Autor: |
Zpráva: |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
31.12.2020 - 14:37 |
|
Zde můžete dát své poznatky o zkušebních verzích. Aktuálně je na serverek umístěn náš mód 2020/2, - CF1L_AUTA_2020.8 náš mód otevřený CF1L_Test_001a zcela jiný, mod CF1L_Test_002
|
|
|
31.12.2020 - 22:08 |
|
Test 002 - The first impression is terrible, especially the sound is terrible, unacceptable.
It's hard for me to find something that I like about this mod.
EDIT ADMIN: I agree
|
|
|
02.01.2021 - 12:51 |
|
The car is a bit too easy to drive, you can drive without training. The car loses speed too easily when you take your foot off the accelerator. In some corners it is enough to shift down a gear and you don't even need to use the brakes. 5/5 mapping is ok, but the rest are bad because they offer very poor timings. For now, this mod is so "toy", undemanding, not exciting, this is Formula E
I like that the image shakes when I driving, that's cool.
The car models are nice.
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
24.01.2021 - 12:57 |
|
Aktuálně máme na serveru mód pod označením 008 (CF1L_AUTA_2021.2) . Tato verze měla být téměř hotová pro sezonu 2021/1. I když se zdálo, že jsou potřebné změny hotovy, testováním jsme přišli na drobnou chybu. Nelineární nárůst výkonu před zapnutím turba (drobná prodleva). Na tomto se bude ještě pracovat a pokusíme se i tuto drobnost odstranit. Předpoklad vydání nové verze (pokud se úprava podaří) by mohl být pátek, tak aby jsme stihli tradiční Test Race , 14 dnů před zahájením sezony, tak jako domu bylo po několik sezon zpět.
Po TestRace už nechceme do módu zasahovat ( oblasti fyziky, aerodinamiky) jen upravovat grafické části (skiny monopostů, helmy, čísla, atd..).
|
|
|
29.01.2021 - 08:26 |
|
ake zmeny su v 009 pls?
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
29.01.2021 - 10:45 |
|
Byla provedena zmena na turbu motoru. V predchazejici verzi byla vykonova prodleva v nizkych otackach a dochazelo ke kopnuti pri zaberu. Toto bylo odstraneno a narust vykonu je plynulejsi. Monopost je klidnejsi a lepe se ovlada predevsim na vyjezdech. Byly take doplneny dalsi nove skiny aut, helem i cisel.
|
|
Tomáš Pošefko |
Technický vedoucí |
|
197 Příspěvky |
registrován: 18.10.2016 |
|
|
29.01.2021 - 13:18 |
|
Martin Slezar napsáno: |
Jaroslav Strišovský napsáno:
ake zmeny su v 009 pls?
Byla provedena zmena na turbu motoru. V predchazejici verzi byla vykonova prodleva v nizkych otackach a dochazelo ke kopnuti pri zaberu. Toto bylo odstraneno a narust vykonu je plynulejsi. Monopost je klidnejsi a lepe se ovlada predevsim na vyjezdech. Byly take doplneny dalsi nove skiny aut, helem i cisel. |
Neviem ako sú na tom ostatní, no môj monopost kľudnejší veľmi nie je. Práve naopak, problémy mám už aj pri prejazde rýchlymi zákrutami a problémy pri výjazdoch mám približne rovnaké ako na minulej verzii.
EDIT : to je divné, novou verzi na společném testu odzkoušeli - Veselý, Sládek, Novotný, a jiní a všichni měli změnu k lepšímu.Klidnější auto i lepší čas. Vyzkoušej přenastavit své pedály. Někteří jezdci přišli na to, že snížením výkonu brzdy a plynu je okamžitý efekt k lepšímu.
|
|
|
31.01.2021 - 09:15 |
|
aj ja mam podobny problem ako Tomas, ten novy update je pokojnejsi na vyjazde z tych pomalych zakrut u mna, ale v tych rychlych mi to sem tam ustreli aj vo velkej rychlosti dost nekontrolovane.. skoda, ze sme nedali na testovanie aj inu trat, niejaku klasickejsiu na testovanie, navrhoval som to, ale nepreslo to
ale ked s tym mame problemy len my, tak to bude setupom.. len stale nevysla ta prirucka, ktora mala byt a ked skusam nieco menit, mam pocit ze klikam sem-tam a auto sa sprava stale rovnako v tych problemovych zakrutach...
|
|
Jan Veselý |
Pilot GP2 |
|
63 Příspěvky |
registrován: 25.06.2018 |
|
|
06.02.2021 - 14:25 |
|
Ahoj Jaro.
Omlouvám se, že to s tou příručkou na tvorbu setupů trvá tak dlouho, ale poslední dobou jsem víc v práci, než doma.
Každopádně dneska k večeru na ní začnu pracovat.
V první fázi udělám takovou zkrácenou, jednodušší verzi aby jsme ji mohli vydat co nejdříve a následně budu postupně
doplňovat podrobnější informace doplněné ilustračními obrázky a možná i nějakými videi.
K tvému problému s nestabilní zádí v rychlých zatáčkách. Je možné, že u tebe ve vyšších rychlostech dochází na difuzoru
k odtržení proudění a tudíž ztrátě přítlaku na zádi monopostu. Podobný problém byl i na loňském módu. Úpravami se mi
ho podařilo zmírnit, ale ne zcela odstranit.
Řešení je však poměrně jednoduché a tím je snížit zadní světlou výšku auta, čímž se na difuzoru zvýší stabilita proudění,
případně pak zvýšit přední světlou výšku tak, aby se pod auto dostalo víc vzduchu. Obě tyto úpravy by měly problém
odstranit, bohužel však za cenu nižšího celkového přítlaku.
Kdyby měl kdokoli ještě nějaké dotazy nebo připomínky, tak klidně pište. Pokusím se odpovědět jak nejlépe budu moct.
Přeji hezký den.
Jan Veselý
|
|