Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Martin Adamec Člen klanu
Technický vedoucí
175 Příspěvky
registrován: 01.10.2011
0 0
11.12.2012 - 08:47 odpovědět 
Ahoj, podělím se s mojí 1. tiskovkou

do závodu jsem si hodně věřil, podle testů, jsem měl dobré časy, někde na špici naší skupiny.
Do kvalifikace i závodu jsem zvolil střední obutí a doufal v pěkné kolo, 1.měřené kolo ještě nebylo upne ono a 2měřené mě dostalo na první příčku, další měřené kolo jsem zhatil tak jsem se vrátil do boxů. Následně mě překonal Milan Králík o 0,044s. Začal jsem být nervozní, načerpal jsem palivo a vyrazil, měl jsem jen dvě měřená kola, 1. nevyšlo tak jsem vsadil vše do 2. kde jsem v 1.sektoru malinko ztratil ale ve třetím jsem to nepochopitelně dohnal a překonal jsem Milana o 0,099s, pak jsem jen s napětím čekal co s tím Milan udělá, ale nepodařilo se mu čisté kolo, takže jsem pol udržel.

Do závodu jsem startoval z pol position, ale zjistil jsem, že semafory jsou vidět jen z kokpitu, což není muj pohled na jízdu, ale co se dalo dělat. Můj plán byl dobře odstartovat a co nejdříve změnit pohled abych měl zrcátka ve kterých je aspon něco vidět, což se mi podařilo už před první zatáčkou, ve které jsem udržel první místo, následně jsem chyboval a mojí chyby hbytě využil Milan Králík, Měl jsem tvrdší sadu středních pneu které mi první 3kola klouzali. Milan mi poodjel cca o 2s a moje další chyba dovolila aby se přede mě dostal Olda Hromek, svedli jsme 1kolo fer soubojů a ja získal ztracenou pozici zpět. Tak a tedˇmě čekal úkol jediný, dohnat Milana a dostat se před něj, během 2kol jsem stáhl jeho náskok a nečekaně se po chybě Milana dostal na 1. místo, ale milan se nevzdával a několik dalších kol mi pekelně dýchal na záda a ja diky jeho tlaku udělal par chyb, ale naštěstí pro mě jich Milan nevyužil a je dojel bez větších problémů v poklidu do cíle pro svoje 1. vítězstrví.

Kluci které jsem předjížděl o kolo ukázkově uhýbaly, chtěl bych jim tímto poděkovat, jelikož vím ze svojí pozice, že není úplně jednoduché pouštět rychlejší jezdce.

Bylo to pro mě krásné zakončení sezony a Gratuluji Pepovi Královi k výhře titulu a přeju mu hodně rychlosti v A skupině.

Josef Král Člen klanu
Pilot GP2
49 Příspěvky
registrován: 30.09.2011
0 0
11.12.2012 - 14:55 odpovědět 
Zdar,za prvé chci všem poděkovat za gratulace, je to příjemný a vzhledem k tomu že se to nebude opakovat,tak i takový sváteční pocit.
Přeju ho Všem.
Na začátku sezony to nevypadalo tak růžově,ve dvou prvních závodech mě odešli brzdy,v Singapuru nervy a tak jsem byl až v druhé desině.
Naštěstí Michal upravil teplotu brzd a od té chvíle to tak nějak šlo.Před Maďarskem bylo asi sedm kandidátů na titul,takže jsem rád že je zrovna u mne.I když v Austinu mě nechali, abych byl už konečně v A.smileTakže Všem dík za celou sezonu a příště zdar.

Pilot motokáry
22 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
11.12.2012 - 19:17 odpovědět 
Moc vám všem děkuji za krásné pocity i když sem nebyl ten nejlepší a že jste mi dali možnost s vámi závodit i když sem začal až v druhé části sezony čtvrtá pozice je maximum co jsem byl schopen udělat.Ale chci poděkovat i Tomovi Tesařovi za možnost být týmoví kolega v tak skvělém týmu . A ted čekat na další sezonu amused


Musím ještě jednou pogratulovat Josefu K. za zisk titulu
a M.Adamcovi za první vítězství
Ted budu na prázdninách a nevím kdy se vrátím tak veselé vánoce všem cau amused

Pilot GP2
61 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
11.12.2012 - 22:04 odpovědět 
Díky všem za skvělou sezónu a napínavé závody! Byla to sezóna se vším všudy - do Maďarska bojovalo o titul asi 7 jezdců! Podle mně je titul ve správných rukou - Josef o něj bojoval na jaře i minulý podzim.

