Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Martin Slezar Člen klanu
Administrátor
1019 Příspěvky
registrován: 24.11.2014
1 0
22.08.2021 - 17:21 odpovědět 
ČF1L Mód 2021/2 (změny oproti jarnímu módu):

Upravené prohřívání a chlazení pneumatik tak, aby se něpřehřívaly při vysoké zátěži tak, jako tomu bylo na jaře. Dále jsou upravené ideální teploty pneumatik následovně: C5= 101°C; C4= 109°C; C3=115°C; C2= 119°C; C1= 122°C. Pozměněné jsou taktéž poměry opotřebení mezi jednotlivými směsmi.

Máme z cela nový motor, který nebude nesmrtelný jako doposud. Je třeba si pohlídat maximální otáčky a při podřazování nepřesahovat 12000 RPM. Při častějším přetáčení motoru může dojít k jeho selhání. Ideální teplota oleje je 107°C a maximální bezpečná je 115°C. Při přehřívání motoru může opět dojít k jeho selhání. Ideální otáčky pro řasení se pohybují okolo 11500 RPM, nad touto hodnotou motor ztrácí výkon i krouťák a stoupá spotřeba.

Fyzika chasi zůstala téměř totožná s jarním módem, pouze byla přizpůsobena jiným rozměrům nových modelů a malinko se pozměnili rozsahy pro nastavování dorazů (packers) a sklonu svyslého čepu řízení (caster).

Aerodynamika zůstala od jarního módu nezměněna.

A na závěr, jak už nejspíše víte máme zcela nové modely odpovídající (alespoň přibližně amused ) současným modelům a zcela nové zvuky jak motorů, tak i celkově chasi, řazení a pneumatik.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz