Seřadit:     printview
Autor: Zpráva:
Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
16.12.2012 - 23:41 odpovědět 
Kvalifikace pro mě dopadla velmi dobře, akorát tak jak jsem potřeboval. 1. místo a týmový kolega hned zamnou.

Start závodu se mi moc nepovedl, ale naštěstí se mi podařilo uhájit 1. místo, po pár zatáčkách jsem měl náskok cca 1,2 sekundy na zbytek pole, ale tento náskok jsem hned ztratil, protože jsem zjistil, že jedu na boost 1. Od té doby jsem jel na boost 2, ale moc to nepomáhalo, soupeři zamnou byli stejně rychlý a já nemohl pořádně popojet, o pár zatáček později se předemně dostal Aleš Danda, snažil jsem se jet za ním blízko, ale Aleš mi to ulehčil hodinami a já se dostal zpět do vedení, cca po 10 kolech se mi podařilo trochu ujet a získat náskok 6 sekund, který jsem držel až do své 1. zastávky v boxech, po pistopu jsem se vrátil na 2. místo těsně za Alešem, Aleš byl na rychlejších pneu, já si to myslel, ale nebyl jsem si jist zda pojede na další pistop a proto jsem se snažil jet rychle, abych ho mohl předjet, když se mi podařilo Aleše předjet tak zajel v tom samém kole do boxů a já mohl v klidu jet s náskokem 20 sekund. Během posledních 10 kol jsem se spíše soustředil na souboj Lukáše Droppana a Michala Březiny jelikož jsem potřeboval, aby Michal dojel na 5. místě, abych se dostal před něj v celkovém hodnocení. Aleš, který jel zamnou byl cca o 0,5 sekundy na kolo rychlejší než já, takže mě docela rychle doháněl. Naštěstí v posledním kole jsem si oddychl, protože jsem měl náskok 8 sekund a řekl si, že pokud neudělám větší chybu tak mám 1. místo jisté. Nakonec jsem do cíle udržel 1. místo a čekal kolikátý dojede Michal, abych mohl slavit 2. místo v celkovém pořadí, nakonec během posledních 10 kol Michal a Lukáš měli ostré souboje a oba měli penalizace, ale Lukáš byl nakonec rychlejší a dojel do cíle před Michalem, který skončil na 5. místě a já se tak mohl začít radovat.

Pro mě to byla parádní sezona, ikdyž jsem nezačal na začátku sezony, tak se mi podařilo vyhrát 3 závody a skončit v celkovém pořadí jezdců na 2. místě a v pohárů konstruktérů na 1. místě.
Tímto bych chtěl poděkovat všem za dobrou sezonu.
A uvidíme se nejspíš v Austrálii.
Mějte se a přeji všem hezké vánoce. :-)

Jirka "Ralf" Syrovatský
1. Michal GDPR Člen klanu
Hlavní manažer týmu F1
605 Příspěvky
registrován: 18.12.2006
0 0
17.12.2012 - 10:42 odpovědět 
Kvalda nic moc, ale kluci vepředu zajeli fantastické časy. Mě se ani jednou nepodařil optimální první sektor a hlavně jsem ztrácel hodně v posledním sektoru.