Co se týče mé sezóny - začátek byl skvělý. Výhra v Monze a druhé místo v Singapuru a třetí místo ve Spa. V polovině sezóny jsem měl útlum, kdy se mi nedařilo nastavit auto a navíc jsem často končil v kolizích. I tak se mi povedlo v každém závodě bodovat a na konci jsem mohl díky vítězství v Maďarsku ještě zabojovat o titul.

V Austinu jsem nakonec musel po technických problémech odstoupit. Je to škoda, protože závod mě bavil a byl plný soubojů kolo na kolo. Konkurence se v Bčku každou sezónu zvětšuje a naše špička se stále přibližuje rychlostně Áčkařům. Pole je velmi pestré a i pomalejší jezdci pravidelně bodují a to považuji za velké plus.

Jarní sezónu chceme s Eddiem začít od znova přestupem k Lotusu. Eddie měl slušný start sezóny, kdy jel v Monze na 5. místě před poruchou brzd a v Singapuru se mu podařilo zajet slušnou kvalifikaci. Měl několik osobních problémů a musel sezónu ukončit. Na jaře chceme jako tým být silní.

Hezký Vánoce všem závodníkům a těším se na nový mód 2013. smiling

Pilot GP2
42 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
12.12.2012 - 08:06 odpovědět 
Chtěl bych poděkovat všem i adminům, stewardům za jejich práci, také jezdcům, se kterými sem sváděl pěkné souboje v rámci pravidel a rovněž svému týmovému kolegovi Lukášovi V. ,který v této sezoně odvedl perfektní práci a dařilo se mu pravidelně bodovat,což poprvé, kdy jsem z Caterhamu přestoupil do potápějícího se Torra Rossa a jezdil tu vloni sám, podařilo s pomocí kolegy dosahnout v poháru konstruktérů o dělení se druhého místa s Mercedesem. Ani bych nedoufal, že se to letos podaří. Takže ještě jednou velké díky Lukymu.

Letošní sezona byla pro mě trochu bodově klouzavá, některé závody jsem musel vynechat u jiných chybělo k dosažení bodů jedno startovní místo. Jinak děkuji naší sk.B, že jezdí férově i co se týče pouštění o kolo zpět a byly tu min. zmatky a méně restartů.

Nyní k závodu v Austinu. Docela jsem měl natrénováno, ale v neděli po dlouhé době na mě sedla nějaká krize. Stěží jsem se v kvalifikaci dostal do top 10. Na startu jsem byl soustředěný na první semafory vepředu a všiml si i, že je mám vlevo těsně u sebe a to se mi málem stalo osudným, kdy padala 4 červená a málem jsem odstartoval, naštěstí jsem včas zabrzdil, takže se předešlo naposlední chvíli ulitému startu. Po 6 kole se už pozice začaly dělit na menší kousky a nebylo s kým útočit, chtěl jsem jet na jednu zastávku, ale bohužel ve 20 kole mě nadelší rovince kopl obrubník a šel jsem několikrát do smyku a bohužel to odnesly zadní pneu, takže ve 21 kole jsem musel do boxů a do té doby jsem se držel na 6 místě. Nakonec jsem dojel 7 a s min. palivem a měl jsem obavy, zda palivo vydrží. Nebýt zbytečné 2. zastávky v boxu, myslím si, že bychom se v celkovém pořadí v týmech dostali o bod před Mercedes.

Příští sezonu rovněž počítám, že pojedu za Torro Rosso s kolegou Lukášem a musím se víc naučit ladit setup na F1.

Všem jinak přeji hezké vánoce 2012 a štastný nový rok 2013

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 5.5. 19:00 VC Saudské Arabie, 38 kol
.: 12.5. 20:00 Sprint Imola 17, 24 kol
.: 19.5. 20:00 VC Imoly, 47 kol
.: 26.5. 20:00 Sprint Monako 20, 29 kol
.: 2.6. 20:00 VC Monaka, 58 kol
.: 9.6. 20:00 Sprint Kanada 18, 26 kol
.: 16.6. 20:00 VC Kanady, 53 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz