samotne merane kolo.
|
|
|
16.10.2020 - 12:03 |
|
Ja som za to, aby sa to dodržovalo počas celého kola. Nemyslím ale milimetrové výjazdy mimo trať, no očividné krátenie trate prejazdom rôznych skratiek a podobne. Najmä na tratiach, kde sú široké výbehové zóny sa da v OUT LAPE získať čas, ako napríklad v Andrejovom prípade v Monze, kde by pri dodržiavaní limitov nemal šancu stihnúť vojsť do meraného kola. Môže síce nastať prípad, keď púšťame okoloidúceho pilota a vyjdeme mimo limitov, ale tak to je bežná záležitosť a nebude problém rozlíšiť, či ide o takéto púšťanie alebo úmyselné skracovanie.
Vlastne takáto vec v pravidlách ani nemusí byť, to má byť automaticky jasné.
MB10 |
|
|
16.10.2020 - 12:19 |
|
Martin Bruňanský napsáno: |
Ja som za to, aby sa to dodržovalo počas celého kola. Nemyslím ale milimetrové výjazdy mimo trať, no očividné krátenie trate prejazdom rôznych skratiek a podobne. Najmä na tratiach, kde sú široké výbehové zóny sa da v OUT LAPE získať čas, ako napríklad v Andrejovom prípade v Monze, kde by pri dodržiavaní limitov nemal šancu stihnúť vojsť do meraného kola. Môže síce nastať prípad, keď púšťame okoloidúceho pilota a vyjdeme mimo limitov, ale tak to je bežná záležitosť a nebude problém rozlíšiť, či ide o takéto púšťanie alebo úmyselné skracovanie.
Vlastne takáto vec v pravidlách ani nemusí byť, to má byť automaticky jasné. |
suhlas
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
17.10.2020 - 10:02 |
|
Z příspěvků a vašich názorů je třeba doplnit do pravidel ČF1L pár vět:
- úmyslné přepuštěním pozice (mimo týmovou režii) v posledních pěti kolech závodu je hrubé porušení fair play a bude tak penalizováno DQ ze závodu pro všechny zúčastněné jezdce.
- v kvalifikačním režimu je zakázáno úmyslně využívat jízdu mimo limity tratě (krácení zatáček, zkratky, atd.), porušení bude penalizováno DQ z té které části kvalifikace. Limity tratě bezprostředně před i po měřeném kole je nutné plně dodržet, jejich porušení bude bráno stejně jako přestupek v měřeném kole.
|
|
|
17.10.2020 - 10:21 |
|
Martin Slezar napsáno: |
Z příspěvků a vašich názorů je třeba doplnit do pravidel ČF1L pár vět:
- úmyslné přepuštěním pozice (mimo týmovou režii) v posledních pěti kolech závodu je hrubé porušení fair play a bude tak penalizováno DQ ze závodu pro všechny zúčastněné jezdce.
- v kvalifikačním režimu je zakázáno úmyslně využívat jízdu mimo limity tratě (krácení zatáček, zkratky, atd.), porušení bude penalizováno DQ z té které části kvalifikace. Limity tratě bezprostředně před i po měřeném kole je nutné plně dodržet, jejich porušení bude bráno stejně jako přestupek v měřeném kole. |
Nezlobte se na mě, ale to s přepouštěním pozic mi přijde jako totální kravina. Nevidim důvod proč bych si nemohl přepustit pozice s mým kolegou/kamarádem, když máme třeba rozdílnou strategii nebo tak. A hlavně si umím představit ty čachry a následný posuzování jestli to bylo, nebo nebylo pusteni. Pokud třeba někdo udělá úmyslně “chybu”, vyjede z tratě aby pustil toho za sebou...
S pravidlem ohledně limitů souhlasím, ale to druhé je za mě docela omyl.
Nigi |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
17.10.2020 - 10:32 |
|
Ondřej Nigrin napsáno: |
Martin Slezar napsáno:
Z příspěvků a vašich názorů je třeba doplnit do pravidel ČF1L pár vět:
- úmyslné přepuštěním pozice (mimo týmovou režii) v posledních pěti kolech závodu je hrubé porušení fair play a bude tak penalizováno DQ ze závodu pro všechny zúčastněné jezdce.
- v kvalifikačním režimu je zakázáno úmyslně využívat jízdu mimo limity tratě (krácení zatáček, zkratky, atd.), porušení bude penalizováno DQ z té které části kvalifikace. Limity tratě bezprostředně před i po měřeném kole je nutné plně dodržet, jejich porušení bude bráno stejně jako přestupek v měřeném kole.
Nezlobte se na mě, ale to s přepouštěním pozic mi přijde jako totální kravina. Nevidim důvod proč bych si nemohl přepustit pozice s mým kolegou/kamarádem, když máme třeba rozdílnou strategii nebo tak. A hlavně si umím představit ty čachry a následný posuzování jestli to bylo, nebo nebylo pusteni. Pokud třeba někdo udělá úmyslně “chybu”, vyjede z tratě aby pustil toho za sebou...
S pravidlem ohledně limitů souhlasím, ale to druhé je za mě docela omyl. |
Je to návrh k diskuzi, Může a nemusí se to do pravidel dostat, ale nechceš tím říct, že je to úplně fair play vůči ostatním jezdcům..... jsem moc rád když si kluci rozumí, pomáhají si a baví se spolu, ale také spolu soutěžíme a takové získávání bodů by mělo zůstat v rámci týmu a zachovat soutěživost mezi týmy.
|
|
|
17.10.2020 - 10:35 |
|
Podla.mna je rozdiel vypustit suboj a to co ukazal martin antol.. Keby som takto pustil novotneho ja, tak by ste chlapci z RB a AT asi mali iny nazor
|
|
|
17.10.2020 - 10:38 |
|
nemam problem s prepustenim pozice v ramci tymove rezii...
Ale poustet nekoho z jineho tymu, protoze je to kamarada? jako tohle myslis vazne? DDD
Takze ti prijde uplne ok, ze pojedu pul kola na ctvrt plynu, abych nekoho takoveho pustil?
Podle me to sem nepatri a ani nikam jinam..
|
|
|
17.10.2020 - 10:40 |
|
Tak v Rusku ve skupině A pouštěl Honza Veselý Patrika Novotného, ve skupině B v Monze zase Lubo Nežník Marka Slezara a mě.
|
|
|
17.10.2020 - 10:44 |
|
Tak to je jaky rozdiel,.. Oni nepustali len nebojovali, lebo to neboli ich superi,.. Nechceli stracat cas.. To je uplne normalne.. trochu miesas
|
|