Autor: |
Zpráva: |
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
03.07.2018 - 20:34 |
|
byl bych rád, kdyby si všichni nejprve přečetli příspěvek jednoho korespondenta......
Jestli dovolíte tak napíšu svůj názor na to, co tady píšete a co řešíte. Myslím, že jako někdo kdo má s módama menší zkušenosti, k tomu mám co říct. Nejdříve bych napsal, že se nestačím divit jaké názory jsem se tu dočetl – upřímně nikdo tu nemá na rf2 nic najeto(nikdo nemůže rozumět jak ta hra funguje – PS: je to úplně jiné než rf1 a každý bude muset změnit jízdní styl), nikdo tomu pořádně nerozumí, nikdo nemá zkušenosti s úpravou modu pro rf2 o pneumatikách a fyzice ani nemluvím. Nejvíce zde má najeto Jáchym a ten se zdržel jakýkoliv komentářů – většina z vás má tady najeto tak 100kol max.. Proto mě velmi překvapila tato diskuze co se vše má vypnout/ zapnout upravit atd. Chudák ten kdo to dostane na triko – bude nejvíc nenáviděná osoba a navíc tomu prostě nemůže absolutně rozumět a to je prostě střelba slepýma což nemůže dopadnout dobře a dopadne to tak, že se bude něco měnit mezi každým závodem.
Pneu – pokud jde o pneumatiky tak jejich nastavování není vůbec nic lehkého i pro zkušeného tvůrce modu a v dnešní době to většinou už dělají kluci co se na to specializují (mají algoritmy a několik programů co to převádí - takže to není jen o změně pár čísel, navíc pneu jsou velmi úzce spjaty s fyzikou a když rozhodíte jedno tak je v háji i druhá). Takže pokud jsem tu četl, že chcete jezdit jen 3 sady jako v mém posledním modu tak to je dost špatná volba. Chcete vybrat prostě z modu soft, mid a hard(?) – to je blbost protože jsou si zrovna velmi blízké a museli by se upravit. Nikdo to tady neumí… jak to nastavíte spravedlivě a hlavně nějak rozumně? Proto bych v modu co se pojede nechal pneu jak jsou, jen bych třeba určil před závodem – že se pojedou tyhle tři a nešahal do nich. Bude se to dát pro daný závod zapnout/ vypnout/upravit které směsi se objeví při výběru na dané trati.
Parc Ferme – to mi přijde jediné rozumné co se tu objevilo. Ale jak psal Maťo je důležité určit kdy se bude počítat pneu který musím nasadit? První nebo druhá Q? A taky jde jen o gumy nebo i o chlazení, brzdy, křídla atd.? Ale to je na diskuzi všech a dá se to snadno nastavit.
DRS – tak tuhle debatu vůbec nechápu, chcete jezdit co nejvíce podle reálu a chcete vypnout DRS? Co je to za blbost… tady je vidět jak nemáte nic naježděno na rf2 a na modech. Bez DRS podobně rychlého jezdce prostě nepředjedete. Není šance… je to težké i s DRS! Pokud by jste chtěli jezdit bez DRS tak by jste museli výrazně zasáhnout do fyziky vybraného (ať už bude jakkýkoli) a to ruku na srdce nikdo neumí – ano i já vím jaké hodnoty to ovlivňují, ale měnit naslepo hodnoty je jako s pneu střelba do vlastních. Navíc by se to muselo hodně testovat a to jsi nejsem jistý, že na to bude mít někdo přes léto čas. Navíc používat DRS je sranda a uvidíte, že se na to budete těšit a čekat až se vám ikona rozsvítí.
Otevření/ uzavření převodovky – tak opět jsem četl názory z obou táborů. První co k tomu napíšu je, že i v reálné F1 je převodovka uzavřena a všechny týmy používají stejná nastavení (už pár let)! Teď ke hře – nastavení převodovky je vůbec to nejtěžší na celém setupu. F1 mody na rf2 mají převodovku většinou zamknutou a nedá se měnit. Nastavení tvůrců modu jsou většinou dobrá, na všech tratích se s tím dá v pohodě jet a hlavně je to pro všechny stejné takže je to podle mě nejvíce spravedlivé. Jistě jednomu to může vyhovovat více a druhému méně, ale to vlastně celý mod. Pro méně zkušené jezdce to bude výrazné plus, že se s převodovkou nemusí trápit a soustředit se na set jako takový.
