Jan Veselý |
Pilot GP2 |
|
63 Příspěvky |
registrován: 25.06.2018 |
|
|
28.01.2024 - 18:25 |
|
Dobrý večer pánové.
Sezóna se nám kvapem blíží a přesto že fyzikálních úprav na módu bylo minimum, přeci jen nějaké proběhly.
Asi nejcitelnější změnou pro přípravu na samotné závody je zvýšení kritické tloušťky zadních brzdových kotoučů,
které nyní budou praskat již v rozmezí tlouštěk: 2,17 - 2,23 cm. Dále proběhlo výkonnostní vybalancování mezi
jednotlivými směsmi pneumatik, mírně se upravili jejich ideální teploty a minoritní změny proběhly téže
v aerodynamice podlahy a křídel monopostu.
Zde jsou základní fyzikální parametry v číslech. Ideální teploty pneumatik: C5 – 98 °C; C4 – 99 °C; C3 – 101 °C;
C2 – 104 °C; C1 – 108 °C; C0 – 113 °C; Int – 81 °C; Wet – 67 °C. Ideální provozní teplota motorového oleje: 123 °C,
kritická teplota motorového oleje: 129 °C, nebezpečná teplota motorového oleje: 142 °C (zde začíná motor kouřit).
Optimální teplota brzd: 425 – 700 °C, kritická tloušťka předních brzdových kotoučů: 2,27 - 2,33 cm, kritická tloušťka
zadních brzdových kotoučů: 2,17 - 2,23 cm. Všechny tyto údaje budou také zapsány v poznámkách u setupů,
které budou opět ke stažení na stránkách, takže je budete moct vidět přímo ve hře.
Přeji všem úspěšnou sezónu.
|