VC Číny se konala 10. 4. 2016, v kvalifikaci vyšla na jedničku taktika týmu Williams a díky slipstreamu, který mu poskytl jeho týmový kolega a bratr v jedné osobě vyhrál svou první kvalifikaci Pavel Vávra na Williamsu. V závodě se však musel sklonit před kvalitou M. Březiny, který výhrál podruhé v řadě.
Druhý byl A. Marečák který dnes (13.4) slaví narozeniny a tudíž mu přejeme všechno nejlepší! Nejzajímavější okamžiky si můžete prohlédnout na následujících obrázcích a také na našm Facebookovém profilu...
Opět perfektní start skupiny A v čele s Pavlem Vávrou a Michalem Březinou. Z druhé řady vyrazily do závodu vozy Ferrari.
Z posledního místa startoval Petr Palásek, který vyjel v kvalifikaci do devátého kola.
Pořadí se změnilo již do konce prvního kola, kde se na první příčku tímto manévrem dostal Michal Březina a Petr Vávra se zavěsil za svého týmového kolegu a usadil se tak na příčce třetí....
Ve čtvrtém kole došlo k prvnímu vážnějšímu kontaktu, kde Luděk brunda v boji s Martinem Frajkou neudržel nervy na uzdě a nekompromisně ho katapultoval mimo trať.
Luděk se ovšem zachoval dle pravidel fair play a ihned mu pozici vrátil, aby se mohl opět pustit do tvrdého boje. Ještě v tom samém kole Martina Frajku dojel a pokusil se provézt špionážní průzkum zadní části jeho vozu, za což byl odměněn průjezdem boxovou uličkou.
Až na malá zaváhání některých pilotů byl závod až do konce v poklidu bez incidentů a jezdci si odkroužili 37 kol náročné trati.
Z technickými problémy se nevyrovnali Petr Palásek a Jaroslav Strišovský a byli nuceni dění v Číně opustit.
Nejlépe se s tratí, taktikou a nástrahami VC Číny popral Michal Březina a jako první protnul cílovou páku.
Jako druhý se ukázal v cíli Andrej Marečák.....
a stupně vítězů doplnil vítěz kvalifikace Pavel Vávra.....
![images/news-pics/1111_1460538933.jpg](images/news-pics/1111_1460538933.jpg)
Z posledního místa startoval Petr Palásek, který vyjel v kvalifikaci do devátého kola.
![images/news-pics/1111_1460538991.jpg](images/news-pics/1111_1460538991.jpg)
Pořadí se změnilo již do konce prvního kola, kde se na první příčku tímto manévrem dostal Michal Březina a Petr Vávra se zavěsil za svého týmového kolegu a usadil se tak na příčce třetí....
![images/news-pics/1111_1460539011.jpg](images/news-pics/1111_1460539011.jpg)
Ve čtvrtém kole došlo k prvnímu vážnějšímu kontaktu, kde Luděk brunda v boji s Martinem Frajkou neudržel nervy na uzdě a nekompromisně ho katapultoval mimo trať.
![images/news-pics/1111_1460539031.jpg](images/news-pics/1111_1460539031.jpg)
Luděk se ovšem zachoval dle pravidel fair play a ihned mu pozici vrátil, aby se mohl opět pustit do tvrdého boje. Ještě v tom samém kole Martina Frajku dojel a pokusil se provézt špionážní průzkum zadní části jeho vozu, za což byl odměněn průjezdem boxovou uličkou.
![images/news-pics/1111_1460539052.jpg](images/news-pics/1111_1460539052.jpg)
Až na malá zaváhání některých pilotů byl závod až do konce v poklidu bez incidentů a jezdci si odkroužili 37 kol náročné trati.
![images/news-pics/1111_1460539082.jpg](images/news-pics/1111_1460539082.jpg)
Z technickými problémy se nevyrovnali Petr Palásek a Jaroslav Strišovský a byli nuceni dění v Číně opustit.
Nejlépe se s tratí, taktikou a nástrahami VC Číny popral Michal Březina a jako první protnul cílovou páku.
![images/news-pics/1111_1460539106.jpg](images/news-pics/1111_1460539106.jpg)
Jako druhý se ukázal v cíli Andrej Marečák.....
![images/news-pics/1111_1460539135.jpg](images/news-pics/1111_1460539135.jpg)
a stupně vítězů doplnil vítěz kvalifikace Pavel Vávra.....
![images/news-pics/1111_1460539159.jpg](images/news-pics/1111_1460539159.jpg)