Autor: |
Zpráva: |
|
|
23.10.2020 - 19:47 |
|
Čaute, chcel by som sa spýtať, ako treba vchádzať do boxov? Pravidla hovoria o dodržiavaní bielej čiary iba pri výjazde, tuto je to však dosť špecifické a tým pádom navrhujem, aby bola čiara dodržovaná aj na vjazde. Prikladám aj obrázok.
ČERVENÁ - nesmieme sa dotknúť ani jedným kolesom
ZELENÁ - môžeme sa dotýkať, aspoň jedno koleso však musí zostať na trati
Dodržiavanie výjazdovej čiary beriem ako samozrejmosť, avšak pamätám si, že v minulosti sa to tu riešilo všeliako, tak by som teda prosil aj o upresnenie v tomto prípade. Môj návrh je určite čiaru dodržiavať.
MB10 |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
23.10.2020 - 20:29 |
|
Rozhodnutí o vjezdové čáře do boxů bych nechal na těch zkušenějších a doufám, že budou své hlasování v uvedené anketě na webu brát i s přihlédnutím na jezdce skupiny B.
Co se týká výjezdové čáry..... v minulosti se toleroval přejezd výjezdové čáry za červeno-bílím šrafováním, a to především z toho důvodu, že se Singapur jezdil ve dne a čára byla velmi špatně viditelná. Teď jedeme v noci, tak bych se držel pravidel. Bílá výjezdová čára přímo sousedící s tratí se dodržovat musí, na levé straně uličky jsme čáru nikdy neřešili. Limity tratě jsou pravili dány a navazují na výjezdovou čáru z boxů bílou čarou tratě. Uvnitř boxové uličky jsme ji neřešili nikde.
|
|
|
23.10.2020 - 22:22 |
|
Aky trest bude ak sa dotknem cerveneho, napr. vonkajsieho obrubnika pravym prednym kolesom? Bude to brane len ako porusenie limitov trate, alebo casova penalizacia ako ked sa dotknem vyjazdovej ciary?
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
23.10.2020 - 23:28 |
|
Jaroslav Strišovský napsáno: |
Aky trest bude ak sa dotknem cerveneho, napr. vonkajsieho obrubnika pravym prednym kolesom? Bude to brane len ako porusenie limitov trate, alebo casova penalizacia ako ked sa dotknem vyjazdovej ciary? |
Pokud se bavíme o vjezdové a výjezdové čáře, musí se to brát stejně. Limity tratě jsou něco jiného. S ohledem na nebezpečnost tratě a zároveň velmi /složitý nájezd a výjezd, bych byl nejraději, kdyby se každý snažil i tyto čáry dodržet, ale neúmyslné (drobné) najetí či přejetí bych nepenalizoval. Myslím že úmysl získat nefér nájezdem i výjezdem by byl docela viditelný a kdo chce něco získat úmyslným podváděním.....
|
|
|
24.10.2020 - 07:39 |
|
Martin Slezar napsáno: |
Jaroslav Strišovský napsáno:
Aky trest bude ak sa dotknem cerveneho, napr. vonkajsieho obrubnika pravym prednym kolesom? Bude to brane len ako porusenie limitov trate, alebo casova penalizacia ako ked sa dotknem vyjazdovej ciary?
Pokud se bavíme o vjezdové a výjezdové čáře, musí se to brát stejně. Limity tratě jsou něco jiného. S ohledem na nebezpečnost tratě a zároveň velmi /složitý nájezd a výjezd, bych byl nejraději, kdyby se každý snažil i tyto čáry dodržet, ale neúmyslné (drobné) najetí či přejetí bych nepenalizoval. Myslím že úmysl získat nefér nájezdem i výjezdem by byl docela viditelný a kdo chce něco získat úmyslným podváděním..... |
Trestanie limitov v q v skupine A je celkom prisne, milimetrove... A tak je to OK. Tak by to malo byt aj v tomto pripade, ked uz dodrziavat, tak bez tolerancie, ani limity nikto neporusi umyselne a predsa sa trestaju., ja som chcel vediet vysku trestu, takze z tvojho prispevku ududzujem, ze tak ako pri vyjazdovej ciare...
|
|
|
24.10.2020 - 11:00 |
|
Martin Slezar napsáno: |
Rozhodnutí o vjezdové čáře do boxů bych nechal na těch zkušenějších a doufám, že budou své hlasování v uvedené anketě na webu brát i s přihlédnutím na jezdce skupiny B.
Co se týká výjezdové čáry..... v minulosti se toleroval přejezd výjezdové čáry za červeno-bílím šrafováním, a to především z toho důvodu, že se Singapur jezdil ve dne a čára byla velmi špatně viditelná. Teď jedeme v noci, tak bych se držel pravidel. Bílá výjezdová čára přímo sousedící s tratí se dodržovat musí, na levé straně uličky jsme čáru nikdy neřešili. Limity tratě jsou pravili dány a navazují na výjezdovou čáru z boxů bílou čarou tratě. Uvnitř boxové uličky jsme ji neřešili nikde. |
Myslím, že v Baku sa riešila aj tá ľavá (vnútorná) strana na výjazde, nesmeli sme byť všetkými štyrmi kolesami mimo. Ale to bolo ešte asi v 2019.
MB10 |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
24.10.2020 - 11:07 |
|
Ano, máš pravdu Maťo, ale byla to jiná verze tratě a na levé straně nebyly žádné zábrany ani mantinely a dalo se to cutovat několik metrů. Někteří to férově objížděli a někteří toho zneužívali. Tady to není. Do předzávodního infa dám průjezdy tak, jak se budou muset dodržovat. Bude to pro všechny stejné a maršálové budou vědět (v případě protestu) kdy průjezd penalizovat a kdy ne.
Výjezd - jezdec nesmí najet na bílou čáru přímo sousedící s tratí.
Výjezd - jezdec nesmí najet na bílou čáru přímo sousedící s tratí.
Vjezd - jezdec nesmí najet na bílou čáru přímo sousedící s tratí.
Vjezd - jezdec nesmí najet na bílou čáru přímo sousedící s tratí.
|
|
|
24.10.2020 - 12:02 |
|
Pockat, na vyjazde nemozem pretat tu ciaru nalavo? To by som povolil, to neni nebezpecne.. Na vyjazde je predsa vzdy dolezita ta ciara co je pri zavodnej trati..
|
|
|
25.10.2020 - 12:55 |
|
Uz vidim ze ten vnutrajsok je zeleny tak ok,,,
|
|
|
03.11.2020 - 18:09 |
|
urcite to chcem otvorit aj zajtra na porade veducich, ale pisem aj sem..
vysvetli mi niekto aky mala zmysel tato diskusia o vjazde do pitlane? Vlakno, hlasovanie, nakoniec v predzavodnom info screeny kadial sa ist moze.. argumenty jasne, ze prejst cez obrubnik je nebezpecne a moze sposobit koliziu, tak treba to dat jasne vediet, kadial ano a kadiel nie... (mimochodom ja som za to nebol, ja som bol za to, nech to je ako v rakusku, davat pozor na vyjazd a pri vjazde zvolit lubovolnu stopu ak niekoho neohrozim, tak som ok..., )
Vysledok? Pavel to pretal cez obrubnik, presne tak, ako sa to nema a trest? pocitane ako cut, pretoze nikoho neohrozil (ved to by platilo v rakusku, tu uz bolo jasne dane kadial ano a kadial nie), nakoniec ani nezamieril do boxov, takze asi ani do tych boxov ist nechcel a len tak si zvolil uplne iny stopu, ako 20x predtym... ved jasne ze nezamieril, lebo to by uz porusil toto pravidlo po druhykrat... ved by musel zase pretat obrubnik naspat
Podla mna, toto malo byt posudene jasnym trestom + 5 sekund ako je v pravdilach, nepisem to len preto, ze by som Pavla predbehol, ale nieco sa diskutuje, urcia sa pravidla a potom trest pri poruseny fakticky ziadny...
trocha ine ale podobne s borotakom, diskusia pred monzou ohladom kratenia trate, nastolili sa pravidla, borotak porusil.. vysledok? tvrdy trest pre neho.. pritom tiez nikoho neohrozil...
tak ja teraz neviem, naco bola vlastne tato diskusia k vjazde do pitlane v singapure?
|
|