T1 a první kolo

Po nájezdu do T1 po startu je nutné udržovat stejnou vzdálenost od okraje tratě, aby ostatní jezdci věděli, kde je volná stopa.



Nezáleží na tom, který jezdec je v předu (stejně ohleduplní by jste měli být v každé zatáčce, kde máte vedle sebe jiný monopost). Ponecháním místa zabráníte vzájemnému kontaktu a poškození vozu, ale také možnému vyřazení ze závodu. Po T1(popřípadě až po T2, pokud přímo navazuje na T1), má právo volby stopy jezdec v předu, ale s přihlédnutím na fair play a bezpečnost obou jezdců, je zavření stopy jezdci nacházejícími se částečně na vaší úrovni, nesportovní, s velkým rizikem kontaktu. Stejně nebezpečné je i prudké brzdění na hraně T1. Pro bezpečnost je lepší uvolnit plynový pedál dříve a do T1 najíždět v menší rychlosti. Nezapomínejte na studené gumy i brzdy, náchylnější ke smyku a nepřesnosti v ovládání vozu. Toto rizikové chování vozu může trvat i celé první kolo a proto je bezpodmínečně nutné přizpůsobit jízdu. Na základě tohoto vědomí bude každé porušení pravidel v prvním kole penalizováno dvojnásobně.


Předzávodní info

Další závody

.: 24.11. 20:00 VC Belgie, 33 kol
.: 1.12. 20:00 Sprint Abu Dhabi 14 kol, 21 kol
.: 8.12. 20:00 VC Abu Dhabi, 42 kol
.: 15.12. 20:00 Sprint Malajsie 13 kol, 19 kol
.: 22.12. 20:00 VC Malajsie, 38 kol

Shoutbox


Anketa

anketa není aktivní

ukázat ankety

Teamspeak




Akce partnerů

Sponzoři

Pepa_MOTOLevne-okapy.cz