Výběr / úprava modu – tak jak jsem psal v prvním odstavci. Do úpravy fyziky a modu bych se vůbec nehnal, nikdo tomu nerozumí, nikdo nemá nic naježděno a je naprosto šílené měnit něco, čemu nerozumím. Jediné rozumné co můžete jako liga co úplně nově přešla na rf2 je, že si vyberete třeba 2-3 mody uděláte test race a odhlasujete na kterém chcete jet. Ten následně použijte pro celou sezonu a už do něj moc nehrabejte. Udělat update skinů pro helmy a čísla (na 3D modely kašlete – moc jsem vás rozmazlil) a hurá na trať. Tuto sezonu berte všichni jako učební, naučte se co nejvíc věcí pochopte nebo se alespoň o to pokuste jak hra funguje. Do změn a updatů bych se nejdřív pouštěl v sezoně F1 2019/1.
Závěrem se mi líbí jak tu plánujete jak co změnit a co přenastavit a přitom se třeba ptáte na to jak se zrychluje trať, jak se nastavuje otevření zadního křídla (DRS), jaký HUD či plugin použít atd. Tohle nemyslím zle, že bych si dělal z těch lidí nebo z těchto příspěvků srandu, jen že viditelně o té hře nikdo nic neví, ale už se hrnete do úpravy modu, pneumatik, DRS, fyziky. Ty otázky jsou naopak velmi dobré a je ještě pár na co by jste se měli zeptat nebo si zjistit. Například jestli vám to utáhne PC, jak nastavit volant? FFB jaký je nej. nastavení atd. Kdy bude test race, abych si mohl vyzkoušet zda mi to PC dá – například můj PC dával rf1 a můj mod s 20monoposty na FULL detaily a na rf2 jsem musel jet vše na minimum a viditelných 5 vozů a stejně jsem měl FPS 15 a musel si zařídit půjčení na závody výkonnějšího pc – ono to když jste sami na trati ukazuje FPS vyšší než na rf1 ale pak když je plnější pole to jde hrozně dolů! Proboha vemte rozum do kapsy a zvolte mod a na něm se v této sezoně naučte potřebné věci. Navíc ten chudák nebo chudáci by už teď museli na vybraném modu pracovat, aby byla vůbec šance to vše otestovat a nastavit a to mě opět vrací k tomu, že nikdo neví jak to nastavit protože to nemá nikdo najeto – teda jen Jáchym má 4 (3) sezony.
PS: jediné co bych otestoval a možná změnil je takzvaný F1 dirty air – aby se dalo vůbec udržet za soupeřem a bylo možno soubojů – to je většinou problém modů na rf2.
Petr Palasek
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
03.07.2018 - 20:40 |
|
Pánové, myslím že budete těžko hledat argumenty proti. I jako vedoucí ligy můžu jen a jen souhlasit. Tolik komplikovaných otázek co vyplavalo není dle mého v našich silách vyřešit je do zahájení sezony a tuto absolvovat v pohodovém duchu. Petr napsal pravdu, ze které mě chvílemi až mrazilo, když jsem si představil co nás čeká. Připravte raději návody a postupy jak si připravit auto, pluginy, volant, atd... a věřte, že budeme všichni rádi, když se sezona odrazí bez problémů.... i tak toho není málo....
|
|
|
04.07.2018 - 00:15 |
|
sorry ale troska nechapem Petov prispevok. Nikto sa do ziadnej upravy nehrnie. Navrhli sa 3-4 veci ak sa nemylim v danom vlakne.
1. Parc Ferme sam uznal ze je dobry napad a je to viac pravidlo ako uprava modu
2. Zamknuta prevodovka - opat sam uznal ze spravna cesta kvoli zaciatocnikom.
3. DRS tu niekto naznacil a viaceri sme odpisali ze je sucastou modu a asi sa vypnut neda
4 pneu. Ok toto zasahuje do modu ale nikto tu nenavrhoval menit ich fyzyku. Navrh znel zobrat tri typy a odjazdit to na nich. Nemusi to byt S M H. Kludne ina kombinacia na ktoru sa daju skiny z S M H. Na jednu stranu tu hovoris o tom ake to cele bude narocne pre vsetkych a potom navrhnes aby sme mali vsetky gumy a vyberali na preteky. Lenze to musi niekto vzdy dopredu otestovat a vybrat a podobne. Takze tri gumy by boli len na zjednodusenie prace nam vsetkym.