Start závodu byl OK, ale v souboji s Lukášem jsem v zatáčce neměl kudy jet a musel mimo trať.
Díky tomu, že se Lukáš asi soustředil výhradně na mě, nás oba podjel Aleš. Pak jsem musel v esíčkách jít hodně s plynu, protože tam se předjíždět nedá a Lukáš tam byl podazřele pomalý. Pak udělal Aleš chybu a já se dostal na třetí místo. Konečně se mi po chvíli podařilo dostat se před Lukáše, ale jak byl pomalý přede mnou tak po mém předjetí zase zrychlil. Takže při každém brzdění jsem musel koukat do zrcátek, protože Lukáš chodí na brzdy hrozně pozdě. Tyto souboje mě na tolik zdržovali, takže Jirka mohl v pohodě ujíždět. Lukášovi se podařilo po chvíli dostat přede mne a díky těmto soubojům jsem měl za zády Aleše, který ani chvíli neváhal a šel do souboje se mnou. Pak se Aleš dostal pode mne a já věděl, že mě pozdní brzdou odřízne od zatáčky, takže jsem počkal až probrzdí a já ho podjedu zpět. Bohužel jsem byl asi příliš ostrý na plyn a auto se mi smýklo. Aby toho nebylo málo tak díky všem těmto soubojům byli blízko i Tonda s Vladkem, kteří stihli využít mého zaváhání a já byl rázem až šestý. To mě samozřejmě nenechalo v klidu a já se potřeboval probít zpět na potřebné čtvrté místo. Po chvíli jsem využil naopak já jejich vzájemného souboje a dostal se před Vladka. Protože byl ale těsně přede mnou Tonda, tak se mi nepodařilo Vladkovi ujet a já si s ním ještě jednou prohodil pozice. Když se mi konečně podařilo dostat asi po pěti kolech před Tondu, tak se mi poprvé v závodě otevřela trať a já mohl konečně dýchat. Poté co Aleš i Lukáš zajeli do boxu s jasně patrnou dvou-zastávkovou strategií, tak jsem měl před sebou už jen Jirku. Kupodivu jsem neztrácel vzhledem k vývoji tak moc a ještě se mi nepatrně dařilo stahovat ztrátu. Před polovinou závodu jsem zajel do boxu ve stejné chvíli jako Jirka. Bohužel na vjezdu do boxu se mi sice podařilo dobrzdit na a zapnul jsem pitlimiter, jenže o chvilku později si všimnul, že je opět deaktivovaný a já tušil průser, protože jsem zaznamenal rychlost kolem 95 km/h. Na výjezdu jsem pak zjistil, že jsem byl potrestán tím přísnějším způsobem tedy stop and go a bylo mi jasné, že tím pro mě veškeré naděje v závodě i na druhé místo v sezóně končí. 10 sec stání plus ulička to je 30 sekund, které se tady proti tak dobrým soupeřům najet nedají. Moje koncentrace se tedy totálně zhroutila a už jsem to jenom chtěl mít za sebou. Ale pak jsem k mému překvapení zjistil, že je za mnou ještě Lukáš a mezitím Tonda musel odstoupit, takže pořád tu šance byla udržet celkové druhé místo. Jenže Lukáš byl za mnou i díky tomu, že přezul na čerstvé gumy, zatímco já měl gumy o deset kol ojetější, což dělá určitě přes sekundu na kolo. Takže bylo jen otázkou času kdy ho budu mít za zadkem. Řekl jsem si tedy, že pojedu obranu na hranici pravidel a min. to hodně Lukášovi znepříjemním a tak trochu mu vrátím jeho "taktiku" z úvodních kol. Pár útoků jsem sice odrazil, ale gumy už vůbec nelepili a na výjezdu se přece jen Lukáš přede mne nacpal. Jenže v okamžiku kdy se dostal přede mne, zpomalil a já se naopak chtěl udržet co nejblíže, abych mu to mohl hned vrátit, protože mi bylo jasné, že pokud si ho nechám minimálně odjet tak už ho na mých ojetinách nemám šanci dohnat. Výsledkem logicky bylo, že jsme o sebe jemně zavadili a Lukáš si trochu následně zazahradničil. Lukáš tedy podal požadavek na vyšetření a já jsem ho v tomto následoval. Sice jsem byl jezdcem těsně vzadu, ale bylo to v souboji a říkal si, jestli si třeba maršálové nevšimnou, že Lukáš mi vlezl před čumák a následně ihned zpomalil, nebo aspoň já ten pocit měl. Maršálové ale rozhodli skoro bez váhání a po trestu mi nezbylo než to v téhle sezóně zabalit.
No Jirkovi gratuluji k dobrému výkonu, přestože ta TR mi přišla od Sauberu trošku zbytečná.

Když to shrnu, jak smolně sezóna začala, kdy mi spadnul rF v Monze v jasně vyhraném závodě, abych v následném závodě odstoupil kvůli brzdám, tak závěr dopadl podobně. To znamená, že nemohu hodnotit sezónu pozitivně. Sice jsem krom těch tří smolných závodů dojel nejhůř jednou čtvrtý, ale zvítězit v závodě se mi nepodařilo, což považuji za neúspěch. Doufám, že v příští sezóně budu mít více štěstí.

Pilot F1
92 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
17.12.2012 - 15:12 odpovědět 
Na poslední závod v sezóně jsem se těšil, i přesto, že jsem se zde potýkal s problémy v podobě grafické náročnosti tratě na muj počítač. To se myslím projevovalo i v mých časech na kolo, jelikož jsem měl hru v některých částech tratě velice neplynulou.

V kvalifikaci se mi bohužel nepodařilo dostat ze sebe to nejlepší a poskládat dobrý čas. A musel jsem se spokojit až se sedmým místem. Co mě zklamalo víc byl snad už jen fakt, že jsem byl celou vteřinu a 6 desetin za prvním místem. Alespoň, že se týmovému kolegovi podařilo obsadit hezké čtvrté místo.

Start závodu se mi opět velice povedl a hned po zhasnutí světel jsem se dostal před Martina Adamcce, kterému se start nepovedl. Po první zatáčce jsem byl trochu zbržďen Michalem který vyjel z trati po kontaktu s Lukášem. Přesto jsem byl po prvním kole na pěkném pátem místě a postupně sjížděl kluky předemnou které brzdil Lukáš. Po chybě Michala jsem se posunul až na čtvrté místo, které jsem ale po chvíli musel přenechat zpět Michalovi a následně páté místo Vladkovi. V tu chvíli mé pryže byly už ve stádiu rozkladu a proto jsem se rozhodl pro první zastávku v boxech. Ta se povedla a já se vrátil na stejné pozici jako jsem do depa zajel. Následkovaly zastávky kluků přede mnou a já se dostal až na čtvrté místo. V tu chvíli mne začal dojíždět Lukáš na čerstvých pneu a já pár kol odolával jeho útokům až to Lukáš v jedné zatáčce na brzdách neodhadl a atakoval mne z boku, což jsem jakš takš ustál a po požadavku na vyšetření mi Lukáš férově vrátil pozici. Bohužel však asi z důvodů, že byl přítomen pouze jeden maršál, si nevšiml, že Lukáš pozici vrátil a dostal jěště DT k tomu. Bohužel když jsem se chystal na druhou zastávku v boxech, přišla nemilosrdná zpráva o konci závodu v podobě modré obrazovky. Jedinou útěchou byly dva body díky malé účasti jezdců v závodě.

Takto jsem si konec sezóny nepředstavoval a bohužel to byl už druhý vynucený konec závodu v sezóně. Proto se chystám do začátku příští sezóny přeinstalovat počítač. Bohužel už má něco za sebou a já jenom doufám, že brzy budu mít k dispozici počítač nový, protože na tomhle po startu závodu skoro nedá jet, kvůli mizerným FPS, klesajícím až k hodnotě 30. Celkově s touto sezónou nejsem moc spokojen, protože jsem jak sám dělal chyby tak zde bylo několik vedlejších faktorů které mi pokazily lepší umístění v závodech. Přesto se mi podařilo umístit na celkově pátém místě, což je zlepšení oproti jarní části. Co mě mrzí je umístění v poháru konstruktérů, kde jsme se umístili až na celkově 4. místě a o bod nám uniklo třetí místo. Doufám proto, že se mi podaří všechny nedostatky a chyby do příští sezóny minimalizovat a v příští sezóně konečně bojovat o nějaké stupně vítězů. Takže gratuluji vítězům a už se nemůžu dočkat na první závod v Austrálii. Naviděnou :-)

EDIT: Jěště bych rád doplnil, že mě mrzí jaká zase byla účast posledních závodech, kdy nás bylo 11 někdy o jednoho dva víc. Podobná situace byla i v Béčku, kde to bylo o něco lepší. A jestli by to takhle mělo bejt i v přští sezóně, tak jsem pro společné závody. Ptže takhle dva lidi po startu třeba odpadnou a už má každej jistý body a pomalu ani nemá s kym soupeřit. Takže buď a lidi narovinu řeknou, že na to nemaj čas a někdy se k nám přidaj do závodu, když budou chtít, ale pak nezabíraj místo v soupisce, kde to pak vypadá, že je nás hafo ale přitom jezdí sotva půlka a nebo ať se příhlásí, ale taky opravdu jezděj a né, že odjedou sotva půlku závodů.

Jiří Syrovatský Člen klanu
Technický vedoucí
305 Příspěvky
registrován: 09.04.2009
0 0
17.12.2012 - 15:29 odpovědět 
čti více Michal Brezina napsáno:


No Michale asi k tomu začátku Lukáše, já taky čekal, že pojedu rychleji, ale nešlo to, takže mi nepřijde moc divné, že Lukáš jel pomalu, protože logicky nechtěl riskovat zbytečné vyjetí z tratě. A nevím proč by měla vadit ta trocha naší TR když v realu je to povolené a tahle liga se snaží řídit podle realu. Navíc šanci si obhájit konečné 2. místo jsi mohl ve Spa např., ale to už je jedno.
Jinak Ti přeji hezké vánoce. ;-)

Jirka "Ralf" Syrovatský
Pilot GP2
72 Příspěvky
registrován: 01.01.1970
0 0
18.12.2012 - 13:16 odpovědět 
Do USA jsem si přivážel celkem vysoké ambice, jelikož jsem se většinu času testů pohyboval na přední příčce s nejlepším časem. Ikdyž už v WDC nebylo "o co hrát", pořád jsem chtěl získat poslední vítězství v sezoně a pomoci týmu dostat se na 3. resp. 2. místo ve WCC.

V kvalifikaci jsem se přiblížil na 4 desetiny svému nejlepšímu času z testů ovšem tento čas stačil pouze na 4. příčku za Michalem.

Čekal jsem na startu "přepuštení" pozice od Michala jak v posledních závodech bývalo zvykem smiling ale tentokrát Michal vystartoval velmi dobře a do první zatáčky jsem tedy najížděl na pozici která mi náležela na startu. K mému udivení/potěšení jsem byl v prvních kolech o hodně rychlejší než trio J L M, a podařilo se mi dostat se na první přičku a dokonce se mi dařilo pomalu ale jistě poodjíždět. Poté jsem ale byl trochu širší při výjezdu z jedné ze zatáček a prah byl nekompromisní, juknul se mi na podlahu, nechal tam pár rejh a jako bonus mi hodil zadek do pozice kde býval předek. Zdi jsem se naštěstí vyhnul a mohl pokračovat z menší ztrátou na JLM. Po několika kolech jsem se dostal až za/před Lukáše a v tomto duchu se neslo pár dalších kol, což se mi ovšem vůbec nehodilo, protože jsem nemohl dále stíhat Jirku, tým Sauber to sehrál výborně. Poté přišly na řadu oba moje pitstopy. Po tom druhém jsem se vrátil na trať za Jirkou asi 20 sekund. Na čerstvých pneu jsem ho stahoval docela hezkým tempem ale věděl jsem že pokud Jirka neudělá nějakou fatální chybu, tak že už si to pohlídá. To se taky stalo a já tedy do cíle dojel s 6 sekundovou ztrátou. Tato 6 sekundová ztráta byla přesně ztráta způsobená otočením na prahu. Ale nebudu zabíhat do "co kdyby"...
Proto gratuluji Jirkovi k poslednímu vitězství v sezoně a týmu Sauber k prvenství ve WCC.

Zklamáním je výsledek týmu Lotus ve WCC, protože jako držitelé titulu z minulé sezony jsme se tentokrát umístili až na 4. pozici s 19 bodovou ztrátou na druhý Mercedes.

Celkově hodnotím tuto sezonu jako jednu z horších. Ze začátku jsem nebyl schopný dojíždět závody a to se odrazilo na celkovém umístění. Z deseti Velkých cen jsem si odvezl body pouze z pěti podniků, což je žalostně málo. Posledních pár závodů měl problémy technického rázu i Tonda, což způsobilo nemožnost pro něj přivézt nějaké slušné body do WCC, tudíž tým Lotus si letos moc nevydělá na Prize Money.

Ještě bych chtěl pogratulovat Lukáši Droppanovi k titulu a popřát mu aby už na slovensku taky konečně založili nějakou svojí ligu smiling))) wink

Snad příští sezona bude pro náš tým šťastnější. Doufám, že nám oboum s Tondou sedne nový mod a že Eric nebude dělat urychlené závěry z letošní sezony a podepíše s námi obouma smlouvu i na rok 2013.

Seřadit:     printview


Než začneš odpovídat musíš se zaregistrovat!

registrace
přihlášení

Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz