Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
10.01.2021 - 19:32 |
|
Je na čase dohodnout o skladbě skupin a týmů pro sezonu 2021/1.
Možností je jistě více, ale zatím, s ohledem na množství přihlášených jezdců, je nejvíce pravděpodobná následující varianta :
Úvodní informace k návrhu:
U nás na lize se dají dost přesně rozdělit jezdci do tří výkonnostních kategorií - A, B, C
Počet přihlášených odpovídá jedné závodní skupině.
Tedy:
Z jezdců zařazených do skupiny A budou vybráni vedoucí týmů - TOP 6 - pozice A1
Těchto 6 jezdců si vybere tým (k dispozici 12 týmů, přednost ve výběru má lépe umístěný jezdec v poslední sezoně).
Co nejdříve nahlásí dohodnutého kolegu na pozici A2
Tito dva kolegové si dohodnou dva jezdce na pozice B1 a B2
Takto sestavený 4 členný tým, který bude spolu bojovat o PK, si vybere partnerský tým pro jezdce B1 a B2 - přednost ve výběru je v obráceném pořadí než výběr pro A1 a A2.
Nezařazení jezdci budou vedením ligy do týmů přiděleni.
Pro zvýšení motivace by ale změnilo hodnocení, a to : CELKOVĚ o titul šampiona, jezdci skupiny B zvlášť a jezdci skupiny C také zvlášť.
Jezdci kteří se na stálou sedačku nedostanou, nebo se přihlásí po sestavení týmů, budou automaticky na místě náhradníka a mohou zastoupit kteréhokoli jezdce v případě jeho neúčasti v závodu.V takovém to případě bude aktivní automatická challenge na získání stálé sedačky v šampionátu. Takové nedobrovolné ztráty sedačky se netýká jezdců kteří dostanou V.I.P. status za práci na lize nebo budou mít uhrazený dobrovolný příspěvek na chod ligy v dohodnuté výši.
Závody by se jeli v termínu skupiny A dle kalendáře. V termínech skupiny B se uvažuje o tzv. SPRINTU (např. polovina kol) - závodu by se účastnili náhradníci a všichni co by neměli možnost účasti v hlavním šampionátu, na stejné trati která se řádně odjela, bez povinnosti výměny pneu, (ve hře jsou i dvě samostatné rozjížďky, druhá v obráceném pořadí, např. 2 x 15 kol).
Nahlášené nevýhody takové varianty:
Závodu by se nemohl zúčastnit streamer.- mohl by jet pouze SPRINT
Pavel Mareček st. - jeden volant s Marečkem ml. - jeden z nich by mohl hlavní šampionát a druhý SPRINT
Pro hlavní závod není aktivní maršál !!! - závody by se tak museli jet bez maršála
Na některých tratích bude ve 24 vozech dost velká tlačenice a velké výkonnostní rozdíly mezi jezdci budou pro všechny dosti nepříjemné.
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
11.01.2021 - 16:55 |
|
Po technické konzultaci jsme došli k závěru, že výkonnostní skupiny budou pouze dvě - A a B
Několika úpravami bude také aktivní sloučení čtyř jezdců do PK ( dva různé týmy = hlavní a partnerský)
V následném týdnu se pojede Sprint:
- na právě odjeté trati
- dvě rozjížďky
- kvalifikace > závod 1 > závod 2 (obrácené pořadí ze závodu č.1
- navržený počet kol 2 x 15
- samostatné hodnocení
- zúčastnit se mohou všichni jezdci včetně náhradníků kteří mají přednost
Podrobnosti budou co nejdříve upřesněny
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
23.01.2021 - 21:23 |
|
Dnes proběhli poslední jednání na sestavení týmů. Přes trochu zmatku, kde slíbené neplatí, jsem se dopátral kompletní sestavy pro novou sezonu. Nezařazení jezdci jsou automaticky přihlášeni do doprovodné série - Serios Cup 2021 - která se jede vždy o týden později (jako dřívější skupiny B) na stejné stati, jen rozsah závodního večera je jiná. Podrobnosti naleznete tady ve forum > Swzona 2021/1 > Doprovodný šampionát Serios Cup.
Jsou to : Tesař, Zedník, Svoboda, Mareček st., Slezar Marek
Jezdci hlavní série se ovšem také mohou zapojit do závodů v Serios Cupu.
|