Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
17.11.2021 - 20:46 |
|
Původní verze pravidel:
Uvolnění stopy rychlejšímu jezdci. Při signalizaci modrých vlajek je jezdec povinen neprodleně uvolnit ideální stopu rychlejšímu jezdci.
Na nejbližším bezpečném místě uvolní ideální stopu a zpomalí natolik, aby ho rychlejší jezdec stačil předjet.
Budou-li jezdci o kolo zpět v souboji o pozice, musí tento souboj přerušit, zůstat na aktuálních pozicích a pustit rychlejšího jezdce. Až po předjetí rychlejším jezdcem se můžou vrátit k souboji. Bude-li na jeho (jejich) nedodržení podán protest či „V“, bude (budou) tvrdě potrestán(i).
Původní verze panalizací:
......Je-li předjížděný jezdec v souboji s jiným jezdcem, musí tento souboj přerušit a bezpečně umožnit předjetí rychlejšího jezdce. .......
Nové znění po poradě s maršáli:
Uvolnění stopy rychlejšímu jezdci. Při signalizaci modrých vlajek je jezdec povinen neprodleně uvolnit ideální stopu rychlejšímu jezdci.
Na nejbližším bezpečném místě uvolní ideální stopu a zpomalí natolik, aby ho rychlejší jezdec stačil předjet.
Budou-li jezdci o kolo zpět v souboji o pozice, musí tento souboj přerušit, zůstat na aktuálních pozicích a pustit rychlejšího jezdce, a to v případě, že by souboj těchto jezdců o kolo zpět omezil nebo ohrozil jezdce o kolo napřed a tím mu bylo znemožněno předjetí. Bude-li na jeho (jejich) nedodržení podán protest či „V“, bude (budou) tvrdě potrestán(i).
......Je-li předjížděný jezdec v souboji s jiným jezdcem, musí tento souboj přerušit a bezpečně umožnit předjetí rychlejšího jezdce, a to v případě, že by souboj těchto jezdců o kolo zpět omezil nebo ohrozil jezdce o kolo napřed a tím mu bylo znemožněno předjetí.. .......
Důvodem změny pravidel je návrh maršálů po reálné situaci ve VC Brazílie :
Poznámka maršála: Navrhujeme doplnění pravidel, že souboj jezdců o kolo zpět nemusí být přerušen ve chvíli, kdy je to možné a neohrozí ani neomezí to jezdce o kolo napřed. (Pokud to profil a šířka trati dovolují)
|