Nikto tu na nic neodpovedal, nikto zo skusenejsich tu nic nenapisal, neporadil. Jediny som sa toho chytil a trocha tu ludom odpovedal. Len som sa aspon troska kratko vyjadril postrehmi k tomuto modu plus som napisal ze mam rozpracovany navod na HUD (ak sa podari), takisto som napisal ako narocne je nastavenie volantu. Presne ako pise Peto, Upravu cisel vo fyzike som nikde nepostrehol. Sam som pisal o vybere modu a nie o uprave.
Petov prispevok je pravdivy, nemali by sme upravovat mod ale nejaky vybrat a spravne nakonfigurovat. Len pisem ze sa rozhorcuje nad niecim co nikto nenavrhoval.
|
|
Andrej Marečák |
Technický vedoucí |
|
230 Příspěvky |
registrován: 06.02.2015 |
|
|
04.07.2018 - 07:15 |
|
Ja sa v pneumatikach celkom vyznam, je pravda, ze som upravoval pneu len na rF1 ale co som videl, tak na rF2 je to v podstate to iste. Pri uprave vydrze pneumatik sa meni jeden parameter WearRate, ktory treba napasovat tak, aby to bolo cca s pneumatikami v nasom sucasnom mode (mozno by to stacilo aj skopcit z nasho modu ). Este je tam jeden parameter, ktory urcuje, kolko % pociatocneho gripu ponuka pneumatika pri danej urovni opotrebenia, s tym by sa tiez dalo pohrat, pripadne aj skopcit z nasho modu.
Povodne som chcel tieto upravy robit ja, ale vzhladom k tomu, ze nebudem mat k dispozicii volant tak to pada, kedze to nemam ako otestovat. Avsak ak by sa nasiel niekto kto ma cas to testovat, tak ho mozem trosku zaucit. Niezeby som vedel co robi kazdy jeden parameter, ale najma s tymi pneumatikami som sa hral vzdy najviac, takze tomu celkom rozumiem.
|
|
Martin Slezar |
Administrátor |
|
1019 Příspěvky |
registrován: 24.11.2014 |
|
|
04.07.2018 - 10:00 |
|
Maroš Hrušovský napsáno: |
sorry ale troska nechapem Petov prispevok. Nikto sa do ziadnej upravy nehrnie. Navrhli sa 3-4 veci ak sa nemylim v danom vlakne.
1. Parc Ferme sam uznal ze je dobry napad a je to viac pravidlo ako uprava modu
2. Zamknuta prevodovka - opat sam uznal ze spravna cesta kvoli zaciatocnikom.
3. DRS tu niekto naznacil a viaceri sme odpisali ze je sucastou modu a asi sa vypnut neda
4 pneu. Ok toto zasahuje do modu ale nikto tu nenavrhoval menit ich fyzyku. Navrh znel zobrat tri typy a odjazdit to na nich. Nemusi to byt S M H. Kludne ina kombinacia na ktoru sa daju skiny z S M H. Na jednu stranu tu hovoris o tom ake to cele bude narocne pre vsetkych a potom navrhnes aby sme mali vsetky gumy a vyberali na preteky. Lenze to musi niekto vzdy dopredu otestovat a vybrat a podobne. Takze tri gumy by boli len na zjednodusenie prace nam vsetkym.
Nikto tu na nic neodpovedal, nikto zo skusenejsich tu nic nenapisal, neporadil. Jediny som sa toho chytil a trocha tu ludom odpovedal. Len som sa aspon troska kratko vyjadril postrehmi k tomuto modu plus som napisal ze mam rozpracovany navod na HUD (ak sa podari), takisto som napisal ako narocne je nastavenie volantu. Presne ako pise Peto, Upravu cisel vo fyzike som nikde nepostrehol. Sam som pisal o vybere modu a nie o uprave.
Petov prispevok je pravdivy, nemali by sme upravovat mod ale nejaky vybrat a spravne nakonfigurovat. Len pisem ze sa rozhorcuje nad niecim co nikto nenavrhoval. |
Maroši nebylo to vůbec myšleno zle nebo nějak, že bych se rozčiloval – nemám proč, jen jsem chtěl poradit a sdílet své poznatky jako tvůrce modu nebo z malých zkušeností s rf2. Chtěl upozornit na to, že se tu řeší věci, které po přechodu nejsou pro kluky co ještě nejezdili rf2 podstatné a že je zbytečné se v první sezoně hrabat v modu. A hlavně jsem chtěl, aby tu nevzniklo (to co tu vznikne vždy), že se na začátku sezony všichni sesypou na Martina a začne se tu řešit proč je to nastavené takto, když se to ve forum přece dohodlo jinak – pro
jsou pneu 5 či 7 a ne 3 atd. Proč není vypnuté zapnuté DRS, proč je vypnutá/ zamknutá převodovka atd. Můj příspěvek byl myšlen tak, aby to ostatní donutilo trochu nad tím popřemýšlet a upozornit na to, že není moudré moc zasahovat do modu a v této sezoně si spíše vychytat věci okolo – i tak to bude náročné pro adminy a vlastně všechny.
Maroši pokud píšu, že by jste se neměli pouštět do úpravy fyziky tak tím nemyslím jen čistě fyziku v souboru, ale jako komplet balíček modu – jak jsem psal, dneska to tvůrci modu mají velmi propracované a jedno ovlivňuje druhé. Změna fyziky je i povolení převodů či zapnutí vypnutí DRS (příklad – vím, že jste to zamítli) nebo update pneumatik či jejich výběr na 3 z 5. To vše ovlivňuje fyziku jako celek.
Pokud jde o pneu tak si myslím, že tím, že to stáhnete na 3 fixní tak ničeho nedosáhnete a ještě trochu popřete to čím je rf2 a to, že to je především o chování jezdce k pneu. Tato hra je velmi náročná na přístup k pneu (jak jsi sám určitě poznal) – a proto 5 sad otevírá neuvěřitelné možnosti strategií – někdo zvládne odjet půlku závodu na měkčí směsi, někdo zvolí nejtvrdší, ale bude to řezat a v konečném výsledku to může bát podobné. Stáhnutím na 3 fixní sady si myslím, že uberete velké možnosti taktiky a ještě když někomu nebudou vyhovovat ty pneu co jste vybrali tak má vlastně po sezoně. 5 sad mi přijde ok, na každý závod se určí 3 přesně směsi podle reálu a každý ať se přizpůsobí. Nebo nechte všech 5. Na testování to zase není tak náročné – zajedu 5kol a vidím, že jsou pneu na 50% aha zkusím další. Uzavřená převodovka dá čas se věnovat právě testování pneu. Ale je to na vás.
Ado já to taky umím a vím jak a co upravit, ale právě si myslím, že by to chtělo nabrat nějaké zkušenosti s jízdou rf2. Přece jen tu nikdo není top jezdec rf2 a zkušenosti tu jsou malé. Jak chceš nastavit správně pneu, když je proti konkurenci třeba ničíš 2-3x rychlostí? Nemyslím to zle, jen mi nepřijde rozumné měnit na nové hře věci když ještě nikdo nemá žádné pořádné zkušenosti. Příští sezonu jen do toho – upravujte, tvořte, updatujte. Převod nastavení z mého modu do rf2 je teda podle mě šílený nápad a vůbec to nedoporučuji – to by vznikl hybrid. A další a to hlavní otázka je… chcete se zlepšovat s přizpůsobit se hře, naučit se něco nového nebo hru přizpůsobit sobě, aby se chovala jako rf1? Opět píšu jen svůj názor, nikomu nic nevnucuji, jen varuji. Pokud si na to Ado troufáš tak klidně pneu uprav, klidně si odhlasujte 3 sady – ale poprosím se nad tímhle trochu zamyslet.
Doufám, že jsem nikoho neurazil a doufám, že nevyzněly moje příspěvky nějak naštvaně nebo nafoukaně – jen se snažím předat mé zkušenosti z tvorby modu. Přeji GL do sezony.
Petr Palásek
|
|
Lukáš Balaj |
Pilot GP2 |
|
44 Příspěvky |
registrován: 17.11.2017 |
|
|
04.07.2018 - 16:05 |
|
Osobne som bol v tom, že podobne ako po minulé sezóny sa bude robiť ligový mód, možno si to mysleli aj ostatní a preto tie rôzne návrhy (určite to každý myslel len v dobrom) ...
Úplne súhlasím s Marošom. A môžem potvrdiť, že Aďo robil kvalitnú prácu s úpravou pneumatík a celkovo módov pre rF1.
Ale chápem čo chce Peter povedať a že rF2 je celkovo teda trochu iná káva ako rF1. A hlavne je to prvá sezóna.
Nedalo mi to a hľadal som F1 módy na rF2, a výber teda nie je veľký, skôr by som povedal až mizerný - ak to má byť teda hotový F1 mód z rokov 17/18. Takže si osobne myslím, že by nebol vôbec zlý nápad použiť ten mód ASR (aktuálne na servery). Je aktuálny (myslené aktuálny rok; možno sú nejaké drobné odchýlky na modeloch a pod, ale to sú bezvýznamné detaily), takže obsahuje všetko čo reálna F1 a to je podstatné. Výhodou je aj to, že je to ligový mód (už ho nejaký čas používajú), vyšli aj updaty, takže by mal byť vyladený. Je navrhnutý pre 75 % dĺžky reálneho závodu - takže aj pneumatiky. Našiel som nejaké info o tom móde, ak by niekoho zaujímalo:
Viac info |
F1 ASR 2018 is a mod fully created by F1 Advanced SimRacers League. Its a mod which makes you completely feel the Formula 1 2018 season, including 2018 teams, drivers, halo and sounds.
This mod has been created by BlackGoku (administrator of ASR). I am the only one who developed this mod and all the rights are reserved to me.
The quality of this mod is outstanding. I wanted to make the best Formula 1 for rFactor 2 and I really think it is the best.
This mod is special because of these things:
- Ultra Realistic DRS Lights. Watching every single real onboard.
- V6, V8 and V10 realistic sounds included. They don't modify the engine physics.
- All cockpit protections tested in real life are included.
- Realistic Helmet models that include all F1 manufacturers like Bell or Arai.
- All the Testing drivers have been included in this mod.
- You can choose between red and green rainlight (green is used for rookies and testing).
- Its the only mod that has realistic tyre pressures (140 - 170 kpa range).
- Ultra Realistic cameras included such as Vettel 2011 (front camera).
- We created F1LRCLUB-VCR 2013. We already did an epic mod for rFactor 1.
We want also to say special thanks to these guys who made this possible:
- GP4 Forever (Best Helmet painters with a lot of years of experience)
- Eloy Lozano Sanchez (He painted the official skin of Advanced SimRacers F1 Team)
The fuel tank is about 145 liters in real life (105 kg) and the mod has been dessigned to make races of 75% laps of real life with these settings:
- Fuel Consumption: Normal
- Tyres Consumption: Normal
- Engine Failures: Normal (You can also use Time Scaled but then the time scale must be x1)
- Damages: 80% - 100%
As we said when we released F1LRCLUB-VCR 2013... It looks extremely real but it isn't
Now its your time to enjoy it!!!
https://www.youtube.com/watch?v=hCX4w9HP0Aw
https://www.youtube.com/watch?v=a-29haNWw88 |
Myslím, že tá takmer polročná práca na tom móde je aj vidieť a nebolo by teda potrebné tam nič upravovať (prípadne len pridať autá a ostatné čo by bolo treba). Ušetrí sa tým aj dosť času, ktorý sa dá venovať inde (napr. príprave a testovaniu tratí, a pod). Len rozumne nastaviť tie pravidlá, ktoré sa tu už rozoberali a jazdiť.
Všimol som si, že sa tu v diskusiách dosť poukazuje na reálnu F1 - ako je to tam. Chceme sa čo najviac podobať na reálnu F1? (seriózna otázka, neviem aké plány tu sú) Ak áno, tak je to pomerne jednoduché, predlohu máme tak poďme na to. Je v reálnej F1:
- Parc fermé? JE, tak ho použijeme aj my (buď rovnako alebo v rámci možností hry)
- zamknutá prevodovka? ževraj JE, tak ju zamkneme
- DRS? JE, je aj v móde a ak korektne funguje, tak ho teda používajme
- pneumatiky? Sú, tak ich použijeme a pod.
A nikto potom nemôže povedať prečo je hento takto a toto takto - lebo reálna F1 a išlo to nastaviť aj na naše podmienky!
Ak to nechceme podľa reálu alebo iba niečo áno, ale niečo zase nie, tak sa to vymyslí tak...
