Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
25.11.2012 - 23:35 odpovědět 
Kvalda byla hodně vyrovnaná. Se třetím místem jsem poměrně spokojen, protože jsem zajel téměř své osobní maximum i když chybělo neskutečně málo.

Do závodu jsem šel poměrně v klidu, protože ani při testech se mi nepodařilo udělat jakoukoliv chybu. Nastavení vozu jsem měl tedy velmi stabilní. První chybu, jak už bývá zvykem, jsem udělal v první zatáčce. Bylo tam dost těsno, tak jsem se rozhodl jet vnějškem. Ale trochu moc jsem najel na obrubník a ten mě nechtěl pustit. Než se mi to podařilo vyřešit byl jsem desátý. Pak jsem si užil pár hezkých soubojů, ale nebylo to nijak jedoduché, protože všichni kolem jeli velmi rychle. Horko těžko jsem se vyškrábal na šesté místo. Pak udělali hoši z Lotusu postupně každý po jedné chybě a já se ocitl na čtvrtém místě. Nebýt toho, tak bych se před ně těžko dostal, protože jeli absolutně totožné tempo. Ostatní kluci přede mnou jeli hodně rychle ale pořád se mi dařilo poměrně shodný odstup jako po prvním kole. Protože jel Martin na dva pity, tak jsem se chvíli ocitl na třetím místě a Jirka s Vladkem byli asi sedm sekund přede mnou. Bohužel, pak mi z ničeho nic začly kolabovat brzdy nebo spíš přestal pomáhat motor při brždění. Probrzdil jsem několik zatáček za sebou a nakonec trochu posekal brazilský trávník. Díky tomu jsem ztratil náskok na Aleše a přemýšlel co stojí za problémy s brzděním, neboť opotřebení brzd bylo někde na 15 %, což je pohoda. Jako mávnutím kouzelného proutku problémy odezněly. Nicméně, to už jsem ztrácel na Aleše kolem čtyř sekund. Závod jsem v závěru považoval za rozhodnutý, tak jsem se nechtěl trápit na ojetých gumách a tři kola před cílem jsem si zajel pro čerstvé s jasným úmyslem, trochu si spravit chuť hotlapem závodu amused Jenže Martin, jedoucí na dva pity zajel tak rychlé kolo, že ani to jsem nezvládnul, byť první pokus jsem musel vzdát, při předjíždění o kolo jedoucího jezdce.

Musím uznat, že minimálně sedm, možná osm jezdců během závodu jeli v naprosto pekelném tempu a byl jsem rád, že aspoň některým stačím. Tlačil jsem na to co to šlo, ale maximálně jsem byl rád když jsem držel stejný tempo. Martin i když trochu zariskoval s dvěma pity, s kterýma jsem během závodu taky alternoval, zajel naprosto skvělý závod a nezbývá než smeknout a ptát kde byla jeho forma dodnes ? I druhý jezdec ferrari se probouzí i když stále nedojíždí závody. Tonda měl smůlu s technikou a Jirka pro změnu se spotřebou. I díky tomu jsem zajel na slušném čtvrtém místě. Nebýt problému s brzdami tak to mohla být bedna, ale taky jsem mohl dopadnou hůře. Takže, přestože po dlouhé době jsem dojel mimo pódium, tak musím být se svým výkonem spokojený. Prostě dnes byli jiní rychlejší. Je to už dlouhodobá věc, že se mi na Interlagosu nedaří, přestože se mi trať libí a pokaždý se na něm jedou skvělé závody, stejně jako dnes.

Díky odpadnutí Jirky S. jsem i přesto posílil své druhé místo a doufám, že se mi ho podaří udržet až do konce. O mistru už je rozhodnuto, přestože Lukáš do Brazílie nedorazil, tak gratuluji k titulu. Soutěž konstruktérů je naopak hodně vyrovnaná a přestože jsme tak trochu outsideři v tomto klání, tak se pokusíme vedení udržet. Ale bez velkého štěstí resp. smůly ostatních to asi nepůjde. Díky za závod, i za fér souboje a pouštění.

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
26.11.2012 - 15:02 odpovědět 
V kvalifikaci jsem se chtěl umístit okolo 5. místa což se mi povedlo a 4. místo bylo ještě o trochu lepší.

Start závodu se mi nepovedl, protože musel mít jiný pohled, abych viděl semafory a také bílý kouř z gum, který udělal při svém startu Vlado mi moc nepomohl a já tak odstartoval opatrněji což mě stálo jednu pozici. Přibližně 3 kola jsem se pral s Alešem o 4. místo, ale nakonec se mi to povedlo a já se mohl snažit dojet dalšího soupeře, kterým byl Tonda. Když jsem byl cca 1,5 s za ním tak mi to ulehčil hodinami, které dostal v jedné ze zatáček. Mohl jsem dále stíhat dalšího soupeře což se mi ze začátku moc nedařilo, ale po pár kolech Vladovi, který byl předemnou se začli asi rychle opotřebovávat pneu a já ho mohl rychle a dobře stahovat. Když zajel do boxů snažil jsem se 4 kola, které jsem jel navíc jet co nejrychleji, abych se pak vrátil před něj, nakonec se mi to nepodařilo, ale stáhl jsem na něj v boxech 3 s. Asi po 10 kolech různého zkoušení a snažení se dostat před Vlada se mi podařilo v 1. zatáčce se dostat na jeho úroveň a být i vnitřkem v zatáčce, ale věděl jsem, že se něco stane a stalo - Vlado mě trochu postrčil a já udělal hodiny, Vlado mě o pár zatáček pustil a já se dostal na 1. místo a po pár zatářkách jsem si na něj najel náskok 3 s, ikdyž vůz nebyl tak stabilní jako na začátku. Bohužel jsem 5 kol před cílem zjisil, že mi to nevyjde s palivem, protože jsem celý závod sledoval opotřebení pneu a myslel si, že to s palivem mám vypočítané dobře, bohužel mi 2 kola před koncem došlo palivo a já tak musel už podruhé v kariéře odstoupit z 1. místa 2 kola před koncem kvůli problému s palivem.

Hodně mě to štvalo, protože jsem se snažil na tento závod připravit dobře, jelikož tento okruh mám rád a hlavně bojuji o 2. místo v průběžném pořadí jezdců s Michalem Březinou.
No 2 závody do konce, uvidím jak to půjde, budu se dále snažit a když to nevyjde Michalovi 2. místo v pořadí jezdců závidět nebudu.

Jirka "Ralf" Syrovatský
Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz