Martin Slezar  |
Administrátor |
 |
1023 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
04.02.2025 - 20:21 |
|
Dámy a pánové, je to tady...
I když vím, že nemáte rádi změny, tato Vás dozajista potěší. Zimní pauza byla pro někoho dlouhá, pro adminy České F1 ligy však byla plná práce. Naší prioritou bylo vymyslet jak se zase začít bavit jezděním a ne nastavováním aut, scháněním setupů a ostatních činností které vám krátili čas za volantem.
Zásadní problém jsme shledali v samotném nastavování auta aby jste mohli jezdit. Řešení jsme našli formou přednastavených setupů. Mód obsahuje v základu pět základních setupů které máte k dispozici. V načítací obrazovce tratě se vám zobrazí nejen popis tratě, ale také Doporučené nastavení - výběr setupu. Tento setup je přizpůsobený k trati a bude optimální rovnou k tréninku. Výběr provedete ihned po načtení tratě ve stejném místě kde si volíte např. hallo a jeho zobrazení. Víme však, že každý má trochu jiný styl jízdy a proto jsme ponechali v nastavení pár otevřených položek k nastavení vašeho komfortu jízdy.
Otevřené položky:
Křídla - tuto položku snad není potřeba představovat, nezvládnete-li jízdu v plném tempu, přidáte na křídlech, po naučení se stopy můžete ubrat
Mix motoru - beze změn, ovlivňuje výkon motoru a spotřebu, v základu by vám maximální mix měl bez obtíží vydržet celý závod jako tomu bylo v loni.
Směsi pneumatik - beze změn, volby pneu je dle vaší strategie a pravidel ligy.
Tlak brzd - každý má jinou techniku a pokud probržďujete, snižte tlak, když nemůžete dobrzdit, zvyšte tlak.
Brzdění motorem - beze změn
Vyvážení brzd - pokud se vám blokují zadní kola, posuňte tlak dopředu a obráceně.
Chladiče - úprava je dle minulé sezony. Velikost ovlivňuje rychlost, ale při nízkém chlazení brzdy prasknou. Tady doporučujeme otestovat individuálně nebo si nechat poradit od kolegů. V základu by měli být dostatečné.
Zadní zkrutný stabilizátor - ovlivňuje průjezd pomalími zatáčkami a je jen na vás co vám bude lépe sedět. Tři možnosti si lehce vyzkoušíte.
Zámek řízení - známá vám položka - dle vaší techniky bude možná potřeba korekce, ale tato úprava bude spíše výjimečná
Baterie - i zde došlo ke změně. Tentokrát budou k dispozici tři volby :
Nabít - baterii dobíjíte se sníženým výkonem motoru
Závod - baterie nepotřebuje obsluhy a vydrží celý závod,
Strike - zvýšený výkon motoru (vybíjí baterii) například k předjíždění nebo dotáhnutí se na soupeře. Tento stupeň bude k dispozici i pro kvalifikaci.
Doufáme, že tyto změny vám maximálně usnadní přípravu na závod a budete si po pár úpravách (a možná žádných) užívat jezdění a závodění. Věříme že ušetřený čas budete věnovat tréninku aby váš závod byl zážitkem. Aby jsme vám dali ještě více možností zdokonalit se a tím si naše závody užít ještě více, máme připravené krátké tréninkové závody v týdnu, systémem kdo přijde jede... o podrobnostech vás budeme informovat na Forum a především na předzávodním briefingu který bude probíhat před samotným TestRace , v neděli 9.2. od 19,00 hodin, kde budeme vysvětlovat podrobnosti a vaše dotazy.
Technické data:
Ideální teploty pneumatik: C5 – 98 °C; C4 – 99 °C; C3 – 101 °C; C2 – 104 °C; C1 – 108 °C; C0 – 113 °C; Int – 81 °C; Wet – 67 °C.
Ideální provozní teplota motorového oleje: 123 °C, kritická teplota motorového oleje: 129 °C, nebezpečná teplota motorového, oleje: 144 °C (zde začíná motor kouřit).
Ideální teplota baterie hybridního systému: 95°C.
Optimální teplota brzd: 425 – 700 °C,
kritická tloušťka předních brzdových kotoučů: 2,27 - 2,33 cm,
kritická tloušťka zadních brzdových kotoučů: 2,17 - 2,23 cm.
Aktualizováno: 04.02.2025 - 22.33 hod.
|