Sorry za článok, mal som nejak potrebu niečo povedať
|
|
Andrej Marečák |
Technický vedoucí |
|
230 Příspěvky |
registrován: 06.02.2015 |
|
|
19.07.2018 - 09:38 |
|
Ahoj, pozerám, že kvalifikačný závod C skupiny je vypísaný tiež na 43 kôl? Nebolo by lepšie, aby ten závod trval menej? Bolo by to menej náročné pre tých, ktorí by potom išli jazdiť aj závod sk. B. Ja by som navrhoval možno polovičný počet kôl, teda napríklad v Taliansku 21 alebo 22 kôl. Myslím, že to stačí na to, aby sa zistilo, ktorý jazdec si zaslúži odjazdiť aj preteky skupiny B.
|
|
PR GDPR |
Technický vedoucí |
|
295 Příspěvky |
registrován: 03.04.2016 |
|
|
19.07.2018 - 09:44 |
|
Andrej Marečák napsáno: |
Ahoj, pozerám, že kvalifikačný závod C skupiny je vypísaný tiež na 43 kôl? Nebolo by lepšie, aby ten závod trval menej? Bolo by to menej náročné pre tých, ktorí by potom išli jazdiť aj závod sk. B. Ja by som navrhoval možno polovičný počet kôl, teda napríklad v Taliansku 21 alebo 22 kôl. Myslím, že to stačí na to, aby sa zistilo, ktorý jazdec si zaslúži odjazdiť aj preteky skupiny B. |
Na zraze sa hovorilo, že C bude mať polovičné preteky, asi došlo k preklepu s tými kolami
|
|
|
19.07.2018 - 11:07 |
|
Andrej Marečák napsáno: |
Ja sa v pneumatikach celkom vyznam, je pravda, ze som upravoval pneu len na rF1 ale co som videl, tak na rF2 je to v podstate to iste. Pri uprave vydrze pneumatik sa meni jeden parameter WearRate, ktory treba napasovat tak, aby to bolo cca s pneumatikami v nasom sucasnom mode (mozno by to stacilo aj skopcit z nasho modu ). Este je tam jeden parameter, ktory urcuje, kolko % pociatocneho gripu ponuka pneumatika pri danej urovni opotrebenia, s tym by sa tiez dalo pohrat, pripadne aj skopcit z nasho modu.
Povodne som chcel tieto upravy robit ja, ale vzhladom k tomu, ze nebudem mat k dispozicii volant tak to pada, kedze to nemam ako otestovat. Avsak ak by sa nasiel niekto kto ma cas to testovat, tak ho mozem trosku zaucit. Niezeby som vedel co robi kazdy jeden parameter, ale najma s tymi pneumatikami som sa hral vzdy najviac, takze tomu celkom rozumiem. |
Do těch pneu bych vůbec nehrabal, jak přilnavost, tak výdrž si myslím jsou nastaveny hodně dobře. Daleko lépe, než na posledních modech, co jsem jel. Jen vždy vybrat pro daný závod tři směsi.
|
|
|
19.07.2018 - 13:08 |
|
Robert Konrád napsáno: |
Andrej Marečák napsáno:
Ja sa v pneumatikach celkom vyznam, je pravda, ze som upravoval pneu len na rF1 ale co som videl, tak na rF2 je to v podstate to iste. Pri uprave vydrze pneumatik sa meni jeden parameter WearRate, ktory treba napasovat tak, aby to bolo cca s pneumatikami v nasom sucasnom mode (mozno by to stacilo aj skopcit z nasho modu ). Este je tam jeden parameter, ktory urcuje, kolko % pociatocneho gripu ponuka pneumatika pri danej urovni opotrebenia, s tym by sa tiez dalo pohrat, pripadne aj skopcit z nasho modu.
Povodne som chcel tieto upravy robit ja, ale vzhladom k tomu, ze nebudem mat k dispozicii volant tak to pada, kedze to nemam ako otestovat. Avsak ak by sa nasiel niekto kto ma cas to testovat, tak ho mozem trosku zaucit. Niezeby som vedel co robi kazdy jeden parameter, ale najma s tymi pneumatikami som sa hral vzdy najviac, takze tomu celkom rozumiem.
Do těch pneu bych vůbec nehrabal, jak přilnavost, tak výdrž si myslím jsou nastaveny hodně dobře. Daleko lépe, než na posledních modech, co jsem jel. Jen vždy vybrat pro daný závod tři směsi. |
Presne toto bol môj pôvodný návrh a stále si myslím, že najoptimálnejší, no na zraze sa dohodlo niečo iné..ale to sa môže podľa mňa ešte zmeniť
MB10 |
|