Kvalda byla hodně vyrovnaná. Se třetím místem jsem poměrně spokojen, protože jsem zajel téměř své osobní maximum i když chybělo neskutečně málo.
Do závodu jsem šel poměrně v klidu, protože ani při testech se mi nepodařilo udělat jakoukoliv chybu. Nastavení vozu jsem měl tedy velmi stabilní. První chybu, jak už bývá zvykem, jsem udělal v první zatáčce. Bylo tam dost těsno, tak jsem se rozhodl jet vnějškem. Ale trochu moc jsem najel na obrubník a ten mě nechtěl pustit. Než se mi to podařilo vyřešit byl jsem desátý. Pak jsem si užil pár hezkých soubojů, ale nebylo to nijak jedoduché, protože všichni kolem jeli velmi rychle. Horko těžko jsem se vyškrábal na šesté místo. Pak udělali hoši z Lotusu postupně každý po jedné chybě a já se ocitl na čtvrtém místě. Nebýt toho, tak bych se před ně těžko dostal, protože jeli absolutně totožné tempo. Ostatní kluci přede mnou jeli hodně rychle ale pořád se mi dařilo poměrně shodný odstup jako po prvním kole. Protože jel Martin na dva pity, tak jsem se chvíli ocitl na třetím místě a Jirka s Vladkem byli asi sedm sekund přede mnou. Bohužel, pak mi z ničeho nic začly kolabovat brzdy nebo spíš přestal pomáhat motor při brždění. Probrzdil jsem několik zatáček za sebou a nakonec trochu posekal brazilský trávník. Díky tomu jsem ztratil náskok na Aleše a přemýšlel co stojí za problémy s brzděním, neboť opotřebení brzd bylo někde na 15 %, což je pohoda. Jako mávnutím kouzelného proutku problémy odezněly. Nicméně, to už jsem ztrácel na Aleše kolem čtyř sekund. Závod jsem v závěru považoval za rozhodnutý, tak jsem se nechtěl trápit na ojetých gumách a tři kola před cílem jsem si zajel pro čerstvé s jasným úmyslem, trochu si spravit chuť hotlapem závodu
Jenže Martin, jedoucí na dva pity zajel tak rychlé kolo, že ani to jsem nezvládnul, byť první pokus jsem musel vzdát, při předjíždění o kolo jedoucího jezdce.
Musím uznat, že minimálně sedm, možná osm jezdců během závodu jeli v naprosto pekelném tempu a byl jsem rád, že aspoň některým stačím. Tlačil jsem na to co to šlo, ale maximálně jsem byl rád když jsem držel stejný tempo. Martin i když trochu zariskoval s dvěma pity, s kterýma jsem během závodu taky alternoval, zajel naprosto skvělý závod a nezbývá než smeknout a ptát kde byla jeho forma dodnes ? I druhý jezdec ferrari se probouzí i když stále nedojíždí závody. Tonda měl smůlu s technikou a Jirka pro změnu se spotřebou. I díky tomu jsem zajel na slušném čtvrtém místě. Nebýt problému s brzdami tak to mohla být bedna, ale taky jsem mohl dopadnou hůře. Takže, přestože po dlouhé době jsem dojel mimo pódium, tak musím být se svým výkonem spokojený. Prostě dnes byli jiní rychlejší. Je to už dlouhodobá věc, že se mi na Interlagosu nedaří, přestože se mi trať libí a pokaždý se na něm jedou skvělé závody, stejně jako dnes.
Díky odpadnutí Jirky S. jsem i přesto posílil své druhé místo a doufám, že se mi ho podaří udržet až do konce. O mistru už je rozhodnuto, přestože Lukáš do Brazílie nedorazil, tak gratuluji k titulu. Soutěž konstruktérů je naopak hodně vyrovnaná a přestože jsme tak trochu outsideři v tomto klání, tak se pokusíme vedení udržet. Ale bez velkého štěstí resp. smůly ostatních to asi nepůjde. Díky za závod, i za fér souboje a pouštění.